Skocz do zawartości

[RAM 1500] Problem -


Pawelzielonka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pawelzielonka,

 

P0449 Evaporative Emission Control System Vent Valve/Solenoid Circuit Malfunction

Problem z zaworem odprowadzania oparów paliwa. Możesz mieć nieszczelność w układzie EVAP przy otwarciu zaworu do komory silnika zasysa za dużo powietrza.

 

p0463 jest ciekawy

co jest ciekawego w błędzie poziomu paliwa ?

 

P0463 Fuel Level Sensor Circuit High Input

zacznij od wtyczki przy baku

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to coś podobnego do EGR

w baku zbierają się opary z Pb

ten zawór co jakiś czas się otwiera i podciśnienie zasysa je do komory spalania

w między czasie przechodzą przez filtr węgla aktywnego

generalnie służą ochronie środowiska

zobacz na wtyczki i wiązki pod spodem może coś jest przytarte itp

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za fotki

po uszczelnieniu przewodu nr 7 z pierwszego obrazka ( leak detection pump fresh air line)

błąd 499 znikł

został juz tylko p0463 czujnik poziomu paliwa-wysoki sygnał wejsciowy

 

pytanie z innej beczki

jaki olej powinien być w skrzyni biegów bo chyba mam za mało

jak powinno sprawdzać się olej na zimnej czy ciepłej skrzyni ???

jak coś można dolewać go przez bagnet , jak tak to na zgaszonym czy zapalonym silniku ???

Hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej sprawdza się na ciepłym silniku i na pracującym silniku na wolnych obrotach

czyli bujasz się w koło komina aż złapie normalna temperaturę

zatrzymujesz się na równym i na bagnecie patrzysz gdzie masz na skali max hot albo coś podobnego nie wiem jaki masz bagnet są cold hot itp

dolewasz przez bagnet

tylko nie lej litra od razu bo jak jest za dużo to to też dobrze wcale

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej sprawdza się na ciepłym silniku i na pracującym silniku na wolnych obrotach

 

czyli bujasz się w koło komina aż złapie normalna temperaturę

 

zatrzymujesz się na równym i na bagnecie patrzysz gdzie masz na skali max hot albo coś podobnego nie wiem jaki masz bagnet są cold hot itp

 

Prawie tak, ale nie do końca.

Po zatrzymaniu wachlujesz lewarkiem przez wszystkie pozycje od P do końca i z powrotem, zatrzymując się na chwilę na każdej pozycji. Potem dopiero sprawdzasz stan na bagnecie.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przejechałem z 20 km po zatrzymaniu poczekalem chwilę i przelaczalem wszystkie biegi i czeklem po 5 sekund na każdym

Po czym zostawiłem zapalony i na P

Sprawdziłem oleje skrzyni i jest na środku stanu ale na cold a nie na hot

Czyli jest zamalo oleju ???

Hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz tak żeby było fachowo powinieneś sprawdzić temperatur oleju

ale można założyć że jest zbliżony do 90 stopni

wiec stan powinien być w okolicach markera max HOT

niżej mniej więcej jak to wygląda nie wiem czy masz taka skrzynię

 

1427320.jpg

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.