Skocz do zawartości

termit2002

Użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    6365772

Informacje

  • Lokalizacja:
    piaseczno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia termit2002

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zabawy ciąg dalszy. W między czasie padł automat. Podczas serwisu okazało się że sprzęgło było rozsypane. Po naprawie wibracje ustąpiły:) Mulenia w zakresie obrotów 1500-1900rpm Czy może ktoś się spotkała z takim problemem? Mianowicie podczas odpalania potrafi zagrzechotać łańcuch rozrządu. Najprawdopodobniej luzuje się napinacz. Problem tego mulenia związany jest z rozjeżdżaniem się faz rozrządu na jednej z głowic. Wszystkie czujniki sprawne. Rozrząd kompletny był wymieniany a koło zmiennych faz na prawej głowicy już 2. krotnie. Może ktoś coś? Przed rozbieraniem silnika
  2. Nie mówił bym nie. Kolega, który serwisował mi zawsze subaru przesiada się na forda. Najpierw mustang bo camaro za drogie. A jak poznał politykę forda to zdecydował się również na RS na zimę A po pierwszym kroku dlatego wykonał następny bo bardzo mu się podoba polityka forda. Idziesz do forda i mówisz chcę pakiet performance (sprężarka i wynik 600+) do mustanga no to proszę my chętnie sprzedamy. Ford po prostu jest od robienia kasy więc jak mamy zarobić to czemu nie. Chociaż mustang jest najtańszy w dziale 400+ więc dlatego tak się dobrze sprzedaje. A czy Ranger z 2,3 będzie atrakcyjny cenowo? Fajna była by taka oferta. Tym bardziej że już sobie coraz lepiej radzą z gazowaniem ecoboost
  3. Most wymieniony na inny i cisza jak makiem zasiał tylko te wibracje od 80 mil/h :evil:
  4. termit2002

    Prowadnice na pace?

    tu może więcej info znajdziesz https://www.sklepzpasami.pl/listwa-aluminiowa-5001-al
  5. termit2002

    Gatormade

    Co do zdjęć to trzeba chwilkę poczekać. Z przyczepy pozostała sama rama. W przyszłym tyg pewnie pójdzie do piaskowania. Ale to jest taki model Pierwszego dnia odbył się test. Ok 2,5 T drewna załadowane i jadę. Fajnie się prowadzi nie szarpie samochodem tylko jak by hamulce słabawe. Nawet po podkręceniu, różnicy prawie nie było. Ciekawi mnie czemu w tej przyczepie osie są mocno przesunięte do tyły w stosunku do europejskich ale na samochód jakoś to nie wpłynęło negatywnie. Po rozładunku sprawdzam hamulce, laweta w górę i hamuje a tu delikatny zonk. Na przedniej osi nie ma w ogóle hamulcy a tylne tylko trą magnesem. Elektryka też ma jakieś przebicia i się robi choinka. Więc decyzja szybka rozbiórka do zera. Lałem różne odrdzewiacze ale i tak większość śrub się poddała. No nic wymienię na metryczne. Plan jest taki całe szczęki z magnesami zamawiam za wielką wodą koszt ok 300 zł a sama regeneracja szczęk u nas ok 100. Elektryka cała robiona od nowa Nie wiem jeszcze tylko czy cynkować ją czy malować. Deski mimo iż przyczepa od 2008 roku stoi na dworze są w super stanie tu pewnie nic nie będę zmieniał. Zawieszenie to tylko dorobię tuleje z odpowiedniego tworzywa coś na styl ertalonu tylko że nie chłonącego wody. Tak więc serwisowanie tego to żaden problem.
  6. Ja u siebie miałem w ogóle pochrzanione z masami nawet DMC pojazdu było wpisane na 3750kg. a przyczepa na 2500kg. Dotarłem do stacji podstawowej w której był robiony pierwszy przegląd i przedstawiłem dane z tabliczki i z internetu i gość poprawił wszystko jak potrzeba. DMC 3250 przyczepa 3500. Wpisał do CEPIK-u i z papierem i na podstawie CEPIK-u urząd komunikacji naniósł poprawki. Nie wiem czy zrobił to ze strachu bo za to że pierwszy przegląd został źle zrobiony, groziła mu utrata uprawnień. Kolega w Avalanchu też miał złe masy i na podstawie danych z internetu diagnosta mu to poprawił. I jest to normalna i legalna praktyka ale wiadomo wszystko zależy od diagnosty. Trzeba próbować w kilku SKP.
  7. Nie mówię że jest ustawiony idealnie ale że bawię się trochę w produkcje maszyn i o paru zagadnieniach z mechaniki wiem, słyszałem, doświadczyłem to argumenty gościa mnie przekonują. Podobno różnica w module wałka ataku i talerza odbioru to max "40 dychy" a że most był zmęczony i za bardzo wszedł w pracę to moduł się wytarł i różnica jest zbyt duża. Jedynie co się potwierdza to że z czasem most może cichnąć i faktycznie między 60 a 70 mil już jest cicho a tego nie było. Gość mówił że tak się może wydarzyć. Pojeździmy zobaczymy ale zdaję sobie sprawę że bez wymiany potrzebnych części się nie obędzie
  8. termit2002

    Gatormade

    Jak rozpocząłem przygodę z pojazdami z za wielkiej wody i spodobało mi się to i przyczepę do zestawu zakupiłem. Ktoś coś jakieś doświadczenia? Głównie chodzi o serwis czyli układ hamulcowy.
  9. Krzyżaki "sztywne" wyjście z reduktora też bez luzów. Most tylny regenerowany tylko że tak trochę w połowie :oops: bo czasu nie było na ściąganie części i musiał pozostać stary wałek ataku i talerz czy jak to się nazywa. Podobno ustawiony jest tak jak powinien jedynie co, to pozostał hałas-wycie. No nic może uda się dotrzeć w końcu na to wyważanie dynamiczne. Może podczas tego wyważania będzie można zauważyć skąd pochodzą wibracje. Po wymianie wtrysków, reduktora na reduktory z początku nie było problemu ale pojawił się ponownie. Mianowicie między 1500-1900 rpm czasami tak się zachowuje jak by nie dostawał paliwa. Oczywiście pedal to metal wtedy redukuje i jedzie, ale stracił taką lekkość. Zakres użytkowych obrotów to właśnie 1500- w górę i jest to trochę drażniąca przypadłość.
  10. Koła raczej odpadają bo były zmieniane opony najpierw na zimowe teraz na letnie i wyważyły się bez problemu. Zresztą wibracje troszkę ustępują jak się odpuści gaz.
  11. 160 mil/h? Co do WD40 to nie polecam jako środka smarującego. Podobno wszystkie środki penetrujące są na bazie nafty co z czasem prowadzi do rdzewienia. Tak gdzieś usłyszałem i po doświadczeniach widzę że ma to jakiś sens. Zamki ratowane wd40 po jakimś czasie umierają definitywnie. Do ruszenia jak najbardziej ale jak już "ruszy" to nasmarować innymi specyfikami. A o max prędkość pytam ponieważ między 80 a 103-104 mile mam takie wibracje jak bym po bruku jechał i ciekawy byłem czy im szybciej tym spokojniej a tu dalej nie da rady i tak jest z tą prędkością na gazie jak i na benzynie. Wał wyważany na "stole" i nie pomogło, więc pozostało wyważenie dynamiczne na aucie na które nie mogę dojechać. :cry:
  12. japacz, o ile nie było by problemu to i ja poproszę wszelkie info na temat swojego f. vin 1FTPX145X4NB82241 to co da Ci się wygrzebać oczywiście może być na prv lub piotr@izonar.pl
  13. Tak by pasowało z tymi drzwiami jak się nie p..... to się nie domkną :twisted: [ Dodano: 2016-04-14, 19:43 ] Kolejna zagadka. Jaka jest prędkość maksymalna ? u mnie max to 105 mil/h sprawdzane oczywiście na niemieckich autostradach :-P
  14. harry, możesz podesłać zdjęcia te coś nie działają.
  15. termit2002

    F-150 pytań kilka:)

    Pacjent to Ford F-150 5,4 FX4 półtorej kabiny „Supercab” Z wcześniejszymi samochodami nie miałem problemu przeważnie były to Subaru i zaprzyjaźniony warsztat dawał sobie z nimi doskonale radę. Subaru zresztą takie trochę bardziej "europejskie" niż amerykańskie. 1. Jak u was wygląda kwestia wysokości zawieszenia przed i po załadunku? Jak wrzucam z 200kg to F siada z 5-8 cm. Czy to normalne? Wiem że jakiś ruch musi być ale co będzie jak załaduje z 500kg? Światła przeciw lotnicze :-P Generalnie nie wpływa to na jazdę ale nie bardzo mi pasuje dokupowanie 2-4 adapterów haka. Zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami tego problemu a jednocześnie zwiększenia komfortu na pusto czyli przerobienie resorów tak aby pracowało jedno pióro a reszta usztywniona albo poduszki pneumatyczne ale ciekawy jestem wtedy komfortu. 2. Czy orientujecie się jak bezpiecznie na pace zamontować wciągarkę przy przedniej ściance są może tam jakieś wzmocnienia? Nie zdjąłem jeszcze zabudowy a kuweta na razie przyciśnięta jest butlą. 3. Czy drzwi da się tak wyregulować żeby nie klepały na nierównościach? Czasami tak się ustawią że jest ok a czasami mam wrażenie jak by były nie domknięte.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.