Skocz do zawartości

PJ

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    2340175

Informacje

  • Lokalizacja:
    Sulechów
  • Auto
    lalki i wózki

Osiągnięcia PJ

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. PJ

    Kupię Dodge Ram albo Forda

    kolejny z przebiegiem 150 tys... podaj vin prosze
  2. a ja sie zastanawialem czy nie pchnac swojego F150 bo juz 400 tys zrobione i nie kupic czegos nowego z gwarancja... W sumie jak to czytam i pomysle ze mam nowy silnik (80000km) nową skrzynie ktora wlasnie skladam to mi sie odechciewa zmieniac
  3. Kurcze zazdroszcze. Tez chcialem robic wydech ale ja swoim robie między 5-15000 km miesiecznie wiec leb mi rozsadzi
  4. Co kosztuje duzo naprawa skrzyni? Zestaw naprawczy czyli wszystko to ok 300 dolcow, kwestia tylko kogos kto ci to powymienia jesli sam nie ogarniesz. Ale to i tak taniej niz sprzeglo z dwumasa to jakiegos Europejczyka
  5. PJ

    Ford F250

    pamietaj ze takie auto ciezko sprzedac wiec jak sie zdecydujesz polecam opcje "duzo mniejsza kasa na stol". A noz sie uda. Co do przeszłości to ciezko o auto nietkniete a co do samego auta... Wyjebane max :D Biorac pod uwage mala dostępność tych aut w PL i duze koszty zakupu z USA przy aktualnym kursie dolara zainteresowal bym sie nim. Wyglada mega dobrze [ Dodano: 2016-09-13, 23:25 ] osobiscie tym bym sie zainteresowal http://allegro.pl/gmc-sierra-denali-hd-j-silverado-07r-6-6-td-400km-i6474442160.html
  6. PJ

    [INNY] Lincoln Mark LT

    wal moze byc: - skrzywiony - zgubil odwazniki - krzyzaki sie posypaly - kwadratowe felgi?
  7. a co sie dzieje? Olej wymieniam normalnie bez cudowania
  8. eee bez przesady ja go kocham i tluke nim kilometry az sie kurzy :P
  9. tak 17 pyklo ale wymienione wszystko co sie dalo. Przy okazji waly itd. Generalnie pierdoly podnosily koszt drastycznie. Sam szlif to 4000...
  10. targam lawety i pali mi litr na 10000 km
  11. oj silnik wyciagalismy sami, szlif robila mi szlifiernia, czesci sam targalen, silnik składał znajomy mechanik, jedyny ktoremu moglem zaufac, wkladal do auta i uzbrajal kto inny, koszt zamknal sie w 17000 zl [ Dodano: 2016-04-21, 21:00 ] Poza tym to najlepsze auto na świecie. Teraz na nowych koleczkach :) Wpadnij do Milicza do sie chlopaki przywitaja :P
  12. PJ

    F150 skrzynia i overdrive

    Olej wymienilem i bez zmian. Wyczytalem ze robilem blad targajac przyczepy z overdivem a powinienem byl go wylaczac. Na razie nauczylem sie go wylaczac w ruchu miejskim i zapinac w trasie ale generalnie gdy jest wlaczony skrzynia chodzi w innym trybie i czasem sie zamota i szarpie. Na wylaczonym O/D chodzi płynnie. Zauwazylem tez ze przy wlaczonym O/D przy redukcji w czasie jazdy z 4 na 3 wibruje/drży. Zapowiada sie remoncik ale chce byc pewny co to jest?
  13. PJ

    F-150 pytań kilka:)

    na 22' leciałem 160, ale to nie jest auto do takich prędkości. Co do drzwi to psiknij w zamek na dole WD40, będą lepiej "haczyły"
  14. PJ

    F150 skrzynia i overdrive

    Hejo jestem po remoncie silnika który trochę czasu zajął i po poskładaniu zaczęło mi się coś dziać ze skrzynią. Otóż przy dojeżdżaniu do krzyżówki lub zwalnianiu skrzynia nie redukuje z 3 na 2 tylko pozostaje jakby w zawieszeniu na neutralu, dopiero po chwili wbija bieg. Jak wyłączę O/D chodzi zupełnie inaczej. Ring od O/D już wymieniałem gdy całkiem go zgubiłem. Jakieś przemyślenia, może ktoś już z Was coś takiego miał? Przed remontem tego nie miałem. Pozostałe biegi chodzą OK. Czy robi się adaptację tych skrzyń? To chyba zbyt prosty model na takie cuda... 5.4 2004 rok skrzynia 4R75
  15. W Miliczu na AMcars Manii jeszcze byłem, potem coś tam jeszcze pojeździłem aż w końcu w Warszawie auto przestało palić na 1 gar. Myślałem że to cewka, a okazało się że posypało się wszystko. Rozebraliśmy motor i okazało się że przyczyną braku kompresji na 2 garach były wypalone tłoki, zawory itd. Szukałem nowego silnika VIN5 ale to nie takie proste. Ktoś tam sprzedawał za 6 koła na allegro ale jak zacząłem wnikać w przebieg temat zamknąłem. Postanowiliśmy remontować silnik tym bardziej że wcześniej zrobiłem wały, skrzynię i inne. Miało być w miarę szybko i w przeliczeniu ciut drożej niż zakup "nowego" starego silnika. Auto odebrałem wczoraj, koszt remontu z nowymi tłokami, zaworami, generalnie co się dało jest nowe, ze szlifem wału, bloku bla bla bla, zamknął się w 17000 zł!!! Jeździ pięknie, trwało to pół roku aż zapomniałem jakim mój eF jest zajebistym autem. W wolnej chwili rozpiszę Wam co ile kosztowało, może komuś się przyda. Mój eF to 2004 rok 5.4 silnik Vin 5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.