Skocz do zawartości

[FORD F150] Wahania obrotów


orzech
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moje pytanie dotyczy Forda F150 5.4 2004. Po odpaleniu i na rozgrzanym silniku w pozycji P obroty spadają do wartości 550rpm auto delikatnie drży i potrafi zgasnac na wolnych obrotach. Momentami obroty podskakują do 1200rpm i spadają do poziomu około 600rpm.

Wymienione uszczelki kolektora, przepustnicy, wtryskiwaczy, świece rok temu. Pokazuje p171 i p174 oraz O2 sensor signal stuck bank 1 i 2.

Szukać lewego powietrza czy może TPS zaczyna klękac???

W pliku screen z Torque na wolnych obrotach.

 

Liczę na waszą pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0171 i P0174 to jest wtrysk paliwa

P1171 Rotor Sensor Fault - to jest błąd czujnika silniczka przepustnicy

P1174 Cam Sensor Fault - to jest błąd czujnika wałka rozrządu

O2 sensor signal stuck bank 1 i 2. To sondy lambda

Dolegliwości wozu pasują do tych błędów, generalnie może wystarczy przepustnicę wyczyścić, to nie jest trudne. Są nawet takie specyfiki w sprayu, niestety nie pamiętam nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sebo i Parker za zainteresowanie :)

Myślę o lewym powietrzu ale z ta pompą. Sebastian to mi dałeś do myślenia.

 

 

Znalazłem ze pompa paliwa posiada moduł pompy i to się lubi zdupić. Musze zanurkować.Od góry kolektora coś jakby fukało :)

Od tego chyba trzeba zacząć. A podczas rozruchu jest tak jakby świst sekundowy i znika. Czy to może być przez slabe aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądnij w ten link poniżej, kolega "kaktus30" się z tym zmagał. Ma prawo paść , zamontowali to w takim dupiatym miejscu, że wszystko na ten czujnik chlapie. Jak robiłem konserwacje to też zwróciłem uwagę, że ten mój czujnik już wygląda jak "spleśniały kawał Camembert'a ".

http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=3941

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Najzabawniejsze ze wszystko wskazuje na lewe powietrze. Po spryskaniu plakiem między przepustnica a komputerem chodzi lepiej.

Czy jest to mozliwe ze zestaw uszczelek pod kolektor przepustnice wtryskiwaczy itp trafił szlag?

 

Wymienione na nowe początkiem 2015 roku.

 

[ Dodano: 2016-11-25, 19:41 ]

Wyjaśniło się. Źle zamontowany kolektor po wymianie uszczelek. Węże nie powciskane do końca. Uszczerbki na uszczelce kolektora plus uwalona wtyczka. Przy okazji odswieżona i poprawiona fabryka. Wymieniony sterownik pompy paliwa.

 

Prawie opanowane.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.