Skocz do zawartości

Sławek

Użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    4618809

Informacje

  • Lokalizacja:
    opolszczyzna

Osiągnięcia Sławek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, poszukuję osoby posiadającej programator do Dodge 4.7 z 2004 roku. Zmieniłem kółka i teraz przekłamuje mi prędkościomierz, blokada prędkości tez nie pomaga. Zamiast kupować jakiś :power programmer: w USA wolałbym wypożyczyć taki od kogoś z forumowiczów. Oczywiście nie za darmo :-D Pozdrawiam Sławek
  2. Ja mam wbite na haku 1950kg :lol: Rozmawiałem z diagnostą przy okazji przeglądu i muszę zawieźć mu jakiś papier z danymi na podstawie których mi wystawi zaświadczenie.
  3. No to niezły cyrk z tym VINem, nie ma takiego ani nawet podobnego :lol:
  4. Jakoś dziwnie to zabrzmiało :mrgreen: ale WITAJ !!
  5. No i jeszcze gaz po 4zł i będzie super. :pala:
  6. Tylko że to jest LSD a nie setka i to na tarczkach ciernych więc się zużywa i po kilku latach jak nie wymienisz tarczek to po prostu nie robi
  7. Fajnym (moim zdaniem) byłby też jakiś torsen np. TrueTrac Fajnie robi, nie trzeba żadnego sterowania, sprawdza się w Hummerze H1 i cena jest niewysoka a rozwiązuje problem w np. przypadku opisanym wyżej.
  8. I wszystko w kosmicznych cenach bo blokada musi mieć kompresor a o ile cenę blokady można przeżyć to już kompresor zabija :-D Chyba wolałbym elektrycznego ECTED Max Normalnie jest jako LSD a po włączeniu zachowuje się jak "setka" :git:
  9. No właśnie dlatego się dziwiłem bo nie wiedziałem że jest zapinany automatycznie stały napęd 4x4 bez mech. różnicowego. To dla mnie coś nowego. Ale w sumie człowiek się uczy całe życie. :git: Pytanie co "leci" pierwsze przy skręcaniu z zapiętym 4x4. W Jeepkach wyciągał się podobno łańcuch w reduktorze, kolega w Chevy'm twierdzi że w jego manualu jest napisane że skutkiem jest tylko większe zużycie opon.
  10. W Jeepach zawsze miałem 4x4 Full Time z rozdziałem 48/52% i było to rozwiązanie o wiele lepiej sprawdzające się na drogach zimą niż w wersjach z napędem na tył i dopinanym przodzie przy poślizgu. Po prostu zanim przód zapiął się przy poślizgu (śnieg) to auto już siedziało i czas stracony na reakcję mechanizmu był tu kluczowy. Lepiej chyba zawczasu włączyć stałe 4x4. Takie jest moje zdanie. RAMa niedawno kupiłem i pierwsza zima przede mną :-D
  11. Czyli nie ma centralnego mechanizmu różnicowego?? Trochę dziwne rozwiązanie i chyba mało praktyczne. Wolałbym reduktor NP242 - to byłoby idealne, bo miał tryb 4x4 Full Time. Na zimę idealny. :-D
  12. No to super :luz: Chociaż nawet nie podejrzewałem że wytrzymuje ciężar człowieka :shock:
  13. Ja kupiłem ten model: http://www.autotrucktoys.com/ram/TonnoPro-Dodge-Ram-Tri-Fold-Soft-Tonneau-Cover--PRD29814.aspx?green=E4FD2CFD-9A81-5C50-06F6-DCCF5FC19907 Płynie właśnie do mnie, poczytałem trochę i użytkownicy bardzo chwalą tę zabudowę. Podobno jest wytrzymała, daje radę nawet w myjni i nie przecieka. Tani zakup i transport na terenie USA za darmo. Za przesyłkę do Polski zabrała się firma Polamer, która już wysyłała mi już od skrzyni biegów po uszczelki :mrgreen: Za parę tygodni założę i sprawdzę jak jest w rzeczywistości z tą zabudową. Zima w Polsce to miarodajny test :-D
  14. Gdzie kupowałeś? Kupiłem na www.autotrucktoys.com
  15. Jakieś chore te ceny. Moja zabudowa razem z transportem pod drzwi domu wyszła $289.95 + $66.25
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.