gabrys Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Off-road może być wyprawowy (turystyka), przeprawowy (sport), w lżejszym terenie sporty crossowe typu Dakar, no i przede wszystkim to również dla wielu kawałek chleba. Niekiedy do zwykłej pracy potrzebne są takie maszyny, aby radziły sobie w każdych warunkach. Przykładowo, dla wojska, firm zajmujących się górnictwem, straży pożarnej, itd. Pickupy do turystyki offroadowej się bardzo dobrze nadają, sam nad takim (F150 / RAM 1500) myślę. Są firmy, które profesjonalnie robią samochody wyprawowe bazujące na pickupach: http://www.tigervehicles.com/ http://earthroamer.com/xv-lt/ Z tego bardziej specjalistycznego off-roadu, to niesamowite maszyny są przygotowywane do tyrania w warunkach arktycznych: podczas wypraw na bieguny, czy na Islandię. Genialnie tego Forda F350 przygotowali, objeżdżał wszystkich (łącznie z legendardnym Patrolem i Land Cruiserem) w głębokim śniegu: Cytuj ON-ROAD - Volvo V70 2.5TD 97' OFF-ROAD - Jeep ZJ 5.2 V8 98' (bestia dopiero się odrodzi...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.