W Miliczu na AMcars Manii jeszcze byłem, potem coś tam jeszcze pojeździłem aż w końcu w Warszawie auto przestało palić na 1 gar. Myślałem że to cewka, a okazało się że posypało się wszystko. Rozebraliśmy motor i okazało się że przyczyną braku kompresji na 2 garach były wypalone tłoki, zawory itd.
Szukałem nowego silnika VIN5 ale to nie takie proste. Ktoś tam sprzedawał za 6 koła na allegro ale jak zacząłem wnikać w przebieg temat zamknąłem. Postanowiliśmy remontować silnik tym bardziej że wcześniej zrobiłem wały, skrzynię i inne. Miało być w miarę szybko i w przeliczeniu ciut drożej niż zakup "nowego" starego silnika. Auto odebrałem wczoraj, koszt remontu z nowymi tłokami, zaworami, generalnie co się dało jest nowe, ze szlifem wału, bloku bla bla bla, zamknął się w 17000 zł!!!
Jeździ pięknie, trwało to pół roku aż zapomniałem jakim mój eF jest zajebistym autem. W wolnej chwili rozpiszę Wam co ile kosztowało, może komuś się przyda.
Mój eF to 2004 rok 5.4 silnik Vin 5