RegulaminRegulamin  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload  PORTAL

Poprzedni temat «» Następny temat
F150 z Kanady co do zmiany + kilka innych pytań
Autor Wiadomość
psc660 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-11-12, 21:33   F150 z Kanady co do zmiany + kilka innych pytań

Hej,
ponad miesiąc temu pisałem o zamiarze kupna f150, tak się złożyło, że służbowo byłem w Kanadzie i udało sie zakupić eFkę

Obecnie jest prawie ;-) w drodze (jeszcze czeka na shipping) ale chcę być gotowy jak już będzie w PL

Z tego co wiem muszę:
1. wymienić światła na europejskie (wymienić całe klosze czy wystarczy same żarówki na pomarańczowe lub jakiś inny patent), i gdzie to najlepiej kupić (sprawdzałem tylko allegro), czy wymiana załatwi sprawę, czy coś jeszcze trzeba przy kablach grzebać?
2. dołożyć światło wsteczne - może jak kupię całe lampy to już tam będzie? jak to podłączyć pod wsteczny/skrzynię ?? macie jakieś schematy?
3. dołożyć przeciwmgielne - rozumiem, że muszę pociągnąć kable do kabiny i zrobić osobny przełącznik - jakieś patenty??
4. czy ma znaczenie w którym miejscu (po której stronie - uprzedzę pytania, nie chodzi o przód/tył :pala: tylko lewa/prawa/ środek itd :-) ) zamontuję wsteczny i przeciwmgielny

:idea: czy oprócz świateł coś muszę jeszcze zmienić żeby go zarejestrować :?:

i jeszcze:
5. co z hakiem?? może zostać do przeglądu?? czy ich główka pasuje do naszych?? kable/puszka do zmiany to pewne, ale poprzedni właściciel założył jakiś dodatkowy hamulec (mam schematy podłączenia) - czy to się w PL przyda??

6. silnik 5,4 jest na pasku (co ile się go wymienia) czy na łańcuszku ?

7. coś polecacie przy nim zrobić, wymienić??

8. Jaki gaz polecacie (i ile może kosztować) / ewentualnie gazownik do polecenia w okolicy Szczecina?

9. czy można w jakiś łatwy sposób podnieść mu moc??

10. jak zabezpieczyć wlew paliwa?

dzięki, pzdr/psc
 
 
     
SIMAX 
SIMAX


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 59
Skąd: KLUCZBORK
Wysłany: 2017-12-06, 12:34   

Siema.

Co to za efka?

Rok, itp...

Trzeba zrobić światła przód i tył, instalacje haka, przeciwmgielne, wsteczne i to wszystko.

Hak zostaje. Jeśli nie masz końcówki to sobie kupisz na allegro. Polecam taką z kasowaniem luzów...

Pozdro
SIMAX
_________________
F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...
RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!
 
 
     
psc660 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-12-06, 20:07   

dzięki za odpowiedź
dopiero jutro statek przybija do portu w Niemczech mają tam się wszystkim zająć i dostarczyć pod dom więc może do świąt dostane :)

ps dane są w mojej stopce, nie wiem czemu wtedy nie dodało
_________________
F 150 | 2010 | 5,4 | 4x4 | 6 biegów | 1,5 kabiny | 6 osób |
 
 
     
SIMAX 
SIMAX


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 59
Skąd: KLUCZBORK
Wysłany: 2017-12-10, 12:22   

WOW. Zajebisty :shock:

życzę udanych kilometrów... :-)

Powodzenia.

SIMAX
_________________
F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...
RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!
 
 
     
psc660 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-12-10, 21:11   

SIMAX napisał/a:
WOW. Zajebisty :shock:

życzę udanych kilometrów... :-)

dzieki
_________________
F 150 | 2010 | 5,4 | 4x4 | 6 biegów | 1,5 kabiny | 6 osób |
 
 
     
volen 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 71
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-01-05, 16:19   

Pchełka starsza, ale 5.4 ma łańcuch rozrządu, własnie wymieniałem niedawno, przeciwmgielne mam przy światłach (na tym okręcaku do siebie), jak w skodzie czy kia. Ty pewnie też tak będziesz miał, wystarczy podłączyć. Gaz mam BRC i ssie go i jeździ ;) Haki robi gościu na allegro, masz link (https://goo.gl/cUWwrF), to co prawda hurtownia ze Starogardu Gdańskiego, ale możesz wyszukać producenta, chyba ze Słupska :)

Gratuluję zakupu :)
 
 
     
psc660 


Wiek: 37
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-01-06, 06:28   

autko jeszcze w drodze :-/
ale z ostatnich ustaleń 09.01 ma już być u mnie :raca:
volen napisał/a:
przeciwmgielne mam przy światłach
dzięki za podpowiedź zobaczę czy uda mi się to zrobić samemu

nie wiesz czy gniazdo i hak muszą być gotowe na przegląd??
_________________
F 150 | 2010 | 5,4 | 4x4 | 6 biegów | 1,5 kabiny | 6 osób |
 
 
     
volen 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 71
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-01-09, 13:28   

u mnie ani razu nie spytali o to :)
ale za to zrobili mi w zeszłym roku niespodziankę, bo stwierdzili na przeglądzie, że nie mogą zarejestrować pojazdu, któremu przez przednią szybkę nie przeziera vin. co oczywiste, u mnie nie przezierał, miejsce było, i owszem, ale nie było widać. i facet kręcił nosem, kręcił i powiedział, że nie da przeglądu.
tak więc wspiąłem się na koło i zacząłem zaglądać sam w tę dziurwę. okazało się, że za płytko zerkał :)
myślałem, że spadnę ze śmiechu, przegląd dostałem :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group