Skocz do zawartości

Lincoln Mark LT


fisherr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów.

Mam pytanie, jak powinno się zachowywać auto przy załączonym napędzie 4x4.

A mianowicie po tym jak uruchomiłem ta opcje w moim linku to w czasie jazdy prosto jest ok, a jak jestem na parkingu i chce zawrócić, skręcić czy to do przodu czy do tylu to są takie oporu ze szok oraz zauważyłem, że aż tak jakoś ściąga kołem (widać to na oponie jakby się ślizga).

Jeśli jesteście w stanie jakoś mi odpowiedzieć będę wdzięczny. Nie chciałbym żeby się coś poważnego stalo.

Pozdrawiam Daniel

Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany

Mitsubishi L200 2,5 DiD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys takie same zjawisko mialem we freelanderze ale tam nie ma zadnego reduktora tylko przekladnia katowa i to ona cos szwankowala albo to powodowala.

Natomiast nie mam takiego uczucia i zjawiska w l200. Moge krecic ile chce i jest lekko czy to na postaju czy w trasie.

Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany

Mitsubishi L200 2,5 DiD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.