Administrator Sebastian O. Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Byłem na TSR w Szczecinie na finale regat żaglowców, nie będę tu wklejał zdjęć jachtów, ale upolowałem dwa Dodge ;-) Ten 3500 był właściciela mobilnej stacji benzynowej, domyślam się że na pace był zbiornik tysiączka :-P Cytuj
Libre Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Ze też nie boi się podjeżdżać tak z przyczepą. Samochód musi mieć dobrą przyczepność, tam na brzegu na pewno jest wilgotno i ślisko. Ciekawe ile waży taka łódź z razem z przyczepą,... poniżej 3? I jak się jeździ, np przy wchodzeniu w zakręt i czy wspomaganie w takich sytuacjach ma dodatni wpływ na jazdę z przyczepą (mówię tu o czymś takim jak ESC w Dmaxie albo ESP w Rangerze). Cytuj
marwyk Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Przecież ten brzeg jest specjalnie przystosowany do spuszczania łodzi i skuterów z przyczep - nie ma strachu ma napędy to poradzi sobie i wyjdzie. Cytuj
dzon_dn Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Sebastian, ładnym zestawem pojechałeś ;) też byłem na TSR, ale tych 2ch RAMów nie widziałem Cytuj
Libre Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Taka, moja obawa. Widziałem jakiś czas temu jak tir ciągnął łódź, aż mu kabinę zerwało. Cytuj
Administrator Sebastian O. Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Prowadzi się bardzo dobrze, ale to zasługa masy własnej holownika i samej przyczepy, slipowanie bez problemu, Masa przyczepy około 4 t, P.s Ten granatowy stoi w Świnoujściu w Marinie OSiR Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.