autoklinika Opublikowano 5 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2017 Potrzebne dane do ustawienia zawieszenia, zbieznosc, katy itp, bede bardzo wdzieczny Kiedys widzialem na forum takie dane ale nie moge ich namierzyc ,chyba kolega Japacz wypowiadal sie na ten temat pozdrawiam dziekuje Cytuj
zyga Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2017 http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=3195&highlight=zbie%BFno%B6%E6 Cytuj tdi engines are for senior citizens
autoklinika Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2017 wielkie dzieki a czy te wartosci beda poprawne do wersji 7700 Cytuj
Kuba M. Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2017 Dla 7700 raczej nie - podwoziowo to jest przecież mix F150 i F250. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
autoklinika Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2017 no wlasnie i tu mam problem ale wielkie dzieki Cytuj
zyga Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2017 jest tak 2003 F150 2WD pickup F150 3WD pickup F150 Super Crew 2WD F150 Super Crew 3WD 2004 F150 2WD pickup F150 3WD pickup F150 Heritage 2WD F150 Heritage 4WD coś z z tego ? Cytuj tdi engines are for senior citizens
autoklinika Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2017 po winie sprawdzilem i wyszedl rok 2002 rejstracja pierwsza 2003 w usa i dalej nic zadnych danych servisowych [ Dodano: 2017-06-06, 19:03 ] jest to wersja 7700 na pewno bo ma wieksze hamulce i felgi na 7 szpilek Cytuj
zyga Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2017 takie coś wyszperałem SPECIFICATIONS Alignment Specifications Item LH RH Total/Split 2WD Regular Cab Caster 4.4° ± 1.0° 4.4° ± 1.0° 0° ± 0.75° Camber -0.2° ± 0.75° -0.2° ± 0.75° 0° ± 0.75° Total toe (front) — — 0.15° ± 0.25° Total toe (rear) — — 0.0° ± 0.20° Thrust angle — — 0.0° ± 0.30° 2WD SuperCab Caster 4.6° ± 1.0° 4.6° ± 1.0° 0° ± 0.75° Camber -0.2° ± 0.75° -0.2° ± 0.75° 0° ± 0.75° Total toe (front) — — 0.15° ± 0.25° Total toe (rear) — — 0.0° ± 0.20° Thrust angle — — 0.0° ± 0.30° 2WD Crew Cab Caster 4.6° ± 1.0° 4.6° ± 1.0° 0° ± 0.75° Camber -0.2° ± 0.75° -0.2° ± 0.75° 0° ± 0.75° Total toe (front) — — 0.15° ± 0.25° Total toe (rear) — — 0.0° ± 0.20° Thrust angle — — 0.0° ± 0.30° 4WD Regular Cab Caster 4.3° ± 1.0° 4.3° ± 1.0° 0° ± 0.75° Camber -0.2° ± 0.75° -0.2° ± 0.75° 0° ± 0.75° Total toe (front) — — 0.15° ± 0.25° Total toe (rear) — — 0.0° ± 0.20° Thrust angle — — 0.0° ± 0.30° 4WD SuperCab Caster 4.6° ± 1.0° 4.6° ± 1.0° 0° ± 0.75° Camber -0.2° ± 0.75° -0.2° ± 0.75° 0° ± 0.75° Total toe (front) — — 0.15° ± 0.25° Total toe (rear) — — 0.0° ± 0.20° Thrust angle — — 0.0° ± 0.30° 4WD Crew Cab Caster 4.6° ± 1.0° 4.6° ± 1.0° 0° ± 0.75° Camber -0.2° ± 0.75° -0.2° ± 0.75° 0° ± 0.75° Total toe (front) — — 0.15° ± 0.25° Total toe (rear) — — 0.0° ± 0.20° Thrust angle — — 0.0° ± 0.30° SPECIFICATIONS (Continued) Model Specification Model Specification 2WD Regular Cab 4WD Regular Cab 126-in wheel 126-in wheel base, 4.6L base, 4.6L Front 115 mm (4.5 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 111 mm (4.37 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 185 mm (7.2 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 186 mm (7.32 in) ± 12 mm (0.5 in) 126-in wheel 126-in wheel base, 5.4L base, 5.4L Front 112 mm (4.4 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 116 mm (4.56 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 185 mm (7.2 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 187 mm (7.36 in) ± 12 mm (0.5 in) 145-in wheel 145-in wheel base, 4.6L base, 4.6L Front 102 mm (4.01 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 111 mm (4.37 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 186 mm (7.32 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 187 mm (7.36 in) ± 12 mm (0.5 in) 145-in wheel 145-in wheel base, 5.4L base, 5.4L Front 105 mm (4.13 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 109 mm (4.29 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 184 mm (7.24 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 187 mm (7.36 in) ± 12 mm (0.5 in) 2WD SuperCab 4WD SuperCab 133-in wheel 133-in wheel base, 4.6L base, 4.6L Front 112 mm (4.4 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 115 mm (4.52 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 172 mm (6.77 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 176 mm (6.92 in) ± 12 mm (0.5 in) 133-in wheel 133-in wheel base, 5.4L base, 5.4L Front 114 mm (4.48 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 118 mm (4.64 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 175 mm (6.88 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 173 mm (6.81 in) ± 12 mm (0.5 in) 145-in wheel 145-in wheel base, 4.6L base, 4.6L Front 112 mm (4.4 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 115 mm (4.52 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 175 mm (6.88 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 171 mm (6.73 in) ± 12 mm (0.5 in) 145-in wheel 145-in wheel base, 5.4L base, 5.4L Front 109 mm (4.29 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 119 mm (4.68 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 174 mm (6.85 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 177 mm (6.96 in) ± 12 mm (0.5 in) 2WD Crew Cab 4WD Crew Cab 138-in wheel 138-in wheel base, 4.6L base, 4.6L Front 112 mm (4.4 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 117 mm (4.6 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 174 mm (6.85 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 174 mm (6.85 in) ± 12 mm (0.5 in) 138-in wheel 138-in wheel base, 5.4L base, 5.4L Front 110 mm (4.33 in) ± 12 mm (0.5 in) Front 119 mm (4.68 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 171 mm (6.73 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 173 mm (6.81 in) ± 12 mm (0.5 in) 2004 F150, 12/2003 2WD Heavy Duty Item Specification Regular cab, Dogtracking — maximum 30 mm (1.18 in) 145-in wheel (centerline of front tires base, 5.4L compared to centerline of rear tires) Front 117 mm (4.6 in) ± 12 mm (0.5 in) Ball Joint End Play Rear 199 mm (7.83 in) ± 12 mm (0.5 in) Lower ball joint — 1.5 mm (0.06 in) SuperCab, maximum vertical 163-in wheel base, 5.4L Upper ball joint — 1.5 mm (0.06 in) maximum vertical Front 107 mm (4.21 in) ± 12 mm (0.5 in) Cleaners — Wheel Rear 190 mm (7.48 in) ± 12 mm (0.5 in) Custom Bright Metal ESR-M5B194-B 4WD Heavy Duty Regular cab, Tire Balance Weight 145-in wheel base, 5.4L Maximum balance weight 170 g (6.0 oz) (total of inner and outer Front 128 mm (5.03 in) ± 12 mm (0.5 in) wheel flange) Rear 196 mm (7.71 in) ± 12 mm (0.5 in) Tire Inflation SuperCab, Tires See safety certification 163-in wheel sticker located on driver base, 5.4L door jamb. Front 116 mm (4.56 in) ± 12 mm (0.5 in) Rear 187 mm (7.36 in) ± 12 mm (0.5 in) Torque Specifications Regular cab, snow plow, Description Nm lb-ft 145-in wheel Wheel nuts 204 150 base, 5.4L Jounce bumper-to-frame bolt 35 26 Front 128 mm (5.03 in) ± 12 mm (0.5 in) Front Suspension Rear 196 mm (7.71 in) ± 12 mm (0.5 in) Wheel hub-to-wheel knuckle 200 148 SuperCab, bolts snow plow, 163-in wheel Tie-rod end nut 150 111 base, 5.4L Front axle-to-wheel hub nut 27 20 Front 121 mm (4.76 in) ± 12 mm (0.5 in) (4x4) Rear 187 mm (7.36 in) ± 12 mm (0.5 in) Upper ball joint nut 115 85 Upper arm-to-frame nuts 150 111 Lower ball joint nut 150 111 General Specifications Lower arm-to-frame bolt and 300 222 Item Specification nut Vehicle Lean (side-to-side height differences) Front shock absorber rod nut, 30 22 Front — maximum 7 mm (0.28 in) upper mount Rear — maximum 8 mm (0.32 in) Shock absorber upper 48 35 mounting plate-to-frame nuts Wheel Track (M10) Wheel track 0.6 mm (0.02 in) Shock absorber-to-lower arm 475 351 Dogtracking bolt and nut (M20) Stabilizer bar bracket-to-frame 48 35 bolts 2004 F150, 12/2003 Stabilizer bar-to-link nut 133 98 Shock absorber, upper 90 66 Stabilizer bar-to-link to lower 90 66 Shock absorber, lower 90 66 control arm nut Rear caliper bolts 32 24 Anti-lock brake sensor bolt 18 13 U-bolt nuts (light duty) 115 85 Caliper anchor plate-to-wheel 200 148 U-bolt nuts (heavy duty) 250 184 knuckle bolts Spring/frame nut (front) 300 222 Caliper-to-anchor plate bolts 32 24 Spring/shackle nut (rear) 133 98 Rear Suspension Spring shackle/frame nut 133 98 2004 F150, 12/2003 Cytuj tdi engines are for senior citizens
autoklinika Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2017 wielkie dzieki cos z tego wyciagne Cytuj
zyga Opublikowano 7 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2017 obstawiam jakąś wersję HD choć one mocno zbliżane wszystkie wrzuć dane do arkusza kalk. i zrób średnia tu masz ustawianie do sznurka ;) Cytuj tdi engines are for senior citizens
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.