Bruum Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam! Jakie są praktyczne różnice? Czy ten dodatkowy bieg zwiększa tylko ilość możliwych przełożeń w celu optymalnego obciązania silnika, czy szóstka jest może wysokim nadbiegiem i pozwala jechać 100mph przy np. 1500 rpm? Jeśli to pierwsze, to auto było kupione pod duże obciązenia i można się spodziewać, że dostało w p..... mimo niewielkiego może przebiegu. Wysoki nadbieg pozwala poprawić ekonomię w trasie. Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To nie jest nadbieg. Zobacz na przełożenia: http://dodgeram.org/tech/transmission/nv5600_spec.html http://dodgeram.org/tech/transmission/nv4500_spec.htm 6spd jest zoptymalizowana do ciągnięcia większych mas , czyli cos jak skrzynia w ciężarówce. Co do poprawienia ekonomii na trasie to wystarczy zmienić przełożenia w mostach i tu NV5600 sprawdza się lepiej bo ma więcej biegów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.