mclarenf1 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Mclarenf1 potrzebujesz Unimoga 404 na zwolnicach, ma 100 % blokady mostów, wyciągarka mechaniczna, duża paka :-D , opony jodła 38 cali w standardzie , na poważnie żaden nowy pickup nie spełni twoich wymagań, nowego w ciężki teren szkoda, kup se Rama do lansu, a wcześniej opisanego Unimoga do pracy. Myśle że nie wystarczy mi kasy z dotacji Cytuj MB 124E420 94' - był Mundek 2,0TDCI 04' - był JEEP 2,7CRD 2005 LIFT 2" nadal Z miłości do marki nie do gnoju F150 mam chęć ale nnie wiem jaki wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mclarenf1 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Teraz to konkretnie okresliles swoja sytuacje i oczekiwania Z seryjnych to bezsprzecznie najwieksza dzielnosc terenowa ma Raptor. Ewentualnie mozna pomyslec o zmotaniu jakiegos superduty (lift, wieksze kola, blokady mostow), przy czym jesli Raptor jest w miare "kompaktowy", to superduty sa naprawde duze i jazda czyms takim po lesie moze byc bardzo problematyczna. Ja bym sie moze zastanawial nad budowa specjalistycznego pojazdu na Twoje potrzeby. Sadze ze mogloby to wyjsc najciekawiej biorac pod uwage koszt/mozliwosci takiego pojazdu. Sa w kraju firmy ktore to zrobia bez problemu (jedna taka jest w okolicach B-B). Doteacja obejmuje tylko zakup nowego sprzetu z certyfikatami tu może być problem z dofinansowaniem a poza tym potrzebuję też auta nieco na codzień i nie koniecznie musi być Raptor, ale fajny jest tu też są emocje- zły doradca Cytuj MB 124E420 94' - był Mundek 2,0TDCI 04' - był JEEP 2,7CRD 2005 LIFT 2" nadal Z miłości do marki nie do gnoju F150 mam chęć ale nnie wiem jaki wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mclarenf1 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 jak jest budowa nawet w lesie to poruszają się więksi od Raptora Cytuj MB 124E420 94' - był Mundek 2,0TDCI 04' - był JEEP 2,7CRD 2005 LIFT 2" nadal Z miłości do marki nie do gnoju F150 mam chęć ale nnie wiem jaki wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Pierwsze co mi przyszło do głowy po tym jak mclarenf1 doprecyzował czego potrzebuje to właśnie Unimog :lol: Starałem się jednak wziąć pod uwagę, że to ma być też samochód na co dzień stąd moje propozycje :-) Jednak z drugiej strony coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że łączenie funkcji auta specjalistycznego (a takie potrzebujesz) z samochodem na "co dzień" mija się z celem. Ja tak kupowałem taczkę i tak na dobrą sprawę nieco żałuję. Mam fajną brykę, ale tak na prawdę nie sprawdza się do końca ani jako auto na budowę, ani jako "dupowóz" :roll: Zastanawiałem się nad tym co by Ci doradzić. Unimog odpada moim zdaniem, bo nowy kosztuje fortunę, poza tym jest na C prawko, łapie się na viatoll i tacho :-/ Ja bym celował chyba w coś takiego: http://otomoto.pl/iveco-4x4-salon-polska-T4169846.html Kumpel pracuje w Tauronie, mają parę tych aut (chyba trochę przebudowanych) i bardzo sobie chwalą. Tutaj jest właśnie taki zmotany na wyprawowego campera: http://www.extrem4x4.pl/index.php/nasze-realizacje/ciekawe-wyprawowki/category/151-iveco-4x4 Ja bym w coś takiego chyba celował, a do jazdy na co dzień kupił jakąś wygodną sportową limuzynę :-> Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.