robrze Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Witam. Może któryś z kolegów miał podobny problem. Samochód podczas jazdy zgasł, potem z trudem odpalił ale jakoś się nim dotelepałem do warsztatu, gdzie został zdiagnozowany błąd P0300. Nie pali na czterech cylindrach tych bliżej zderzaka. Następnie zostały wymienione świece, dwie cewki,kable, kolektor dolotowy (stary był powypalany- widziałem), sprawdzony rozrząd. Teraz przyszedł pomysł na ściąganie głowic, czego chcę uniknąć. Dodam że podobno jest kompresja,iskra i dostaje paliwo, a problem nie ustępuje. Silnik 5,7 bez MDS + LPG od pięciu lat w tej chwili odłączone. Od 10.08 w autoryzowanym serwisie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 OBD Code P0030refers to Oxygen Sensors (O2S) or Heated Oxygen Sensors (HO2S) need to reach a minimum operating temperature of 750 degrees F to produce an accurate voltage signal. The faster the heated oxygen sensor reaches that temperature the faster the sensor will start sending an accurate signal to the Engine Control Module (ECM). In order to achieve the require temperature, a heater element is included inside the heated oxygen sensor. The ECM controls the heated oxygen sensor heater element based on signals from the engine coolant temperature and engine load. The ECM controls the heater element circuit by allowing current flow to ground. The ECM monitors the voltage signal received through the heater element circuit and determines the state of the circuit by comparing the voltage detected with the factory specifications. Symptoms Possible sumptoms of OBD code P0030 - Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light) - Engine may be running rich - Fuel vapour from Exhaust - Low MPG Causes Possible causes of OBD code P0030 - Heated Oxygen Sensor (H2OS) Bank 1 Sensor 1 circuit open shorted to ground - Heated Oxygen Sensor (H2OS) Bank 1 Sensor 1 circuit poor electrical connection - Faulty Heated Oxygen Sensor (H2OS) Bank 1 Sensor 1 circuit - Heated Oxygen Sensor (H2OS) Bank 1 Sensor 1 circuit fuse - Faulty Engine Control Module (ECM) The Error code is generally activated on detection of the following conditions: The P0030 is set when the ECM detects an open or shorted to ground condition on the heated oxygen sensor heater circuit Possible Solutions The code means that there is a problem with the heater element circuit of the heated oxygen sensor. Water getting inside the heated oxygen sensor connector can caused the heated oxygen sensor fuse to blow, which is a very common problem for this type codes. Before replacing the sensor, check for the condition of the heated oxygen sensor fuse and connectors. HO2S Heater Control Circuit Bank 1 Sensor 1 is the generic definition for the P0030; however your vehicle's manufacturer may have a different definition and information for the P0030 code. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 12 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Chodzi mi o błąd P0300 - wypadanie zapłonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 W którym serwisie???? Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 The P0300 code means that a cylinder(s) is misfiring or is randomly misfiring. Start by checking for intake leaks, intake gaskets are common caused of multi-cylinder misfiring. If no leak are found the next step is to replace the spark plugs. If the problem persist more tests needs to be done to diagnose problem, see "Possible Causes" When a misfire occurs, engine speed will fluctuate. If the engine speed fluctuates enough to cause the Crankshaft Position (CKP) sensor signal to vary, the Engine Control Module (ECM) can determine that a misfire is occurring. Read more: http://engine-codes.com/p0300_dodge.html#ixzz2ehyvHgFi Po ty co juz wymieniłes stawiałbym na komp ECM, znajdz kogos kto by ci uzyczył swoj ECM podmien i zobacz czy bedzie cos lepiej Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Wykręć sondy tak, żeby spaliny miały gdzie wylatywać, ale ich nie wypinaj z kabli, (wypnij, wykręć, wepnij) zobacz na skanerze na misfire (wypadanie zapłonu) jak wypadają wszystkie na jednym banku to masz zapchany katalizator Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 13 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Dziękuję wszystkim za pomoc, nazwy serwisu w tej chwili nie podam.Poczekam na finał. Mam jeszcze pytanie. Czy po przełączeniu na gaz sterowanie silnikiem przejmuje centralka gazowa (Stag 300) ,a sterownik silnika jest całkiem odłączony. Chodzi mi głównie o iskrę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 nie nic się nie zmienia centralka gazowa odcina impuls wtrysku Pb i kieruje go na wtrysk LPG jak masz mądrze zrobioną instalację gazową to po wyjęciu centralki LPG nie odpalisz samochodu więc być, może źle szukasz jak to autoryzowany serwis to wstyd im podpowiadać, żeby sprawdzili czasy otwarcia wtrysku i zobaczyli czy nie są zapieczone Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 13 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Jeśli dobrze rozumiem to za impuls do iskry dalej odpowiedzialny jest sterownik silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 zacznij może od początku jaką masz instalację LPG ? trzeba ściągnąć schemat podłączenia centralki i będziesz wszystko wiedział w 90% rozcina się przewód między PCM a wtryskiwaczem kabelek idący do wtrysku wpina się do centralki LPG a z centrali wychodzi się na wtrysk Pb i LPG przełączając na LPG zmieniasz obwód PCM wtryskiwacza i po krzyku reszta dalej steruje PCM ale jak wyżej typ LPG i schemat Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 13 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Stag 300 i Valteki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/pl/PL-STAG-200_STAG-4_STAG-300%20PLUS_STAG-300%20PREMIUM%20instrukcja.pdf strona 8 z cewki brany jest tylko impuls, ale równie dobrze może być brany z innego miejsca to już fantazja gazownika mogą się rozjechać mapy wytrysku i też będzie wypadanie zapłonu ale nie w taki sposób jak to opisałeś nagle i na beton jak silnik dobrze pracuje na Pb to będzie chodził na LPG jak na samym Pb są problemy to żadne cuda wianki mu nie pomogą wykręć najpierw te sondy i zobacz czy go odmuliło Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 13 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Źle chodzi na pb i lpg , podejrzewam uszkodzenie sterownika silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 robrze, nie znam się na samochodach, więcej niestety nie pomogę mój repertuar się na tym kończy Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Źle chodzi na pb i lpg , podejrzewam uszkodzenie sterownika silnika. Znajdź kogoś z Wawy identycznym autem i zamieńcie kompy, wtedy kolejną rzecz odhaczysz Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Libre Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Miałem kiedyś podobny problem z Fordem Escort, w moim przypadku wydmuchiwało jakąś uszczelkę, ale u jednego mechanika to mi powiedzieli, że silnik do remontu, a tu wymiana uszczelki i działał. Też gasł, czyli nie trzymał obrotów czasami, jak się dojeżdżało do skrzyżowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Odgrzeję kotleta. Wszystkie diagnozy autoryzowanego serwisu Viggen auto błędne. Problem zdiagnozował i usunął Darecki, pękła sprężyna od zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Odgrzeję kotleta. Wszystkie diagnozy autoryzowanego serwisu Viggen auto błędne.Problem zdiagnozował i usunął Darecki, pękła sprężyna od zaworu. jesli to nie tajemnica , ile kosztowal cie wjazd do Viggen auto ?? ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Mi za klocki policzyli tyle, że ich najpierw wyśmiałem a potem tak się wkurwiłem, że przy klientach zrobiłem kierownikowi taką jazdę, że aż ochroniarz przyszedł. Akcja miała miejsce trzy lata temu, nie pamiętam już kwoty, ale za same tylne klocki zawołali koło 900 złoty!!! To był pierwszy i ostatni raz w viggen auto. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Za wymianę świec, kabli i łożyska alternatora zapłaciłem +/- 1500 zł. Za nieudane diagnozy i miejsce parkingowe nie zapłaciłem nic. Odniosłem wrażenie że chcą mnie się już pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Za wymianę świec, kabli i łożyska alternatora zapłaciłem +/- 1500 zł. Za nieudane diagnozy i miejsce parkingowe nie zapłaciłem nic. Odniosłem wrażenie że chcą mnie się już pozbyć. pięćset częsci , 1000 robota hmmmm ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Nie mówcie mojemu mechanikowi, bo on za wymianę świec bierze 100zł. Jeszcze się naczyta a potem będę bulił jak za zboże. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.