Jump to content

[RAM 1500] Problem -


Pawelzielonka
 Share

Recommended Posts

Guest Anonymous

Pawelzielonka, ja miałem raz sparciały gumowy wąż na samym końcu, starość nie radość... lecz p0463 jest ciekawy, bez nurka pod pake i maske sie nie obedzie

Link to comment
Share on other sites

Pawelzielonka,

 

P0449 Evaporative Emission Control System Vent Valve/Solenoid Circuit Malfunction

Problem z zaworem odprowadzania oparów paliwa. Możesz mieć nieszczelność w układzie EVAP przy otwarciu zaworu do komory silnika zasysa za dużo powietrza.

 

p0463 jest ciekawy

co jest ciekawego w błędzie poziomu paliwa ?

 

P0463 Fuel Level Sensor Circuit High Input

zacznij od wtyczki przy baku

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

to coś podobnego do EGR

w baku zbierają się opary z Pb

ten zawór co jakiś czas się otwiera i podciśnienie zasysa je do komory spalania

w między czasie przechodzą przez filtr węgla aktywnego

generalnie służą ochronie środowiska

zobacz na wtyczki i wiązki pod spodem może coś jest przytarte itp

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

dzięki za fotki

po uszczelnieniu przewodu nr 7 z pierwszego obrazka ( leak detection pump fresh air line)

błąd 499 znikł

został juz tylko p0463 czujnik poziomu paliwa-wysoki sygnał wejsciowy

 

pytanie z innej beczki

jaki olej powinien być w skrzyni biegów bo chyba mam za mało

jak powinno sprawdzać się olej na zimnej czy ciepłej skrzyni ???

jak coś można dolewać go przez bagnet , jak tak to na zgaszonym czy zapalonym silniku ???

Hej

Link to comment
Share on other sites

olej sprawdza się na ciepłym silniku i na pracującym silniku na wolnych obrotach

czyli bujasz się w koło komina aż złapie normalna temperaturę

zatrzymujesz się na równym i na bagnecie patrzysz gdzie masz na skali max hot albo coś podobnego nie wiem jaki masz bagnet są cold hot itp

dolewasz przez bagnet

tylko nie lej litra od razu bo jak jest za dużo to to też dobrze wcale

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

olej sprawdza się na ciepłym silniku i na pracującym silniku na wolnych obrotach

 

czyli bujasz się w koło komina aż złapie normalna temperaturę

 

zatrzymujesz się na równym i na bagnecie patrzysz gdzie masz na skali max hot albo coś podobnego nie wiem jaki masz bagnet są cold hot itp

 

Prawie tak, ale nie do końca.

Po zatrzymaniu wachlujesz lewarkiem przez wszystkie pozycje od P do końca i z powrotem, zatrzymując się na chwilę na każdej pozycji. Potem dopiero sprawdzasz stan na bagnecie.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

teraz tak żeby było fachowo powinieneś sprawdzić temperatur oleju

ale można założyć że jest zbliżony do 90 stopni

wiec stan powinien być w okolicach markera max HOT

niżej mniej więcej jak to wygląda nie wiem czy masz taka skrzynię

 

1427320.jpg

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.