Skocz do zawartości

[RAM 1500] Problem z napędami i tylnym mostem


Karlos95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoim Ramem , tylni most jest cały czas zblokowany przy jezdzie do przodu, przy cofaniu blokada puszcza, przy jezdzie do przodu slady opon za mną(dzieje się to przy skrecie) Drugi problem to że nie załącza się przedni naped, niby kontrolki przełaczają sie pokolei ale napedu brak. Wspomnę iz auto jest po generalnym remoncie skrzyni biegów. rok 2008 wersja 06-08.

siema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś nie rozumiem. Jak jedziesz do przodu skoro piszesz, że przedni napęd nie działa, a tylny most blokuje się na dębowo przy próbie jazdy do przodu? Próbowaliście go ciągnąć na siłę?

Daj sobie spokój z komputerami, przynajmniej na razie. Odkręć tylny wał i spróbuj przetoczyć samochód albo podnieś go i spróbuj zakręcić kołami. Jeśli pójdzie normalnie to wtedy można myśleć o skrzyni (choć to nieco dziwne). Jeśli dalej nie da się ruszyć do przodu, problem tkwi w moście.

Co do przedniego napędu - to samo. Nie sugerować się kontrolkami tylko auto do góry, zabezpieczyć i sprawdzić czy przedni wał się kręci po załączeniu napędu.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek w ciężarówce. Do tyłu można było przejechać, do przodu nie. Okazało się, że pękł talerz dyferencjału. Japacz dobrze radzi, też bym w tą stronę patrzył.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jezdzi do do przodu i do tyłu, problem pojawia się przy skręcie podczas jazdy do przodu, wyglada na to że załacza sie blokada lsd. Skrzynia po remoncie ponieważ poprzedni wlasciciel jezdził bez oleju i tarczy się spaliły. Na kompie pokazuje bład : niskie cisnienie oleju skrzyni biegow, ilość oleju jest ok, założony nowy czujnik cisnienia oleju skrzyni, byłem u goscia co miał mi komputerowo ustawić cisnienie oleju ale nie mogł tego zrobić bo cały czas pokazuje mu temperaturę oleju skrzyni -19, a do ustawienia potrzebuje 60-80C.

 

Jutro mam mu zostawić auto ,bo musi zrobić by czujnik pokazywał prawdziwą temperaturę oleju skrzyni biegów

 

 

Witam, mechanik stwierdził że jest uszkodzony silniczek reduktora i przez to nie przełącza napedów, gdzie idzie dostać taki silniczek i czy mozliwe ze przez to naped wariuje?

siema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.