Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 http://www.amerykany.v10.pl/Ram,oficjalnie,rozwiedziony,z,Dodge,36018.html I co Wy na to? Hmmmm... trochę w dziwnym kierunku to idzie, ale może to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Dla mnie porażka :evil: to już nie bedzie ten sam Ram,no i logo Dodge :shock: Makarony teraz zrobia z tego popierdułkę z 2.5td Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURDY Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Ram był robiony dla Ameryki i to czyniło go czymś egzotycznym jak na polskie warunki, taki cywilny czołg :mrgreen: wstępnie w przyszłym roku planowałem wymianę sprzętu na nowszy model, ale co będzie dalej ? Navarę już raz miałem i to mi wystarczy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Ram był robiony dla Ameryki i to czyniło go czymś egzotycznym jak na polskie warunki, taki cywilny czołg :mrgreen: wstępnie w przyszłym roku planowałem wymianę sprzętu na nowszy model, ale co będzie dalej ? Navarę już raz miałem i to mi wystarczy :mrgreen: Ale planujesz coś jeszcze większego (np jakiś heavy duty), czy pozostajesz przy obecnej kategorii wagowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 10 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 bullterrier, Ja jednak po przemysleniach na wiosne bedę celował w 3500 6.7 lub Ford F350 tylko po 2007. Japa mi sie cieszy jak go widze: Za Ramem przemawia do mnie 6.7 Cummins, za F350 wnetrze. Powaznie o tym mysle ;-) Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 bullterrier, Ja jednak po przemysleniach na wiosne bedę celował w 3500 6.7 lub Ford F350 tylko po 2007.Japa mi sie cieszy jak go widze: Za Ramem przemawia do mnie 6.7 Cummins, za F350 wnetrze. Powaznie o tym mysle ;-) Jak na krótko i bez modyfikacj to ok, ale wiesz , że 5.9 jest jednak bardziej udanym silnikiem. I najważniejsze, zrób prawko kat "C" i zarejestruj go na DMC>3500kg. Niedługo żarty się skończą. Ja już zacząłem działania w tym kierunku. Ważna sprawa, szczególnie jak jest to truck na bliźniakach. btw Paweł a co z liftem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 10 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Paweł a co z liftem??? Ram prawdopodobnie zostanie w rodzinie,kuzyn sie napalił jak szczerbaty na suchary. Wiec jak mam go mu na wiosne sprzedac to nie opłaca mi sie pchac kase w niego. Cieżko napewno bedzie sie z nim rozstac :-/ hmm zawsze cieszyłem sie jak autko poszło do żyda, a tu masz...... Co silników cummins zdania są podzielone,jednak wiem ze 5.9 ma wiecej zwolenników,ponadto moc jest zbilżona.... http://dodgeforum.com/forum/dodge-cummins-diesel/190331-pros-cons-for-6-7-vs-5-9-a.html Jak masz jakes ciekawe porównania to podeslij linka. Na kat.C mam juz patent,ale nie w PL ;-) pozdro Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURDY Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Ale planujesz coś jeszcze większego (np jakiś heavy duty), czy pozostajesz przy obecnej kategorii wagowej? ze wględu że do większych przebiegów sluży mi alternatywnie inne auto to oprócz zmiany na model '06 wzwyż być może pójdę po bandzie i poszukam kultowego SRT ale nie traktujcie tego zobowiązująco. Na razie przeglądam oferty i gęba mi się uśmiecha na myśl o klanku V10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 BURDY, SRT zajebisty , ale ja nie wyobrazam sobie juz miec auto bez 4x4,którym mogę poswirowac zarówno na drodze jak i w lekkim terenie ;-) Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 BURDY, SRT zajebisty , ale ja nie wyobrazam sobie juz miec auto bez 4x4,którym mogę poswirowac zarówno na drodze jak i w lekkim terenie ;-) Za jedyne 5800 zielonych możemy sobie z Hemi 4x4 zrobić SRT 4x4. Kompresor wyciągnie HEMI do 515KM na ciśnieniu jedyne 6 PSI, co nie jest wysokim ciśnieniem doładowania. Zastanawiam się nad tym, tylko że z tym doposażeniem powinniśmy przerobić hamulce, a to dodatkowe koszty. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 BURDY, SRT zajebisty , ale ja nie wyobrazam sobie juz miec auto bez 4x4,którym mogę poswirowac zarówno na drodze jak i w lekkim terenie ;-) Za jedyne 5800 zielonych możemy sobie z Hemi 4x4 zrobić SRT 4x4. Kompresor wyciągnie HEMI do 515KM na ciśnieniu jedyne 6 PSI, co nie jest wysokim ciśnieniem doładowania. Zastanawiam się nad tym, tylko że z tym doposażeniem powinniśmy przerobić hamulce, a to dodatkowe koszty. No no kusi, 5800$ dużo i nie dużo ;-) Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Kusi i to bardzo. Za dodatkowe 5800 dolarów nie kupisz SRT z 4x4... http://www.turbochargers.com/store/product_info.php/cPath/226/products_id/1617 tu jest nawet taniej... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Nie wiem czy reduktor seryjny wytrzyma tyle. Powiem nawet,że na pewno trzeba wymienić kupę podzespołów, pakiet wzmacniający do skrzyni, no i nie wiem co tam jeszcze. Mówicie o Hemi, ale poza mocą jest jeszcze ogromny moment jaki generuje SRT, to w końcu 8.3 litra. Drug, hamulcami się nie martw, nie są aż tak drogie. Poza tym zawieszenie też wypadałoby podrasowić do takiej mocy. BTW. Uwierzcie mi można jeździć z napędem na tył przy takim momencie ;) . Kwestia przyzwyczajenia. Mówiłem zawsze. Jak chce się modyfikować to kupujcie RAMy heavy duty. U mnie cały układ przeniesienia napędu i zawieszenia wytrzyma kompresor spokojnie. bodano1102, Za 6000$ wyciśniesz z Cumminsa 6.7 jeszcze więcej niż z hemi. Lecz za hemi przemawia mała masa , niskie koszta eksploatacyjne i prostota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURDY Opublikowano 12 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 BURDY, SRT zajebisty , ale ja nie wyobrazam sobie juz miec auto bez 4x4,którym mogę poswirowac zarówno na drodze jak i w lekkim terenie ;-) musze się przyznać, nie wiedziałem że SRT nie ma zapinanego napędu na 4 kółka :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Paweł a co z liftem??? Ram prawdopodobnie zostanie w rodzinie,kuzyn sie napalił jak szczerbaty na suchary. Wiec jak mam go mu na wiosne sprzedac to nie opłaca mi sie pchac kase w niego. Cieżko napewno bedzie sie z nim rozstac :-/ hmm zawsze cieszyłem sie jak autko poszło do żyda, a tu masz...... Co silników cummins zdania są podzielone,jednak wiem ze 5.9 ma wiecej zwolenników,ponadto moc jest zbilżona.... http://dodgeforum.com/forum/dodge-cummins-diesel/190331-pros-cons-for-6-7-vs-5-9-a.html Jak masz jakes ciekawe porównania to podeslij linka. Na kat.C mam juz patent,ale nie w PL ;-) pozdro W sumie to nie ma znaczenia, bo jak nie chcesz moatać poważnie silnika, to 6.7 jest ok. Do poważniejszych modyfikacji 5.9 jest lepszy. Kolejna sprawa to fakt, że 6.7 jest nowocześniejszy i bardziej skomplikowany. Jak na razie za krótko jest na rynku by stwierdzić jak z trwałością, bo to gólnie bardzo żywotne silniki. Ale na pewno łatwiej będzie się serwisować 5.9. Za to 6.7 ze skrzynią 68RFE to po prostu poezja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.