Pawelzielonka Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Pawelzielonka, ja miałem raz sparciały gumowy wąż na samym końcu, starość nie radość... lecz p0463 jest ciekawy, bez nurka pod pake i maske sie nie obedzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted March 19, 2017 Author Report Share Posted March 19, 2017 A jeszcze czemu gaśnie dzieje się to też na lpg Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 Pawelzielonka, P0449 Evaporative Emission Control System Vent Valve/Solenoid Circuit Malfunction Problem z zaworem odprowadzania oparów paliwa. Możesz mieć nieszczelność w układzie EVAP przy otwarciu zaworu do komory silnika zasysa za dużo powietrza. p0463 jest ciekawy co jest ciekawego w błędzie poziomu paliwa ? P0463 Fuel Level Sensor Circuit High Input zacznij od wtyczki przy baku Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted March 20, 2017 Author Report Share Posted March 20, 2017 Dzięki Czasami potrafi pokazać ile jest paliwa w baku, tyko przy oddaleniu i nie dłużej niż 20 sekund A ten Evap jest do czegoś potrzebny czy można jakoś wyeliminować (zaslepic)?? Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 to coś podobnego do EGR w baku zbierają się opary z Pb ten zawór co jakiś czas się otwiera i podciśnienie zasysa je do komory spalania w między czasie przechodzą przez filtr węgla aktywnego generalnie służą ochronie środowiska zobacz na wtyczki i wiązki pod spodem może coś jest przytarte itp Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted March 20, 2017 Author Report Share Posted March 20, 2017 Bylem pod samochodem jest jeden przewód luźny . (Gumowy przechodzi w plastikowy około 1,5 cm grubości i idzie gdzieś na przód samochodu kolo serwa Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 tu masz obrazy związane z EVAP może coś z nich wywnioskujesz Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted March 20, 2017 Author Report Share Posted March 20, 2017 dzięki za fotki po uszczelnieniu przewodu nr 7 z pierwszego obrazka ( leak detection pump fresh air line) błąd 499 znikł został juz tylko p0463 czujnik poziomu paliwa-wysoki sygnał wejsciowy pytanie z innej beczki jaki olej powinien być w skrzyni biegów bo chyba mam za mało jak powinno sprawdzać się olej na zimnej czy ciepłej skrzyni ??? jak coś można dolewać go przez bagnet , jak tak to na zgaszonym czy zapalonym silniku ??? Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 olej sprawdza się na ciepłym silniku i na pracującym silniku na wolnych obrotach czyli bujasz się w koło komina aż złapie normalna temperaturę zatrzymujesz się na równym i na bagnecie patrzysz gdzie masz na skali max hot albo coś podobnego nie wiem jaki masz bagnet są cold hot itp dolewasz przez bagnet tylko nie lej litra od razu bo jak jest za dużo to to też dobrze wcale Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted March 20, 2017 Author Report Share Posted March 20, 2017 ok a skrzynia podczas sprawdzania ma byc na p czy n jaki olej trzeba zastosować wiem tylko ze mam czerwony bagnet mam na dole cold a wyżej hot Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 jeden grzyb P i N ma taki sam obieg co do oleju to nie wiem szukaj na forum jaki ma dodge czyli powinieneś mieć górny zakres hot Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 olej sprawdza się na ciepłym silniku i na pracującym silniku na wolnych obrotach czyli bujasz się w koło komina aż złapie normalna temperaturę zatrzymujesz się na równym i na bagnecie patrzysz gdzie masz na skali max hot albo coś podobnego nie wiem jaki masz bagnet są cold hot itp Prawie tak, ale nie do końca. Po zatrzymaniu wachlujesz lewarkiem przez wszystkie pozycje od P do końca i z powrotem, zatrzymując się na chwilę na każdej pozycji. Potem dopiero sprawdzasz stan na bagnecie. Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted March 20, 2017 Author Report Share Posted March 20, 2017 Właśnie przejechałem z 20 km po zatrzymaniu poczekalem chwilę i przelaczalem wszystkie biegi i czeklem po 5 sekund na każdym Po czym zostawiłem zapalony i na P Sprawdziłem oleje skrzyni i jest na środku stanu ale na cold a nie na hot Czyli jest zamalo oleju ??? Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 teraz tak żeby było fachowo powinieneś sprawdzić temperatur oleju ale można założyć że jest zbliżony do 90 stopni wiec stan powinien być w okolicach markera max HOT niżej mniej więcej jak to wygląda nie wiem czy masz taka skrzynię Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.