Jump to content
PawelM78

Regeneracja półosi - przegubu.

Recommended Posts

Witam,

 

Muszę wymienić zużyty już przegub wewnętrzny przedni prawy jak i lewy. W oryginale MOPAR występuje tylko jako cała półoś a cena to aż 880 pln.

Może ktoś z Was znalazł jakiś dobry zamiennik lub poleci profesjonalny serwis zajmujący się regeneracją półosi.

 

Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj Cardone, model z dopiskiem HD ma lepsze gumy, mialem u siebie i bylem zadowolony, ewentualnie zajrzyj na rockauto.com, kupno i wysylka tez bardzo prosta i duzy wybor czesci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam kolegów! mam maly problem z moim ramem 1500 z 2004 roku.wyskoczyla mi półos i wytarl sie wieloklin na przegubie wewnetrznym oraz na tej osi która wchodzi do dyfra..Mam pytanie jak to jest skonstruowane,czy po usunieciu uszczelniacza ta oś wychodzi bez problemu czy jest tam jakies zabezpieczenie..? ponadto w jaki sposób zabezpiecza sie przegub wewnetrzny na wieloklinie osi ktora wychodzi z dyfra,jest tam jakas zawleczka?Zalezy mi na pomocy bo auto stoi na drodze i musze to szybko zrobic gdzies na poboczu..

pod tym linkiem jest filmik z identycznym problemem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polos wzmien cala , w zuzcarze maja po 470zl chyba , ta os wychodzaca z dyfra tez bez problemu dokupisz .

zapewne jest od wewnatrz zabezpieczona , a polos wchodzi bez zabezpieczenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pierscien zabezpieczajacy po obu stronach ta oska w dyfrze, z jednej strony mostu jest krotka a z drugiej dluga, zeby ja wyciagnac mozesz przyczepic taki mlotek co sie go na osce przesowa, nie wiem jak on sie nazywa prosfesjonalnie, mi nie wyszlo i musialem klape zdjac od mostu i zdjac zawleczke od srodka, uszczelniacza nie ruszaj.

http://m.ebay.com/itm/191699961920?_mwBanner=1

Ja od cholery czasu stracilem na probe wyjecia bez otwierania mostu, a dostep do zawleczek jest prosty po zdjeciu klapy i raptem zajelo to 20 min, wkladac juz mozesz z zalozonym pierscieniem zabezpieczajacym, wpychasz az kliknie i wskoczy i to samo jak nakladasz przegub polosi na ten wieloklin, wciskasz az wskoczy. Najlepiej kup z orginalna zawleczka bo te nasze uniwersalne ciezko dopasowac, sa za grube i nie sciskaja sie na tyle zeby sie schowac w rowku i wsinac przegub na wieloklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za konkretna odpowiedz..Jest to jakas typowa przypadlosc ramow? Jakis czas temu podnioslem auto 3 cale i zastanawiam sie czy nie jest to przyczyna problemu.Oś kupilem niestety bez pierscieni zabezpieczajacych..

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 cale to juz wysoko i napewno przeguby szybko dostana po dupie, czytalem ze do 2 cali jest w miare bezpiecznie z katem pod jakim pracują, w stanach maja na sprzedaz specjalne przeguby do wysokich liftow lub uchwyty do opuszczenia dyfra. Tylko nie zakladaj bez tych zabezpieczen bo bedzie przegub wibrowal i moment szlak frezy trafi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.