Seba78 Opublikowano 17 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Mam taki problem. Od kilku dni (4) pali się ciągle ikonka silnika na pomarańczowo. Auto jeździ, przyspiesza, generalnie wszystko ok. Ale przy każdym przekręceniu kluczyka jest gong oznaczający błąd. Po kluczykologii pokazuje same kreski. Wcześniej kilka razy miałem błąd P2000 i P2262. Kasowałem je kluczykiem i po 4 zapłonach kontrolka gasła. Z tego co zrozumiałem na forach USA to błędy te to zabrudzenie turbiny. Co to może być? Boję się jechać do tzw "autoryzowanych serwisów" bo już serwisowałem jedno amerykańskie auto przez 5 lat, tylko u autoryzowanego dealera i w tej chwili włożyłem jakieś 60 tysięcy w reanimację auta, gdzie indziej oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Trzeba podłączyć go do kompa serwisowego moim zdaniem :roll: . Niekoniecznie w ASO. Wiem, że istenieje taka możliwość. Ale nie mam pojęcia kto może coś takiego mieć i jeszcze dodatkowo zdiagnozować problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
engel Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam, zauwazylem u siebie cos takiego jak zostawie auto na przekreconym kluczyku na zaplon przez dluzszy czas. Na problem - znikniecie kontrolki - pomoglo odlaczenie na klikla sec. klemy na aku. Potem juz jezdzilem długi czas i nic sie nie dzialo. Mniej wiecej po pol roku znow sie pojawilo - metoda podobna jak poprzednio pomogla. pozd. g. ps: oczywiscie nie gwarantuje to "naprawy" auta jezeli cos jest nie tak, ale skutecznie resetuje komputer. Jezeli blad sie nie pojawia - mi sie wydaje - że wtedy jest ok - ale decyzja nalezy do CIebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 6 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 W przypadku bardzo kiepskiej jakości paliwa, kontrolka CHECK może się zapalić. U mnie tak się stało po zatankowaniu paliwa w podejrzanej stacji, a po nastepnym tankowaniu po ok 50km zgasła i było ok. To może być jedna z przyczyn. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 W przypadku bardzo kiepskiej jakości paliwa, kontrolka CHECK może się zapalić. U mnie tak się stało po zatankowaniu paliwa w podejrzanej stacji, a po nastepnym tankowaniu po ok 50km zgasła i było ok. To może być jedna z przyczyn. Hmmm. Myślisz , że chodzi o zanieczyszczenia mechaniczne? Czy po prostu chemiczne i spadek kaloryczności paliwa? btw. Zawsze myślałem, że "amerykany" są odporne na kiepskie paliwko... a tu masz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Hmmm. Myślisz , że chodzi o zanieczyszczenia mechaniczne? Czy po prostu chemiczne i spadek kaloryczności paliwa? btw. Zawsze myślałem, że "amerykany" są odporne na kiepskie paliwko... a tu masz :/ Myślę, że chodzi o skład chemiczny naszych paliw. Ta dobra cecha "amerykanów" chyba nie dotyczy już Hemi i Cummins Diesel. U mnie check zapala sie czesciej przy słabej kaloryczności gazu niż benzyny, ale na benzynie zdarzyło się również. Po wymianie dolotu na K&N'a problem zniknął, mimo że nie po to zakładałem dolot. Cieszę się z tego efektu ubocznego. Lepiej dotlenia płuca, ma wiecej energii, lepszą przemianę materii, rasowo pierdzi i nie marudzi ... po prostu idealnie :-P :-D Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Lepiej dotlenia płuca, ma wiecej energii, lepszą przemianę materii, rasowo pierdzi i nie marudzi ... po prostu idealnie Hahahaha :mrgreen: :mrgreen: dobre!!!! :luz: :up: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba78 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Powodem świecenia kontrolki był chyba niewymieniany filtr powietrza przez rok. Po horrorze z serwisem JEEPa nabrałem wstrętu do ASO i o ile olej zmieniałem tak jak auto chciało to filtr powietrza chciałem zmieniać raz na rok. A tu im było później tym częściej i dłużej kontrolka się paliła. Po wymianie jakieś 2 miesiące temu nie zaświeciłą się ani razu. Czyli musze zmieniać filtr 2 razy w roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtua Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Czyli musze zmieniać filtr 2 razy w roku. a jak wskazanie tego śmiesznego czujnika zużycia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba78 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Jakiego czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtua Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 tego kolorowego przy filtrze powietrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba78 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Po telefonicznym kontakcie z Virtua doszliśmy do jedynego słusznego wniosku, że mój RAM takowego nie posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Seba... dawaj lepiej foty, a nie tu czujnikami uniki robisz ... :lol: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba78 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Jakie foty? Czego foty? Jeśli zlotowe to JA czekam na Wasze na k88@wp.pl. Jeśli braku czujnika to sie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 10 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Jakie foty? Czego foty? Jeśli zlotowe to JA czekam na Wasze na k88@wp.pl. Jeśli braku czujnika to sie zrobi. Foty ze spotu masz pod linkiem podanym przez Bullteriera, a my czekamy na Twoje efekty pracy ze spotu... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba78 Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Czekam na maila od Bullteriera z lepszą jakością. Choć jak nie dostanę do niedzieli to zrobię z tego co ściągnę. Youtube i tak pewnie zesra jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.