DA6VI6D Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Sytuacja ma miejsce w 2500 4x4 CTD Z 2011 roku. W momencie uruchomienia auta z pokrętłem zmiany napędów w pozycji 2WD świecą się na przemiennie kontrolki 4WDlock / 4WDlow a w skrzyni słychać,że zawzięcie pracuje zawór chcący zmienić rodzaj napędu. W momencie ruszania autem z pokrętłem od napędów nadal w pozycji 2WD historia dzieje się na dwa scenariusze: -przy jeżdzie do przodu wszystko gaśnie i auto śmiga z napędem na tył (2WD) -przy próbie ruszenia do tyłu ma miejsce zgrzyt w skrzyni + szarpnięcie +naprzemienne mryganie kontrolek 4WDlock/4WDlow po czym wszystko wraca do normy i można jechać. Próby zapięcia 4WDlock czasem odbywają się bez problemu a czasem ze zgrzytem lub wręcz zanikiem jakiegokolwiek napędu-auto zachowuje się jak na NEUTRAL-zero przeniesienia napędu. O jeżdzie z 4WDlow wogoole nie ma mowy-próby załączenia kończą się j/w i nawet próba przejścia na P powoduje zgrzyt w skrzyni. Ktoś się spotkał z takim cyrkiem ? Czy przyczyna tkwi w skrzyni biegów/reduktorze czy w elektronice ? Cytuj FOOCK FUEL ECONOMY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.