PJ Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Hejo jestem po remoncie silnika który trochę czasu zajął i po poskładaniu zaczęło mi się coś dziać ze skrzynią. Otóż przy dojeżdżaniu do krzyżówki lub zwalnianiu skrzynia nie redukuje z 3 na 2 tylko pozostaje jakby w zawieszeniu na neutralu, dopiero po chwili wbija bieg. Jak wyłączę O/D chodzi zupełnie inaczej. Ring od O/D już wymieniałem gdy całkiem go zgubiłem. Jakieś przemyślenia, może ktoś już z Was coś takiego miał? Przed remontem tego nie miałem. Pozostałe biegi chodzą OK. Czy robi się adaptację tych skrzyń? To chyba zbyt prosty model na takie cuda... 5.4 2004 rok skrzynia 4R75 Cytuj PJ
volen Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2016 ktoś, coś w temacie? :) Cytuj pozdrowienia, Przemek
Tadeusz_B Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Może wystarczy zmienić olej filtr,moja skrzynie się motała sprężyna acumulator była w 2 częćciach. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
PJ Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Olej wymienilem i bez zmian. Wyczytalem ze robilem blad targajac przyczepy z overdivem a powinienem byl go wylaczac. Na razie nauczylem sie go wylaczac w ruchu miejskim i zapinac w trasie ale generalnie gdy jest wlaczony skrzynia chodzi w innym trybie i czasem sie zamota i szarpie. Na wylaczonym O/D chodzi płynnie. Zauwazylem tez ze przy wlaczonym O/D przy redukcji w czasie jazdy z 4 na 3 wibruje/drży. Zapowiada sie remoncik ale chce byc pewny co to jest? Cytuj PJ
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.