Seba78 Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 W najnowszym OFF-ROADzie krótka wzmianka o koncepcyjnym RAMie. Długość 7.3 metra, silnik 6.7 Cummins, zbiornik paliwa ponad 640 litrów (jeśli to nie błąd dziennikarski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba78 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 O właśnie ten - fajowy :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ależ monstrum :shock: Chyba tylko na rancho albo dla pasjonata 8-) Zbiornik 170 galonów... przez całą Polskę na jednym baku :mrgreen: Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Fajny, duży, myślę jednak że jak na polskie warunki to za duży. Jazda po wąskich ulicach mniejszych miast czy manewrowanie byłoby utrudnione. Z tego co zrozumiałem czytając tekst z linka podanego wyżej, całkowita pojemność baków ma 170 galonów po zamontowaniu trzeciego, opcjonalnego zbiornika paliwa na pace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A w następnym numerze porównanie Wielkiej Trójki: F-150/Ram/Silverado. Coś czuję wzrost sprzedaży tego numeru... :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V-Told Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A w następnym numerze porównanie Wielkiej Trójki: F-150/Ram/Silverado. Coś czuję wzrost sprzedaży tego numeru... :mrgreen: Ooo, dzięki za tego newsa. Dawno nie kupowałem magazynów motoryzacyjych, ale tego nie opuszczę :-) Wiesz kiedy ma się pojawić ten nowy numer? [ Dodano: 2011-07-22, 00:11 ] Natknąłem się na coś takiego: "Ram 1500 will be getting an optional air suspension setup, according to several sources (first was pickuptrucks.com). One source said the air suspension would be better than the one in the Grand Cherokee. The Long Hauler concept used a Kelderman air suspension in front and rear, for higher capacity with a smoother ride. The Long Hauler used a rolling lobe, primary air spring, located over the axle (not cantilevered on the forward bar from the frame), according to reader Mike V., whereas the Grand Cherokee uses a supplemental spring. MoparNorm wrote, “The air springs will be only on the rear axle, so there won’t be any impact upon turning radius. There will also be no ‘axle shift’ as the panhard bar prevents that and the control arms keep the axle in place front to rear. Look at the rear of a Wrangler or Ram 1500 and just imagine the coil spring replaced by an air spring, or look at the rear axle of most newer semi truck tractors.” Źródło: http://www.allpar.com/model/upcoming.html Kurde, to brzmi tak dziwnie, że aż cięzko uwierzyć w te plany. Pneumatyka w pickupie?! Nie ulega wątpliwości, że pewnie jako opcja lub wyłącznie w wersji Laramie, bo koszty i skomplikowana konstrukcja wywindowały by ceną pod niebiosa, a w przypadku awarii byłby koszmar, na który nie każdego stać. Poza tym nie wiedziałem, że nowy Grand Cherokee może mieć pneumatykę. A to ci niespodzianka. Widziałem już jednego takiego w Warszawie na Ursynowie - bardzo fajna bestia, a wnętrze w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach. Cytuj No replacement for displacement Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.