blacksmoke Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Poszukaj dobrego serwisu może macie u was jakąś sieć serwisów "Premio" tam mają komputerową zbieżność każdego auta, ja osobiście robiłem już u nich kilka ramow, silverado a również miałem i okazję zrobić f150. Zakładają komputer na każde koło który wysyła sygnał do centrali tam ma program do każdego auta i ustawiają ze szwajcarską precyzją. Chyba że nie ma u was czegoś takiego to zapraszam do mnie :) zawsze jakiś pretekst.:) http://www.premio.pl/ Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT
blacksmoke Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 No niestety masz ich kilka :P Premio Delon (59) 845-51-30 Słupsk 76-200 ul. Piłsudskiego 42, www.salonpremio.pl/delon Premio Doering (58) 672 50 36 Wejherowo 84-200 ul. Broniewskiego 17 www.salonpremio.pl/Premio_doering Premio Gladiator (58) 620 68 65 Gdynia 81-305 ul. Poznańska 1-3 www.salonpremio.pl/gladiator Premio Jaryś (52) 397 95 02 Chojnice 89-600 Ul. Kościerska 8B www.salonpremio.pl/jarys Premio Ring (58) 552 24 00 Gdańsk 80-314 Al. Grunwaldzka 303 www.salonpremio.pl/ring Premio Rosińscy (55) 279 41 43 Kwidzyn 82-500 Ul. Hallera 22 www.salonpremio.pl/rosinscy Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT
japacz Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 mam dosc - prosze o pomoc - wie ktos moze w jakiej kolejnosci powinno sie ustawiac kat wyprzedzenie swoznia zwrotnicy, pochylenia kola, zbieznosc - patalachy ze stacji kontroli nie potrafia od kilku miesiecy tego dobrze zrobic... jak sie biora za kat wyprzedzenia to im uciekaja inne rzeczy, jakas zenada, o kacie wyprzedzenia to sie dowiedzieli dopiero dzis bo sie okazalo ze wczesniej wogole nie ustawiali, a mi auto jak sciagalo w prawo tak sciaga... juz mi sil brak... A masz wogóle możliwość regulacji kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i pochylenia koła? Mimośrodami na górnym wahaczu? Jeśli tak, to przy takim zawieszeniu jeden parametr jest powiązany z drugim i trzeba to regulować razem. Dopiero po ich ustawieniu można się brać za zbieżność. Jeśli masz regulację mimośrodami na górnym wahaczu to kręcąc nimi razem w tym samym kierunku zmieniasz pochylenie koła, a kręcąc jednym w jedną, a drugim w przeciwną zmieniasz wyprzedzenie sworznia. Dowcip polega na zgraniu obu parametrów razem... Aha - i zanim cokolwiek znów Ci rozkręcą do regulacji, to wcześniej niech sprawdzą jakie wogóle są wartości tych parametrów na samochodzie i czy się mieszczą w normach. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
japacz Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 u mnie ta regulacja jest mimosrodami na ramionach wahacza ale dolnego... Ok, rozumiem. Ale zasada regulacji jest taka sama, jak opisałem powyżej ;-) Jedno zależy od drugiego. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
japacz Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 no w sumie tak tez myslalem, chcialem tylko potwierdzenia, bo juz zglupialem od madrosci diagnosty i marudzenia, ze to jakis "wynalazek" jest - co za patalach rodem z czasow gdy rzadzily 126 i 125 PY ;) Hehehe to powinien wiedzieć o co chodzi, bo i w 125p, i w 126p można to regulować :-) Tylko metoda jest inna - dokłada się (albo odejmuje) podkładki :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.