PawelM78 Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Witam, Muszę wymienić zużyty już przegub wewnętrzny przedni prawy jak i lewy. W oryginale MOPAR występuje tylko jako cała półoś a cena to aż 880 pln. Może ktoś z Was znalazł jakiś dobry zamiennik lub poleci profesjonalny serwis zajmujący się regeneracją półosi. Dzięki Quote Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
siepiet Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 A szukales w usa? Mi wyszlo razem z przesylka 55 funtow za sztuke na ebayu za kompletna półoske z firmy Cardone Quote Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelM78 Posted September 6, 2015 Author Report Share Posted September 6, 2015 Szukałem ale MOPARA nie wiem jakie firmy są dobre jeśli chodzi o zamienniki. Quote Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
siepiet Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Poszukaj Cardone, model z dopiskiem HD ma lepsze gumy, mialem u siebie i bylem zadowolony, ewentualnie zajrzyj na rockauto.com, kupno i wysylka tez bardzo prosta i duzy wybor czesci Quote Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelM78 Posted September 6, 2015 Author Report Share Posted September 6, 2015 dzięki za linka, duży asortyment części Quote Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
pocker Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 Witam kolegów! mam maly problem z moim ramem 1500 z 2004 roku.wyskoczyla mi półos i wytarl sie wieloklin na przegubie wewnetrznym oraz na tej osi która wchodzi do dyfra..Mam pytanie jak to jest skonstruowane,czy po usunieciu uszczelniacza ta oś wychodzi bez problemu czy jest tam jakies zabezpieczenie..? ponadto w jaki sposób zabezpiecza sie przegub wewnetrzny na wieloklinie osi ktora wychodzi z dyfra,jest tam jakas zawleczka?Zalezy mi na pomocy bo auto stoi na drodze i musze to szybko zrobic gdzies na poboczu.. pod tym linkiem jest filmik z identycznym problemem. Quote Dodge Ram 1500 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulka Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 polos wzmien cala , w zuzcarze maja po 470zl chyba , ta os wychodzaca z dyfra tez bez problemu dokupisz . zapewne jest od wewnatrz zabezpieczona , a polos wchodzi bez zabezpieczenia Quote HEMI 5.7 EVO 1340 bigosss 750ąty :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
siepiet Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 Ma pierscien zabezpieczajacy po obu stronach ta oska w dyfrze, z jednej strony mostu jest krotka a z drugiej dluga, zeby ja wyciagnac mozesz przyczepic taki mlotek co sie go na osce przesowa, nie wiem jak on sie nazywa prosfesjonalnie, mi nie wyszlo i musialem klape zdjac od mostu i zdjac zawleczke od srodka, uszczelniacza nie ruszaj. http://m.ebay.com/itm/191699961920?_mwBanner=1 Ja od cholery czasu stracilem na probe wyjecia bez otwierania mostu, a dostep do zawleczek jest prosty po zdjeciu klapy i raptem zajelo to 20 min, wkladac juz mozesz z zalozonym pierscieniem zabezpieczajacym, wpychasz az kliknie i wskoczy i to samo jak nakladasz przegub polosi na ten wieloklin, wciskasz az wskoczy. Najlepiej kup z orginalna zawleczka bo te nasze uniwersalne ciezko dopasowac, sa za grube i nie sciskaja sie na tyle zeby sie schowac w rowku i wsinac przegub na wieloklin Quote Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 nie wiem jak on sie nazywa prosfesjonalnie - bycze jajo - ściągacze bezwładnościowy - młotek bezwładnościowy - taki jebus Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
siepiet Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 Mi najlepiej pasuje to ostatnie ;) Quote Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pocker Posted December 18, 2016 Report Share Posted December 18, 2016 dzieki za konkretna odpowiedz..Jest to jakas typowa przypadlosc ramow? Jakis czas temu podnioslem auto 3 cale i zastanawiam sie czy nie jest to przyczyna problemu.Oś kupilem niestety bez pierscieni zabezpieczajacych.. Quote Dodge Ram 1500 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
siepiet Posted December 18, 2016 Report Share Posted December 18, 2016 3 cale to juz wysoko i napewno przeguby szybko dostana po dupie, czytalem ze do 2 cali jest w miare bezpiecznie z katem pod jakim pracują, w stanach maja na sprzedaz specjalne przeguby do wysokich liftow lub uchwyty do opuszczenia dyfra. Tylko nie zakladaj bez tych zabezpieczen bo bedzie przegub wibrowal i moment szlak frezy trafi Quote Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.