adamus30 Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam panowie Męczy mnie następujący problem co jakiś czas coś mi cyka,szoruje (jakby jakaś blaszka) pod autem czasem pojawia się szybciej czasem później raz głośniej raz ciszej ma to związek z prędkością jazdy dodatkowo zauważyłem że jak pojawia się ten dźwięk auto potrafi wpadać w wibracje czasem jak bym jechał po tarce a czasem jak bym miał guz na oponie (telepie budą) nie mam pojęcia co to jest :-( napędy działają prawidłowo Dodge durango 2003 4.7 v8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 najsamwprzod jedz na podnoosnik , podnies auto na ramie i sprawdzxaj kola i elementy zawieszenia przyczyn moze byc sporo, od wady ktorejs z opon po ustrke elementow zawieszenia lub ukl. kierowniczego sprawdzilbym rowniez hamulce , moze klocki sie skonczyly lub wypadl ktorys z gniazda , stad takie szumy i dzwieki nie ociagalbym sie z tym druga mozliwa przyczyna takich "doznan" oby nie :roll: moze byc awaria ukladu napedowego , czyli skrzynia reduktor i w najlepszym przypadku moze krzyzak na wale bez podnosnika nie sprawdzisz wszystkiego Cytuj HEMI 5.7 EVO 1340 bigosss 750ąty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus30 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Zawieszenie ok byłem na podnośniku kąty zbieżność ustawione opony nówki sztuki hamulce ok najdziwniejsze że czasem przejadę 200km i nic a czasem 20km i pojawia się ten dźwięk wydaje mi się że słychać go bardziej z przodu auta ewentualnie na środku jak delikatnie to nic się nie dzieje jak głośniej potrafi telepać ale tyłem :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 skoro uwazasz ze jezdny w porzadku , zacznij przeglad ukl. napedowego mosty , waly , skrzynia biegow , jak i redukcyjna itd Cytuj HEMI 5.7 EVO 1340 bigosss 750ąty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 sprawdz przednie polosie- przeguby od strony mostu, mi tez sprawdzali na warsztacie I nic odziwo nie mogli znalezc, jak chcesz miec cos zrobione dobrze zrob to sam ;) mialem podobne objawy przy tym co piszesz ale rownie dobrze moze to byc krzyzak. sprawdzil bym tez wyjscie z tylnego mostu. mozesz bez podnosnika, tylko wrzuc auto na luz bo jak na P to moze byc napiety wal i nie pokaze luzu. Jak juz auto bedzie na podnosniku to sprawdz tez przednie lozyska, poprostu pobujaj kolami jak w kazdym aucie. Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Na90% krzyżaki. Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus30 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 wydaje mi się że znalazłem widać nawet że wychlapało smar jest to przegub wału przy reduktorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.