Jump to content

Regeneracja półosi - przegubu.


PawelM78
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Muszę wymienić zużyty już przegub wewnętrzny przedni prawy jak i lewy. W oryginale MOPAR występuje tylko jako cała półoś a cena to aż 880 pln.

Może ktoś z Was znalazł jakiś dobry zamiennik lub poleci profesjonalny serwis zajmujący się regeneracją półosi.

 

Dzięki

Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam kolegów! mam maly problem z moim ramem 1500 z 2004 roku.wyskoczyla mi półos i wytarl sie wieloklin na przegubie wewnetrznym oraz na tej osi która wchodzi do dyfra..Mam pytanie jak to jest skonstruowane,czy po usunieciu uszczelniacza ta oś wychodzi bez problemu czy jest tam jakies zabezpieczenie..? ponadto w jaki sposób zabezpiecza sie przegub wewnetrzny na wieloklinie osi ktora wychodzi z dyfra,jest tam jakas zawleczka?Zalezy mi na pomocy bo auto stoi na drodze i musze to szybko zrobic gdzies na poboczu..

pod tym linkiem jest filmik z identycznym problemem.

Dodge Ram 1500 4x4

Link to comment
Share on other sites

Ma pierscien zabezpieczajacy po obu stronach ta oska w dyfrze, z jednej strony mostu jest krotka a z drugiej dluga, zeby ja wyciagnac mozesz przyczepic taki mlotek co sie go na osce przesowa, nie wiem jak on sie nazywa prosfesjonalnie, mi nie wyszlo i musialem klape zdjac od mostu i zdjac zawleczke od srodka, uszczelniacza nie ruszaj.

http://m.ebay.com/itm/191699961920?_mwBanner=1

Ja od cholery czasu stracilem na probe wyjecia bez otwierania mostu, a dostep do zawleczek jest prosty po zdjeciu klapy i raptem zajelo to 20 min, wkladac juz mozesz z zalozonym pierscieniem zabezpieczajacym, wpychasz az kliknie i wskoczy i to samo jak nakladasz przegub polosi na ten wieloklin, wciskasz az wskoczy. Najlepiej kup z orginalna zawleczka bo te nasze uniwersalne ciezko dopasowac, sa za grube i nie sciskaja sie na tyle zeby sie schowac w rowku i wsinac przegub na wieloklin

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

3 cale to juz wysoko i napewno przeguby szybko dostana po dupie, czytalem ze do 2 cali jest w miare bezpiecznie z katem pod jakim pracują, w stanach maja na sprzedaz specjalne przeguby do wysokich liftow lub uchwyty do opuszczenia dyfra. Tylko nie zakladaj bez tych zabezpieczen bo bedzie przegub wibrowal i moment szlak frezy trafi

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.