Skocz do zawartości

Zakup dobrego Pickapo-dupowozu??


mclarenf1

Rekomendowane odpowiedzi

Mclarenf1 potrzebujesz Unimoga 404 na zwolnicach, ma 100 % blokady mostów, wyciągarka mechaniczna, duża paka :-D , opony jodła 38 cali w standardzie , na poważnie żaden nowy pickup nie spełni twoich wymagań, nowego w ciężki teren szkoda, kup se Rama do lansu, a wcześniej opisanego Unimoga do pracy.

 

Myśle że nie wystarczy mi kasy z dotacji

MB 124E420 94' - był

Mundek 2,0TDCI 04' - był

JEEP 2,7CRD 2005 LIFT 2"

nadal Z miłości do marki nie do gnoju

F150 mam chęć ale nnie wiem jaki wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz to konkretnie okresliles swoja sytuacje i oczekiwania Z seryjnych to bezsprzecznie najwieksza dzielnosc terenowa ma Raptor. Ewentualnie mozna pomyslec o zmotaniu jakiegos superduty (lift, wieksze kola, blokady mostow), przy czym jesli Raptor jest w miare "kompaktowy", to superduty sa naprawde duze i jazda czyms takim po lesie moze byc bardzo problematyczna. Ja bym sie moze zastanawial nad budowa specjalistycznego pojazdu na Twoje potrzeby. Sadze ze mogloby to wyjsc najciekawiej biorac pod uwage koszt/mozliwosci takiego pojazdu. Sa w kraju firmy ktore to zrobia bez problemu (jedna taka jest w okolicach B-B).

 

Doteacja obejmuje tylko zakup nowego sprzetu z certyfikatami tu może być problem z dofinansowaniem a poza tym potrzebuję też auta nieco na codzień i nie koniecznie musi być Raptor, ale fajny jest tu też są emocje- zły doradca

MB 124E420 94' - był

Mundek 2,0TDCI 04' - był

JEEP 2,7CRD 2005 LIFT 2"

nadal Z miłości do marki nie do gnoju

F150 mam chęć ale nnie wiem jaki wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co mi przyszło do głowy po tym jak mclarenf1 doprecyzował czego potrzebuje to właśnie Unimog :lol: Starałem się jednak wziąć pod uwagę, że to ma być też samochód na co dzień stąd moje propozycje :-) Jednak z drugiej strony coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że łączenie funkcji auta specjalistycznego (a takie potrzebujesz) z samochodem na "co dzień" mija się z celem. Ja tak kupowałem taczkę i tak na dobrą sprawę nieco żałuję. Mam fajną brykę, ale tak na prawdę nie sprawdza się do końca ani jako auto na budowę, ani jako "dupowóz" :roll:

Zastanawiałem się nad tym co by Ci doradzić. Unimog odpada moim zdaniem, bo nowy kosztuje fortunę, poza tym jest na C prawko, łapie się na viatoll i tacho :-/ Ja bym celował chyba w coś takiego:

 

http://otomoto.pl/iveco-4x4-salon-polska-T4169846.html

 

Kumpel pracuje w Tauronie, mają parę tych aut (chyba trochę przebudowanych) i bardzo sobie chwalą. Tutaj jest właśnie taki zmotany na wyprawowego campera:

 

http://www.extrem4x4.pl/index.php/nasze-realizacje/ciekawe-wyprawowki/category/151-iveco-4x4

 

Ja bym w coś takiego chyba celował, a do jazdy na co dzień kupił jakąś wygodną sportową limuzynę :->

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.