mrB Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 3generacja Ramika - reduktor z elektrycznym przelaczaniem 2H-4WD AUTO-4HI-4LO Chce zobaczyc ktoredy cieknie, troche go ubylo po jezdzeniu 4x4 Jakim plynem go zalac? Poprzedni (chyba juz europejski) jest jakis zielony Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Poprzedni (chyba juz europejski) jest jakis zielony To jest chyba ATF 2 płyn zielony Do mojego reduktora 271D zalecany jest wedle serwisówki ATF 4 Mopara, kolor płynu czerwony (ten sam co wlewa się do wspomagania), do mojego reduktora wchodzi dokładnie 1.9l. Do Twojego reduktora wchodzi albo 1.9 albo 1.6 litra nie wiem jaki symbol ma Twój reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 reduktor to 246 Ten sam reduktor (New Process Gear) byl wkladany do GMC/Chevroletow. Jak sie okazalo po poszukiwaniach tryb Auto 4x4 jest bardziej wymagajacy co do wlasciwosci uzywanego oleju (nie jest to Full Time 4WD jak np. w Jeepach). Przynajmniej tak twierdzi Google. W rezultacie tylko GM sprzedaje rekomendowany przez siebie samych (GM) 8-) plyn do tego modelu. Nazywa sie to Auto Trak II i juz do mnie jedzie. Co prawda Ram smigal bez problemu jeszcze kilka tygodni temu w trybie 4WD AUTO i nie mial trudnosci z zalaczaniem przodu, ale nie wiem co tam wlano poprzednio, a w user manual Dodge dla tego rocznika stoi: Transfer Case – NVG 246 Only MOPAR NVG 246 Automatic Transmission Fluid or equivalent. Co moze jednoczesnie oznaczac wszystko i nic 8-) Zapewne tylko serwisanci Chryslera posiadaja tajemna wiedze co wlac i pewnie leja to co akurat firma przyslala na polki. Wymyslilem, zeby zalac od nowa - podczas jezdzenia troche wycieklo i poduszka skrzyni oraz belka ramy byly mokre od tego oleju - byc moze ze tylko wyrzygal nadmiar przez odpowietrzenie, albo i nie... tak czy inaczej musze wlac na nowo, bo jest malo i zeby zobaczyc czy dalej leci. Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Sądzę, że wystarczy zwykły olej ATF 4 jakiejkolwiek firmy. GM, Mopar jak zwykle są przereklamowane a amerykanie nie wyobrażają sobie serwisować auta inaczej jak mówi serwisówka... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 ... a amerykanie nie wyobrażają sobie serwisować auta inaczej jak mówi serwisówka... ;-) Hmm... nie tylko amerykanie. Większość cywilizowanej Europy też tak robi. Ale polskiej kulturze technicznej jak wiadomo bliżej do Afryki czy innej Syberii... :roll: Dlatego 70 - 80% tego co jeździ po naszch drogach i co można znaleźć w ogłoszeniach wygląda tak jak wygląda... Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 ... a amerykanie nie wyobrażają sobie serwisować auta inaczej jak mówi serwisówka... ;-) Hmm... nie tylko amerykanie. Większość cywilizowanej Europy też tak robi. Ale polskiej kulturze technicznej jak wiadomo bliżej do Afryki czy innej Syberii... :roll: Dlatego 70 - 80% tego co jeździ po naszch drogach i co można znaleźć w ogłoszeniach wygląda tak jak wygląda... aleś odwalił kazanie do wiernych , przeczytaj swój text , jeszcze raz jutro , na trzeżwo :mrgreen: ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.