Jump to content

Lincoln Mark LT


fisherr
 Share

Recommended Posts

Witam Kolegów.

Mam pytanie, jak powinno się zachowywać auto przy załączonym napędzie 4x4.

A mianowicie po tym jak uruchomiłem ta opcje w moim linku to w czasie jazdy prosto jest ok, a jak jestem na parkingu i chce zawrócić, skręcić czy to do przodu czy do tylu to są takie oporu ze szok oraz zauważyłem, że aż tak jakoś ściąga kołem (widać to na oponie jakby się ślizga).

Jeśli jesteście w stanie jakoś mi odpowiedzieć będę wdzięczny. Nie chciałbym żeby się coś poważnego stalo.

Pozdrawiam Daniel

Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany

Mitsubishi L200 2,5 DiD

Link to comment
Share on other sites

Kiedys takie same zjawisko mialem we freelanderze ale tam nie ma zadnego reduktora tylko przekladnia katowa i to ona cos szwankowala albo to powodowala.

Natomiast nie mam takiego uczucia i zjawiska w l200. Moge krecic ile chce i jest lekko czy to na postaju czy w trasie.

Lincoln MARK LT 5,4., 2006 r - sprzedany

Mitsubishi L200 2,5 DiD

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.