W grudniu zaczęły mi się problemy z wiskozą wentylatora - dostała luzu na łożysku.
Kupiona pierwsza: SRL (170zł) - za ciasno trzymała, poszła na reklamację, uznane bez problemu
Kupiona druga: też SRS - po tygodniu jazdy się zblokowała - poszła na reklamację, uznane bez problemu
Kupiona trzecia: tym razem droższa, może się uda, amerykańskie USMW za 370zł - początkowo niby dobra, ale po kilku dniach zaczęła dziwnie się zachowywać, na odwrót - na zimnym spięta, po rozgrzaniu dostawała całkowitego luzu... tu reklamacja początkowo nie uznana, trzeba było się kopać ze sprzedawcą przez Rzecznika Praw Konsumenta, sprawa wygrana.
Czwarta: że miałem kilka uszkodzonych wiskoz z Jeepów ZJ 5.2, to użyłem jednej na przymiarkę, gwint na pompie wody ten sam M30x1,5, ośka krótsza 27-30mm, w zależności od producenta, sam wiatrak pasuje bez problemu na wiskozę.
No to kupiłem sobie tańszą od ZJta u sprawdzonego sprzedawcy na allegro (tu kolejny raz ukłon do sprzedawcy ZYGA771 - wielokrotnie się spisał na medal) za całe 170zł z wysyłką, a następnie zaprojektowałem przedłużkę ośki, którą wykonał mi znajomy tokarz.
Poniżej fotki i (pseudo) rysunek techniczny (niestety miałem tylko Paint'a do rysowania w tym momencie)
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
Wszytko działa jak trzeba, Pewnie w innych markach też da się zastosować ten pomysł, coś jest tańsze, łatwiej dostępne...
Witam wszystkich Dodżowców. Awaria została usunięta, przyczyną były przetarte kable od wtrysków benzyny po montazu instalacji gazowej-zwarcie. Niech Dodge będzie z Wami. 🐏😃
A to ciekawe - ja szukałem czwartej generacji z klimatronikiem i nawet laramie miał manuala. Dlatego wybrałem najmniej rozbitego nie patrząc na wyposażenie. Dopłynie to zobaczę co w nim dokładnie siedzi.