a to jest 4x4?
pokrętła na desce nie ma, oznaczeń 4x4 również, a te roczniki już chyba dźwigni w podłodze nie miały :/
Co do silnika 4,7 - nie jest to szczyt bezawaryjności, ale o pierścieniach nie słyszałem.. zwłaszcza, że dużo tego jeździ w jeepach grand cherokee.
Co do Tundry - roczniki powyżej 2007 > , w Polsce bardzo mała podaż. Za oceanem najtańsze co znalazłem w ogłoszeniach z Kanady to 12 tys $$$, czyli 37 tys + koszty = ok 65 tys z vatem:
http://alberta.kijiji.ca/c-cars-vehicles-cars-trucks-2007-Toyota-Tundra-SR5-Crewcab-Longbox-4x4-W0QQAdIdZ505937010
Co do części - do Tundry wszystko kupisz w ASO, do dodga również, ale w ASO Fiata :kasztan:
No zauważyłem po fakcie, że to kastrat wiec trzeba odpuścić. Szukać 2500 HD a one też są z tym silnikiem 4,7L Bo diesla nie chce.
Myślałem że 1500 udźwignie te moje dodatki. Sztywny most na przedzie nie jest mi nie zbędny w błocie się taplać nim nie będę.
Co do 4,7 to odpuścić sobie? Bo miałem co prawda Chargera 5,7 i swoje potrafi spalić.
A i ważna kwestia czy taki 2500 gania podobnie jak 1500 chodzi o prędkości przelotowe, bo auto troszkę ganiać będę.
Spalanie pewnie też większe.?
Pozdrawiam