Skocz do zawartości

Czy RAM będzie dalej w stajni Dodge'a ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Ram był robiony dla Ameryki i to czyniło go czymś egzotycznym jak na polskie warunki, taki cywilny czołg :mrgreen: wstępnie w przyszłym roku planowałem wymianę sprzętu na nowszy model, ale co będzie dalej ? Navarę już raz miałem i to mi wystarczy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ram był robiony dla Ameryki i to czyniło go czymś egzotycznym jak na polskie warunki, taki cywilny czołg :mrgreen: wstępnie w przyszłym roku planowałem wymianę sprzętu na nowszy model, ale co będzie dalej ? Navarę już raz miałem i to mi wystarczy :mrgreen:

Ale planujesz coś jeszcze większego (np jakiś heavy duty), czy pozostajesz przy obecnej kategorii wagowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bullterrier, Ja jednak po przemysleniach na wiosne bedę celował w 3500 6.7 lub Ford F350 tylko po 2007.

Japa mi sie cieszy jak go widze:

 

Za Ramem przemawia do mnie 6.7 Cummins, za F350 wnetrze.

Powaznie o tym mysle ;-)

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bullterrier, Ja jednak po przemysleniach na wiosne bedę celował w 3500 6.7 lub Ford F350 tylko po 2007.

Japa mi sie cieszy jak go widze:

 

Za Ramem przemawia do mnie 6.7 Cummins, za F350 wnetrze.

Powaznie o tym mysle ;-)

 

Jak na krótko i bez modyfikacj to ok, ale wiesz , że 5.9 jest jednak bardziej udanym silnikiem.

I najważniejsze, zrób prawko kat "C" i zarejestruj go na DMC>3500kg. Niedługo żarty się skończą. Ja już zacząłem działania w tym kierunku. Ważna sprawa, szczególnie jak jest to truck na bliźniakach.

 

btw

 

Paweł a co z liftem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł a co z liftem???

 

Ram prawdopodobnie zostanie w rodzinie,kuzyn sie napalił jak szczerbaty na suchary. Wiec jak mam go mu na wiosne sprzedac to nie opłaca mi sie pchac kase w niego. Cieżko napewno bedzie sie z nim rozstac :-/ hmm zawsze cieszyłem sie jak autko poszło do żyda, a tu masz......

Co silników cummins zdania są podzielone,jednak wiem ze 5.9 ma wiecej zwolenników,ponadto moc jest zbilżona....

http://dodgeforum.com/forum/dodge-cummins-diesel/190331-pros-cons-for-6-7-vs-5-9-a.html

 

Jak masz jakes ciekawe porównania to podeslij linka.

 

Na kat.C mam juz patent,ale nie w PL ;-)

 

pozdro

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale planujesz coś jeszcze większego (np jakiś heavy duty), czy pozostajesz przy obecnej kategorii wagowej?

 

ze wględu że do większych przebiegów sluży mi alternatywnie inne auto to oprócz zmiany na model '06 wzwyż być może pójdę po bandzie i poszukam kultowego SRT ale nie traktujcie tego zobowiązująco. Na razie przeglądam oferty i gęba mi się uśmiecha na myśl o klanku V10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BURDY, SRT zajebisty , ale ja nie wyobrazam sobie juz miec auto bez 4x4,którym mogę poswirowac zarówno na drodze jak i w lekkim terenie ;-)

Za jedyne 5800 zielonych możemy sobie z Hemi 4x4 zrobić SRT 4x4. Kompresor wyciągnie HEMI do 515KM na ciśnieniu jedyne 6 PSI, co nie jest wysokim ciśnieniem doładowania. Zastanawiam się nad tym, tylko że z tym doposażeniem powinniśmy przerobić hamulce, a to dodatkowe koszty.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BURDY, SRT zajebisty , ale ja nie wyobrazam sobie juz miec auto bez 4x4,którym mogę poswirowac zarówno na drodze jak i w lekkim terenie ;-)

Za jedyne 5800 zielonych możemy sobie z Hemi 4x4 zrobić SRT 4x4. Kompresor wyciągnie HEMI do 515KM na ciśnieniu jedyne 6 PSI, co nie jest wysokim ciśnieniem doładowania. Zastanawiam się nad tym, tylko że z tym doposażeniem powinniśmy przerobić hamulce, a to dodatkowe koszty.

 

No no kusi, 5800$ dużo i nie dużo ;-)

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy reduktor seryjny wytrzyma tyle. Powiem nawet,że na pewno trzeba wymienić kupę podzespołów, pakiet wzmacniający do skrzyni, no i nie wiem co tam jeszcze.

 

Mówicie o Hemi, ale poza mocą jest jeszcze ogromny moment jaki generuje SRT, to w końcu 8.3 litra.

Drug, hamulcami się nie martw, nie są aż tak drogie. Poza tym zawieszenie też wypadałoby podrasowić do takiej mocy.

BTW. Uwierzcie mi można jeździć z napędem na tył przy takim momencie ;) . Kwestia przyzwyczajenia.

 

Mówiłem zawsze. Jak chce się modyfikować to kupujcie RAMy heavy duty. U mnie cały układ przeniesienia napędu i zawieszenia wytrzyma kompresor spokojnie.

 

bodano1102, Za 6000$ wyciśniesz z Cumminsa 6.7 jeszcze więcej niż z hemi. Lecz za hemi przemawia mała masa , niskie koszta eksploatacyjne i prostota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł a co z liftem???

 

Ram prawdopodobnie zostanie w rodzinie,kuzyn sie napalił jak szczerbaty na suchary. Wiec jak mam go mu na wiosne sprzedac to nie opłaca mi sie pchac kase w niego. Cieżko napewno bedzie sie z nim rozstac :-/ hmm zawsze cieszyłem sie jak autko poszło do żyda, a tu masz......

Co silników cummins zdania są podzielone,jednak wiem ze 5.9 ma wiecej zwolenników,ponadto moc jest zbilżona....

http://dodgeforum.com/forum/dodge-cummins-diesel/190331-pros-cons-for-6-7-vs-5-9-a.html

 

Jak masz jakes ciekawe porównania to podeslij linka.

 

Na kat.C mam juz patent,ale nie w PL ;-)

 

pozdro

 

W sumie to nie ma znaczenia, bo jak nie chcesz moatać poważnie silnika, to 6.7 jest ok. Do poważniejszych modyfikacji 5.9 jest lepszy. Kolejna sprawa to fakt, że 6.7 jest nowocześniejszy i bardziej skomplikowany. Jak na razie za krótko jest na rynku by stwierdzić jak z trwałością, bo to gólnie bardzo żywotne silniki. Ale na pewno łatwiej będzie się serwisować 5.9. Za to 6.7 ze skrzynią 68RFE to po prostu poezja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.