Skocz do zawartości

askor

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    87856432

Informacje

  • Lokalizacja:
    warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia askor

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. już lepiej nie można było tego podsumować…. Zajebisty filmik
  2. askor

    gaz do v8 5.4

    Nie ogarniam mechaniki i wielu innych rzeczy, uważam że każdy powinien robić to na czym zna się najlepiej i na tym zarabiać pieniądze. ty chcesz wszystko robić sam i nie chcesz dać zarobić innym.Można i tak.Ale te mądrości zostaw dla siebie i się leczyć sam ze sobą bo przecież to potrafisz.
  3. askor

    gaz do v8 5.4

    Z przyrządów pomiarowych wystarcza komputer (niemal każdy już posiada), interfejs do sterownika gazu (kilkanaście-kilkadziesiąt zł w Internecie) i oprogramowanie serwisowe producenta sterownika gazu. Niektórzy producenci dają swobodny dostęp do swoich modułów - i takich producentów należy wybierać. Co do fachowców - to każdy jeden się za takiego uważa, dopóki nie zleci mu się roboty za własne pieniądze, a później ma się świadomość wyrzuconej w błoto kasy, bo można to było zrobić samemu: lepiej, dokładniej, taniej, a czasem nawet jeszcze szybciej 8-) Są oczywiście ludzie znający się na swojej robocie - jednakże są zazwyczaj zawaleni robotą, cenią się wysoko, terminy odległe, i częste są z kolei przypadki zgubnej rutyny... Nadal utrzymuję, że lepiej w miarę możliwości i chęci, trzeba próbować samemu. Zamiast czekać w kolejce do "specjalisty" dwa tygodnie i zostawić auto na tydzień - zamawiam część, którą mam za dwa dni w domu, wymieniam w jedno popołudnie, góra dwa - bo mi się chce, bo taniej, bo zaoszczędzone pieniądze mogę np conajmniej przepić 8-) misman …. rozumiem że do łóżka też chodzisz sam… bo Twoja wyleczona samemu dloń jest najlepsza
  4. publiczność zapytałeś… teraz zadzwoń do przyjaciela albo weź pół na pół...
  5. askor

    Ram 2014

    gaz będziesz zakładał ? jeśli bierzesz w leasingu to lepiej założyć przed bo później będziesz mieć małe schody i dodatkowa stówka pęknie za aneks do umowy (EFL u mnie tak było)
  6. prywatnie czy do pracy będzie dotyczyć pseudo ciężarówek czyli właśnie BMW i innych osobowych z kratką lub bez , pickupy zostaną na szczęście bez zmian więc śpij spokojnie
  7. Ram od zawsze miał odpis a do końca marca możesz mieć BMW ciężarowe. Wrangler TJ jest w teren nie na miasto codzienne a skoro żona będzie śmigać X5 4,8 to będziesz cienkim bolkiem do setki :) Ja przyjechałem… zobaczyłem i zakochałem się. Auto cudowne. Każdego dnia rano uśmiecham się gdy słyszę dźwięk silnika. Jazda to sama przyjemność. I jeszcze jeden wielki plus. Czuję się normalnym człowiekiem. Nie musiałem dopłacić za : grzane fotele i kierownicę, nawigację , el. pedały i fotele , skórę , szyberdach , koła 20 cali i wiele innych. pzrd
  8. Barabasz co spowodowało że po jeździe klasą premium BMW i …czasem Audi jesteś zainteresowany Ramem ? Odpis Vat odpada bo zmieniły się przepisy. Jedyne co przychodzi mi do głowy to że chcesz siedzieć wyżej :) Boska jest mina gościa z np. X6 gdy na światłach spojrzy w bok na Rama.
  9. super wygląda , zabudowa paki w drzewie ma swój urok i ciekawy jestem ile już wytrzymała ? drzewo jaki gatunek ? lakierowane czy olejowane ? baran na masce odlotowy no i ten kolor….
  10. askor

    Witam Wszystkich

    Z amerykańskich gorąco polecam Amaroka szczególnie 2014 bo jest z Texasu i brał udział w filmie o pile mechanicznej
  11. askor

    Ram 2014

    masa własna 2663 kg dopuszczalna ładowność 837 kg
  12. askor

    Ram 2014

    Jazda prawie cały czas po wawie , częściej szybciej niż wolniej. Dodatkowo gdy rano było zimno odpalałem zdalnie na kilka minut przed wyjściem. Zobaczymy jak będzie z zabudowaną paką - podobno 10% mniej ale nie chce mi się wierzyć. Jak założę i przejadę pełen bak to napiszę jak jest.
  13. askor

    Ram 2014

    Tritrans to mój pierwszy Ram ale przedtem jeździłem m.in. Nawarą z 5 bieg. automatem i różnica jest kolosalna. W Ramie 8 bieg. przy normalnej a nawet szybkiej jeździe prawie w ogóle nie czuć zmiany biegów. W Nawarze 5 bieg. czuć i słychać było zawsze. Pokrętło ? To tak jak z automatem i manualem. Jak wsiądziesz i pojeździsz to już nie będziesz chciał wajchy. Działa delikatnie i szybko a w tunelu dużo wygodniej i funkcjonalniej. 8 skrzynia ma też mniej palić. Ja przejechałem 8 tys. od listopada i średnio 19 benzyny a 21 - 23 gazu. z otwartą paką.
  14. askor

    Ram 2014

    są w powitalni
  15. askor

    Ram 2014

    Witam, Mam Rama 2013 Larami z 8 biegową skrzynią w pokrętle ale bez pneumatyki i ramboxów. Cena niższa o kilkanaście tyś. a plusem mniejsze koszty ewentualnej naprawy i większa paka. Wersja CREW CAB z dużą kabiną i naprawdę z tyłu jest full miejsca. Bardzo wygodne fotele grzane i wentylowane z pamięcią , grzana kierownica - teraz w zimie super sprawa. Zdalne odpalanie - 10 min auto ciepłe i nie trzeba skrobać. Otwieranie i odpalanie bez kluczyka. Czujniki parkowania przód i tył, kamera cofania, el. reg. pedały. Monitorowane ciśnienie w oponach i mnóstwo innych cennych informacji w komputerze. Bardzo ładne wnętrze w skórze - nawet góra deski rozdzielczej, pełna elektryka można tak pisać dużo. To co mnie najbardziej zaskoczyło to taki mały bajer przy wrzuceniu wstecznego lusterka pochylają się do tyłu żeby lepiej było widać. 9 głośników audio Alpine z subuferem. 2 duże schowki w podłodze. A jazda…. sama przyjemność. Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.