fisherr Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Witam Kolegów. Mam pytanie, jak powinno się zachowywać auto przy załączonym napędzie 4x4. A mianowicie po tym jak uruchomiłem ta opcje w moim linku to w czasie jazdy prosto jest ok, a jak jestem na parkingu i chce zawrócić, skręcić czy to do przodu czy do tylu to są takie oporu ze szok oraz zauważyłem, że aż tak jakoś ściąga kołem (widać to na oponie jakby się ślizga). Jeśli jesteście w stanie jakoś mi odpowiedzieć będę wdzięczny. Nie chciałbym żeby się coś poważnego stalo. Pozdrawiam Daniel Quote Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Pewnie załącza się tylko do jazdy na wprost oraz na śniegu i w błocie. Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisherr Posted November 28, 2015 Author Report Share Posted November 28, 2015 Kiedys takie same zjawisko mialem we freelanderze ale tam nie ma zadnego reduktora tylko przekladnia katowa i to ona cos szwankowala albo to powodowala. Natomiast nie mam takiego uczucia i zjawiska w l200. Moge krecic ile chce i jest lekko czy to na postaju czy w trasie. Quote Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Przecież tam nie ma centralnego mechanizmu różnicowego, więc jak chcesz skręcać na twardej nawierzchni przy zapiętym przodzie :roll: Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisherr Posted November 28, 2015 Author Report Share Posted November 28, 2015 Czyli jak rozumiem jest to normalne zjawisko. Prosze powiedzcie mi jeszcze czy sa jakies ograniczenia co do predkosci na zapietym przodzie. Quote Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Czyli jak rozumiem jest to normalne zjawiskoPo prostu tego napędu możesz używać tylko na nieutwardzonych nawierzchniach (piach, błoto, śnieg, lód itd.).Ograniczeń prędkości jazdy z zapiętym przodem raczej nie ma. Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
fisherr Posted November 29, 2015 Author Report Share Posted November 29, 2015 Dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam. Quote Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.