fisherr Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Witam Kolegów. Mam pytanie, jak powinno się zachowywać auto przy załączonym napędzie 4x4. A mianowicie po tym jak uruchomiłem ta opcje w moim linku to w czasie jazdy prosto jest ok, a jak jestem na parkingu i chce zawrócić, skręcić czy to do przodu czy do tylu to są takie oporu ze szok oraz zauważyłem, że aż tak jakoś ściąga kołem (widać to na oponie jakby się ślizga). Jeśli jesteście w stanie jakoś mi odpowiedzieć będę wdzięczny. Nie chciałbym żeby się coś poważnego stalo. Pozdrawiam Daniel Cytuj Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Pewnie załącza się tylko do jazdy na wprost oraz na śniegu i w błocie. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fisherr Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Kiedys takie same zjawisko mialem we freelanderze ale tam nie ma zadnego reduktora tylko przekladnia katowa i to ona cos szwankowala albo to powodowala. Natomiast nie mam takiego uczucia i zjawiska w l200. Moge krecic ile chce i jest lekko czy to na postaju czy w trasie. Cytuj Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Przecież tam nie ma centralnego mechanizmu różnicowego, więc jak chcesz skręcać na twardej nawierzchni przy zapiętym przodzie :roll: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fisherr Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Czyli jak rozumiem jest to normalne zjawisko. Prosze powiedzcie mi jeszcze czy sa jakies ograniczenia co do predkosci na zapietym przodzie. Cytuj Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Czyli jak rozumiem jest to normalne zjawiskoPo prostu tego napędu możesz używać tylko na nieutwardzonych nawierzchniach (piach, błoto, śnieg, lód itd.).Ograniczeń prędkości jazdy z zapiętym przodem raczej nie ma. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fisherr Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany Mitsubishi L200 2,5 DiD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.