Skocz do zawartości

2500 4x4 problem z napędem


Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja ma miejsce w 2500 4x4 CTD Z 2011 roku.

W momencie uruchomienia auta z pokrętłem zmiany napędów w pozycji 2WD świecą się na przemiennie kontrolki 4WDlock / 4WDlow a w skrzyni słychać,że zawzięcie pracuje zawór chcący zmienić rodzaj napędu.

W momencie ruszania autem z pokrętłem od napędów nadal w pozycji 2WD historia dzieje się na dwa scenariusze:

 

-przy jeżdzie do przodu wszystko gaśnie i auto śmiga z napędem na tył (2WD)

 

-przy próbie ruszenia do tyłu ma miejsce zgrzyt w skrzyni + szarpnięcie +naprzemienne mryganie kontrolek 4WDlock/4WDlow po czym wszystko wraca do normy i można jechać.

 

Próby zapięcia 4WDlock czasem odbywają się bez problemu a czasem ze zgrzytem lub wręcz zanikiem jakiegokolwiek napędu-auto zachowuje się jak na NEUTRAL-zero przeniesienia napędu.

O jeżdzie z 4WDlow wogoole nie ma mowy-próby załączenia kończą się j/w i nawet próba przejścia na P powoduje zgrzyt w skrzyni.

 

Ktoś się spotkał z takim cyrkiem ?

Czy przyczyna tkwi w skrzyni biegów/reduktorze czy w elektronice ?

FOOCK FUEL ECONOMY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.