Jump to content

Witam wszystkich :)


matee
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich użytkowników pickupów i tego forum.

 

Powoli dorastam do kupna swojego pierwszego w życiu pickupa. Mam nadzieję, że Wasze doświadczenie pomoże mi wybrać odpowiednie auto i że będzie to RAM :)

 

Pozdrawiam serdecznie

mateusz z Poznania

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Hejka. Witamy.

Mateuszem i jego ramouświadamianiem się już zająlem :).

 

W terenie? zaczekaj MKmario az przygotuje i uzbroje mojego . Nie bedę robił z niego monstertrucka, ale bedzie dobru w teren. A jak chcesz ramy w terenie pooglądać i poczytać to polecam to forum http://www.pavementsucks.com/forums/viewtopic.php?topic=60912

http://www.pavementsucks.com/forums/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ram w terenie robi bardzo ładnie tylko z błota pewnie nie ma chętnych do wyszarpnięcia... :lol:

 

kiedyś byłem świadkiem jak kolega swoim Bronco utopił się, to jakoś nikt się nie garnął, żeby go odkleić :lol:

 

Do naszych polskich warunków offroad'owych to chyba jednak najlepsze są zmoty wielkości Wranglera. Wszystko co większe, robi się za ciężkie i gabaryty nie wróżą sukcesów - a szkoda, bo takie potężne auta jak DODGE RAM czy FORD BRONCO pięknie brzmią i wyglądają w terenie :up:

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
Ram w terenie robi bardzo ładnie tylko z błota pewnie nie ma chętnych do wyszarpnięcia...

To, że takie samochody jak RAM nie nadają się w ogóle do jazdy w terenie to wszystko mity , wypisywane przez pajaców superhiperultra polskich offroaderow, uważających się za najlepszych terenowców na świecie. No bo przecież w USA to oni na niczym się ni znają i na dodatek nie potrafią kierować samochodem, że nie wspomnę o obsłudze skrzyni biegów manualnej.... Nie mogę tych nadętych kretynów na rajdach-srajdach już czytać i słuchać ich żałosnych opowiastek.

Wracając do RAMa , zakladasz tylko odpowiedni rozmiar opon i jedziesz tak samo jak reszta. Nawet powiedzialbym ze jest przewaga, bo do Patrola 40sto calowych gum w zyciu nie zalozysz bo nie ruszy z miejsca i się rozleci wszystko, podobnie opon o dużej szerokości. A patrol jest nie wiele lżejszy od RAMA. Poczytajcie i posłuchajcie sobie co gadają nasi ciężarowcy terenowi. Nigdzie ich nie wpuszczają bo leszcze w suzukach płaczą , że nie mogą przejechać nawet na wyciągarkach tam gdzie oni jadą bez zapinania reduktora. Nie ma co gadać ..."duży może więcej". Ci w tych śmiesznych suzukach są zakompleksienie bo nie stać ich na pożądny samochód i na paliwo...takie właśnie wrażenie odnoszę.

kiedyś byłem świadkiem jak kolega swoim Bronco utopił się, to jakoś nikt się nie garnął, żeby go odkleić
Mówisz o bronku Hubiego? Jeśli tak to zauważ, że on jeździ na atekach i to na dodatek łysych , a i tak sobie radzi nieźle.

 

Zaczekajcie jeszcze kilka lat, i zobaczycie, że amerykańskie fullsizy dojdą do głosu.

Link to comment
Share on other sites

Paweł ja wierzę w to, że amerykańskie pożądne samochody w końcu dojdą do głosu w polskich warunkach offroadowych ale na dzień dzisiejszy trasy są poprostu ciasne. Pieprzyć lakier i obtarcia ale zakręty, nawroty sprawiają spore trudności :-(

 

A o tych pseudo terenówkach typu Samurai z silnikami 1,3litra to się nie wypowiadam, bo mam klaustrofobie :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
ale na dzień dzisiejszy trasy są poprostu ciasne

Otóż to !!!

Jak była dyskusja na rajdach to w końcu napisałem tak (cyt): "Dalej pozostanę przy tezie , że rodzaj, typ i masę auta determinuje chrakter trasy i regulamin rajdu."

Temu nie zaprzeczyli.

Trzeba czasu.

 

Poza tym kto mi każe jeździć na rajdach razem z suzukami.

 

BTW Może i przesadziłem z tym , że samuraj jest taki do bani. To oczywiście bardzo dobre auto terenowe, najlepsze w swojej klasie, ale denerwują mnie ich właściciele, szczególnie Ci na rajdach-srajdach.

Tu mam coś dla RAMerów kochających offroad. Można wydać kupę kasy, a można zrobić suuuper zmotę na poziomie amatorsko-garażowym - http://www.cardomain.com/ride/258080

Link to comment
Share on other sites

kiedyś byłem świadkiem jak kolega swoim Bronco utopił się, to jakoś nikt się nie garnął, żeby go odkleić
Mówisz o bronku Hubiego? Jeśli tak to zauważ, że on jeździ na atekach i to na dodatek łysych , a i tak sobie radzi nieźle.

 

Akurat w tamtym miejscu zaklejali się wszyscy: Parchy, Gazy, XJ-ty i nikt o swoich siłach nie dał rady się wyratować. 8-)

 

 

A link bardzo fajny - robią wrażenie te dupowozy :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
Pieprzyć lakier i obtarcia ale zakręty, nawroty sprawiają spore trudności

To trzeba jeździć tam gdzie są ku temu warunki. Tak jak samurajem...trzeba jeździć tam gdzie można. Na tej zasadzie można powiedzieć, że suzuka jest beznadziejna bo sie nigdzie nie mieści a quad i owszem. Więc co? Mamy wszyscy jeździć quadami? A co mają powiedzieć ci co mają Unimogi? Mają nie wyjeżdżać z garażu :roll: .

Link to comment
Share on other sites

hej no dobra tylko, że warunki mamy jakie mamy i pewne standardy co do wielkości choćby opon :-(

 

też czekam na imprezki, gdzie będzie coraz więcej potworków ale póki co to ze świeczką... :roll: i na spektakularną zmianę nie liczę w szybkim czasie - realista ze mnie :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.