mychs5 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Jakis czas temu ramik zaczal wywalac mi ciagle check engine i traci moc...wlacza sie w tryb awaryjny,wiec zatrzymuje sie wylaczam go i ponownie odpalam i znowu jakis czas jest dobrze,czasami 5 min a czasami 10 min albo wogole godzine i znow dzieje sie to samo...wkurza mnie to nie zmiernie bo nie ma jazdy;(non stop zatrzymywanie sie i resetowanie auta!Dosc juz mialem tego wszystkiego wiec pojechalem do servisu,podlaczyli pod kompa i komp wyczytal dwa bledy zawor egr i czujnik predkosci na tylnim moscie...wiec prosze wymienic...wyjechalem od nich zrobilem okolo 150 km i bylo wszystko git,juz myslalem ze to jest to ale nie...nastepnego dnia juz po 5 min jazdy znowu poczulem delikatne szarpniecie i oczywiscie check swiecacy na desce....to juz mnie na maksa zdenerwowalo do servisu...podlaczyli go pod kompa i komp wyczytuje znowu zawor egr....sprawdzili go jednak jest wszystko poprawnie zamontowane i nie moze byc to...wykasowali mi blad,mechanik z podlaczonym kompem jezdzil ze mna godzine po miescie bo az w to nie wierzyl jak to mozliwe ze check ciagle powraca..jak na zlosc nic sie nie dzialo i ramik byl czysty jak Lza...3 godz pozniej znowu to samo...mechanik mowi ze raczej jest to jakas czesc mechaniczna badz gdzies cos nie laczy ale nie ma pojecia co to moze byc...a komp ponoc wyczytuje nie to co trzeba...olej w skrzynce ogolnie sprawdzilem i jest ok,nigdzie nie ma tez przecieku a tak wogole to wymienilem ja cala nowa w servisie4 lata temu tak wiec juz sam nie wiem co to do cholery jest...jak ktos ma jakis pomysl to prosze o ratunek pozdrawiam aha jest to 1500 ramik 5,7 hemi 2005 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.