Skocz do zawartości

Krzemien

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Lokalizacja:
    Warszawa

Ostatnie wizyty

504 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzemien

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Samo przerobienie świateł to nie problem - ważne by miało to po przeróbce homologacje. A to co za wynalazek ? https://www.olx.pl/oferta/dodge-ram-pick-up-reflektory-e9-led-drl-homologacja-eu-lamps-CID5-IDtbj3j.html
  2. dzięki za info, przyznam ze nie ułatwiają nam życia ?
  3. Dzięki dzieki za powitania ?. Drążąc dalej temat. Jak to wreszcie jest z naszym kodeksem drogowym i warunkami które nasze światła muszą spełniać aby byc w 100% legalne w świetle prawa.
  4. Hmm to jak jest z tym naszym prawem drogowym - musi byc homologacja ? Czy wystarczy ze beda asymetryczne itp.
  5. I druga fotka - bo strasznie mały limit jest.
  6. Witam wszystkich, Prawdę mówiąc byłem w szoku że takie forum istnieje. Nie dość że forum ( co juz jest w dobie grup FB rzadkie ), to jeszcze o pickupach. Znalazłem przez przypadek i dobrze. Będzie z kim pogadać. Aktualnie nie mam żadnego pickupa. Jestem w fazie przejsciowej. Pare sztuk juz posiadałem. Ostatniego pozbyłem sie w zeszłym miesiącu. Nadal czuję nutkę goryczy i pustkę po sprzedaży. Poniżej fotki 2 sztuk które miałem przyjemność ujeżdżać. To 2004 Ram 2500 5.9 Cummins - genialny silnik. Ten starszy to Dodge D350 z 85 roku - przeklimatyczna maszyna, niestety 2WD. Myślę, że na wiosnę będę się nosił z koncepcją zakupu kolejnego pickupa. Będzie to mój jedyny samochód. Jeden z powodów posiadania pickupa to potrzeba ciągnięcia ciężkiej przyczepy - tak pod 3 tony min. Ciężko znaleźć inne samochody które są w stanie to ogarnąć. Chętnie bym wszedł w Cumminsa lub Powerstroke'a - ale te samochody same z siebie mogą mieć niestety za dużą wagę i nie da sie ich załadować porządnie bez przekraczania 3.5 tony. A wiem że na pakę bede musiał załadować przynajmniej quada i troche sprzętu. Dlatego pewnie temat zamknie się na wersji F150 lub Ram1500 - one ważą z tego co wiem około 2700-2800 kg, więc da rade jeszcze troche wsadzić na pakę + wozic 4 ludzi w kabinie. Teraz pytanie formalne. Czy ktoś ogarnął temat homologacji świateł lub wymienił na takie które sa faktycznie homologowane i Policja nie bedzie sie miała o co przyczepić. Nie chodzi mi tylko o wymiane na pomarańczowe kierunki. Będę śmigał na wyscigi po po całej Europie i nie chce mieć pietra za każdym razem jak mam rozmowe z Policją. A jestem pewien, że będzie ich wiele - tak jak było dotychczas. Czasami zatrzymują z ciekawosci, czasami bo rutynowa kontrola itp. A teraz jak będę targać jeszcze duża zamkniętą przyczepę to każego będzie kusić żeby zerknąć. Chciałbym tego uniknąć. Wiem, że można teraz zakupic nowego Rama z homolagacja EU i odstępstwem indywidualnym itp. Niestety to sa tylko nowe Ramy, które sporo kosztują. Wolałbym przyoszczedzić i zakupić starszego. Pod warunkiem, że da się ten temat ogarnąć na 100%, bez heniowania i zciemniania z naklejkami które wyglądają jak wytłoczenia itp. NIe mogłem znaleźć żadnych zamienników z homologacją pasujących do takich kształtów świateł. W tych totalnie starych - z 90tych, pewnie sie da - bo tam są prostokątne. Więc jakieś tam się dobierze z innych samochodów. W nowszych gerenacjach nie udało mi się do tej pory znaleźć żadnego stuprocentowego rozwiązania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.