v8city Opublikowano 13 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Hej ! Chyba nabawiłem się pierwszej poważniejszej usterki ? awarii ? Przynajmniej poziom hałasu jaki to robi wygląda poważnie. Zaczęło się niewinnie - piasta strasznie mi hałasowała więc dałem do wymiany. Niestety mój ulubiony warsztat USA nie miał czasu. Dałem do kogoś kto nie specjalizuje się w autach USA XXL. Gość wymienił piastę, tarcze i klocki. Co mnie zaniepokoiło to jego zeznanie, że palnikiem i młotkiem 3h się męczył.... Wszystko zapieczone...blebleble... Wyjechałem z warsztatu, przejechałem z 100 km i zaczęło się. Na początku przy cofaniu słyszałem po włączeniu biegu (nie zawsze ) bardzo mocne metaliczne uderzenie, gdzieś na wysokości reduktora . wału a moze nawet tylnej części mostu (bardzo mocne metaliczne uderzenie). Po następnych 100 km doszło do tego mocne hałasowanie w momencie kiedy dodaje gazu w zakręcie (nawet kiedy musnę pedał gazu jadąc 10 na godzinę) Wszystkie te objawy poprzedzało dziwne zachowanie kół. Po wyjechaniu ze wspomnianego warsztatu koła zaczęły przy manewrach na parkingu zachowywac się jakby reduktor / mechanizm roznicowy wariował (piszczały i nie kręciły się równo) Moje pytania : Czy mechanik który wymieniał tarcze i piastę mógł aż tak bardzo spieprzyć ? Nie chcce chłopowi wyrzutów bezpodstawnie robić. Czy objawy znane wam ? Co to za cholerstwo (nie ma to jak on-line diagnoza) Ostatnio tak sobie myślałem - 5 lat z RAMem i nigdy w warsztacie więcej niż 1k zł nie zostawiłem...Coś czuje, że wydatki mnie czekają.... :/ Pozdrawiam Brać Pikapową ! Cytuj You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly. 2006 Dodge 5.7 Hemi Ram Quad Cab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
judak Opublikowano 13 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Hejka U mnie podobnie było, ale zakończyło się rozwaloną podporą wału i jego wyważeniem, koszt nie taki straszny 1k zł wystarczy. ;-) Cytuj Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Jesli palnikiem grzal mogl smar w przegubie wytopic i wyplynal np do gumy. Rownie dobrze walac mlotkiem mogl cos uszkodzic, jesli przegub to pol biedy, gorzej jak w moscie cos poszlo od np wybijania półosi. Sama wymiana piasty nie jest jakos skomplikowana i kazdy mechanik z podstawowa wiedza to zrobi. Uszkodzony przegub mozna dosc szybko zdiagnozowac, ale do wymiany cala półoska wtedy. Jak bys juz szukal to zamow Cardone HD, ja kupilem jedna w Polsce chyba Emi czy jakos tak, po nie dlugim czasie byla znow do wymiany. Cardone golym okiem widac ze jest solidniejszy Dodam tylko ze u mnie uszkodzona tez byla półoś wewnetrzna, ta w moscie. Wczesniej jakis utalentowany majster zakladal półoś zewnetrzna i wcisnal bez zakladania pierscienia-zawleczki. Luzny kielich przegubu uszkodzil frezy po obu stronach. Pozdrawiam Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.