Karlos95 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam, mam problem ze swoim Ramem , tylni most jest cały czas zblokowany przy jezdzie do przodu, przy cofaniu blokada puszcza, przy jezdzie do przodu slady opon za mną(dzieje się to przy skrecie) Drugi problem to że nie załącza się przedni naped, niby kontrolki przełaczają sie pokolei ale napedu brak. Wspomnę iz auto jest po generalnym remoncie skrzyni biegów. rok 2008 wersja 06-08. Cytuj siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karlos95 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 pomoże ktoś? Cytuj siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Powoli spokojnie.Pomogą. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 2008 rok "po generalnym remoncie skrzyni" ? Wtf? Aż tak kiepskie te skrzynie? Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jakies bledy Ci wyswietla? Po remoncie skrzyni, podpinales pod kompa? Poki co ja odlaczylbym akku, zeby zresetowac skrzynie, bo moze wlasnie tego jej trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Czegoś nie rozumiem. Jak jedziesz do przodu skoro piszesz, że przedni napęd nie działa, a tylny most blokuje się na dębowo przy próbie jazdy do przodu? Próbowaliście go ciągnąć na siłę? Daj sobie spokój z komputerami, przynajmniej na razie. Odkręć tylny wał i spróbuj przetoczyć samochód albo podnieś go i spróbuj zakręcić kołami. Jeśli pójdzie normalnie to wtedy można myśleć o skrzyni (choć to nieco dziwne). Jeśli dalej nie da się ruszyć do przodu, problem tkwi w moście. Co do przedniego napędu - to samo. Nie sugerować się kontrolkami tylko auto do góry, zabezpieczyć i sprawdzić czy przedni wał się kręci po załączeniu napędu. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Miałem podobny przypadek w ciężarówce. Do tyłu można było przejechać, do przodu nie. Okazało się, że pękł talerz dyferencjału. Japacz dobrze radzi, też bym w tą stronę patrzył. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karlos95 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Auto jezdzi do do przodu i do tyłu, problem pojawia się przy skręcie podczas jazdy do przodu, wyglada na to że załacza sie blokada lsd. Skrzynia po remoncie ponieważ poprzedni wlasciciel jezdził bez oleju i tarczy się spaliły. Na kompie pokazuje bład : niskie cisnienie oleju skrzyni biegow, ilość oleju jest ok, założony nowy czujnik cisnienia oleju skrzyni, byłem u goscia co miał mi komputerowo ustawić cisnienie oleju ale nie mogł tego zrobić bo cały czas pokazuje mu temperaturę oleju skrzyni -19, a do ustawienia potrzebuje 60-80C. Jutro mam mu zostawić auto ,bo musi zrobić by czujnik pokazywał prawdziwą temperaturę oleju skrzyni biegów Witam, mechanik stwierdził że jest uszkodzony silniczek reduktora i przez to nie przełącza napedów, gdzie idzie dostać taki silniczek i czy mozliwe ze przez to naped wariuje? Cytuj siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makazu Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Czy przypadkiem napędy ci wariują bo wysypały się koszyki trzymające tarczki od blokady LSD. Rozbierz most i oglądnij olej a później całą resztę wnętrzności. U mnie właśnie zmieliły się koszyki i dostały się między tarczki i tak się wycierało powoli ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.