mercg Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 witam , wyskoczyl mi blad 2317 i nie mozna go skasowac , znalazlem w necie to http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Z_kcIOMyA3IJ:www.dodgetalk.com/forums/showthread.php%3Ft%3D253511+dodge+ram+2317&cd=9&hl=pl&ct=clnk&gl=pl czy ktoryś z prezesow , moglby mi przyblizyc , w przyswajalny sposob poniższy text ? ;-) SYMPTOM P2317-IGNITION COIL NO.6 SECONDARY CIRCUIT- INSUFFICIENT IONIZATION TEST NOTE This symptom is diagnosed using the test P23O2-IGNITION COIL NO.1 SECONDARY CIRCUIT- INSUFFICIENT IONIZATION. WHEN MONITORED Engine running and battery voltage greater than 10 volts. SET CONDITION If PCM detects that the secondary ignition burn time is incorrect, to short, or not present, an error is detected. One trip Fault. Three good trips to turn off the MIL. POSSIBLE CAUSES - Good trip equal to zero - (K342) ASD relay output circuit - Coil on plug resistance - Ignition coil - Coil control circuit open - Coil control circuit shorted to ground - PCM Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GlongV8 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Cewka padła?Jeśli cewka siada. Zobacz w jakim stanie jest świeca. Zamień miejscami cewki ( jeśli można u ciebie). I sprawdz świece znowu.Może jedna będzie bardziej mokra od innych.Niedopalone paliwo. Albo zrób "test wodny".Spryskiwaczem z wodą popsikaj na włączonym silniku.W ciemnym garażu po silniku( tylko bez przesady).Jeśłi cewka padła.Iskry będą z niej strzelać. Zgubi zapłon.Będzie słabsza.Może to wywaliło ten błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Cewka padła?Jeśli cewka siada. Zobacz w jakim stanie jest świeca. Zamień miejscami cewki ( jeśli można u ciebie). I sprawdz świece znowu.Może jedna będzie bardziej mokra od innych.Niedopalone paliwo. Albo zrób "test wodny".Spryskiwaczem z wodą popsikaj na włączonym silniku.W ciemnym garażu po silniku( tylko bez przesady).Jeśłi cewka padła.Iskry będą z niej strzelać. Zgubi zapłon.Będzie słabsza.Może to wywaliło ten błąd? bład mi wyskoczyl po uruchomieniu podczas ostatnich mrozów , silnik zacząl bardzo nierowno pracowac , po kilkunastu sekundach - przegazowalem i wrocilo do normy . cos w tym jest , niedawno mialem wymieniane swiece , dostęp do nich fatalny , być moze fachowiec nie dokręcił ktorejś . Dzieki kolego - jutro jade do warsztatu na sprawdzenie cewki i swiec Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GlongV8 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jeśli masz LPG i juz nie przejmujesz się CHECK ENGINE..no bo kto by sie tym przejmował. To jest taka sprawa.Że jeśli pierwsze sondy lambda (zalezy ile ich masz)ale pewnie 2 przód 2 tył zacznie któraś z nich padać.To objawy jakie opisałeś to będzie pasowac również do sondy lambda.Wtedy najczęściej ASO naciągnie cię na wymiane wszystkich cewek. Potem zwali wine na LPG i coś tam jeszcze wymyślą. Jeśli okaze się że cewki są ok.To. Włazisz pod samochód i odpinasz lambde.Silnik ma byc chocby lekko ciepły .Odpalasz auto.I patrzysz jaka reakcja.Często silnik wogóle nie chce odpalić jak lambda gupieje.Albo ledwo odpala i i ledwo chodzi bo gubi zapłon.Szczególnie kiedy mokro.zima itd.Może się okazać ze po odpięciu lambdy bęzie odpalał na dotyk( bo sygnał nie jest zakłocony).Jeśli trafisz na padniętą sonde to odrazu wyczujesz zmiane w pracy i odpalaniu silnika.Nie kupuj żadnych zamienników.Jeśli w danej chwili nie masz orginału to odepnij ( ale nie wykrecaj ) lambde i mozesz smiało jezdzić.Najwyzej spadnie ci spalanie albo podskoczy.Komp przejdzie na stałe zaprogramowane w nim parametry pracy mieszanki. Więc nie spiesz się z wymianą kabli,cewek,świec itd.jeszcze sprawdza sondy.I raczej te pierwsze bo te drugie z tyłu to o kant dupy sa.Można je oszukiwać i siedzą cicho. Tak to mniej więcej wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 dzis po raz drugi ( pierwszy raz - 2 lata temu ) wywalilo mi blad P2317 , czyli znowu cewka , czy to jakas wada hemi ? ktos cos wie ? podobno gazownicy podpinaja sie ze swoja instalacja pod cewke , prawda czy fałsz ? ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.