Bruum Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam! Jakie są praktyczne różnice? Czy ten dodatkowy bieg zwiększa tylko ilość możliwych przełożeń w celu optymalnego obciązania silnika, czy szóstka jest może wysokim nadbiegiem i pozwala jechać 100mph przy np. 1500 rpm? Jeśli to pierwsze, to auto było kupione pod duże obciązenia i można się spodziewać, że dostało w p..... mimo niewielkiego może przebiegu. Wysoki nadbieg pozwala poprawić ekonomię w trasie. Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To nie jest nadbieg. Zobacz na przełożenia: http://dodgeram.org/tech/transmission/nv5600_spec.html http://dodgeram.org/tech/transmission/nv4500_spec.htm 6spd jest zoptymalizowana do ciągnięcia większych mas , czyli cos jak skrzynia w ciężarówce. Co do poprawienia ekonomii na trasie to wystarczy zmienić przełożenia w mostach i tu NV5600 sprawdza się lepiej bo ma więcej biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.