Jump to content

Co sądzicie o tak liftowanym pickupie?


kucaro
 Share

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 26
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest Anonymous

Beznadzieja ten RAM. Kompletna amatorszczyzna ten lift. I oponki wsadzone na seryjne felgi. Zapnij reduktor, zachacz w błocie o jakiś korzeń i zaraz zmielisz mosty, czy cokolwiek innego. Mogę się założyć, że na wykrzyżach wszystko nie robi jak należy...żenujące partactwo.

 

reasumując MEGADRUTTRUCK :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Beznadzieja ten RAM. Kompletna amatorszczyzna ten lift. I oponki wsadzone na seryjne felgi. Zapnij reduktor, zachacz w błocie o jakiś korzeń i zaraz zmielisz mosty, czy cokolwiek innego. Mogę się założyć, że na wykrzyżach wszystko nie robi jak należy...żenujące partactwo.

 

reasumując MEGADRUTTRUCK :mrgreen:

 

Po czym oceniasz jakośc liftu jak na żywo nie widziałeś ?

 

W blazerze tez miałem felgi w tóre coś mogło wleźć ale nawet jak właziło to się mieliło i bynejmniej nie były to mosty .

 

W 70% liftniętych fur w maxymalnych wykrzyżach zawsze będzie coś nie halo .

 

Wkurza mnie takie teoretyzowanie .

Sorki Bull ale jeszcze nie widziałem jak ty liftujesz cokolwiek a od czasu jak się znamy ja dwa chevrolety podniosłem a nie śmiem twierdzić na podstawie tych zdjęć że lift jest zdupcony.

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Sorki Jaber, ale Twoje lifty też były amatorszczyzną (nigdy Ci tego nie mówiłem z grzeczności ale tak uważem) i chodziło w nich tylko o to by buda stała jaknajwyżej jaknajmniejszym kosztem i o nic więcej, do robienia wyglądu i lansu to wystaczy. Jeśli nie widzisz co z tym samochodem jest nie tak to trudno.

 

W 70% liftniętych fur w maxymalnych wykrzyżach zawsze będzie coś nie halo .
Zgadza się w takich drutach owszem.

 

W blazerze tez miałem felgi w tóre coś mogło wleźć ale nawet jak właziło to się mieliło i bynejmniej nie były to mosty .
No jak nie zmieliło mostów :mrgreen: .

 

a nie śmiem twierdzić na podstawie tych zdjęć że lift jest zdupcony.
Widać mało wiesz o liftowaniu, co mnie dziwi, ale nic to

 

Wkurza mnie takie teoretyzowanie .
Sory stary, ale mnie Twoje też.

 

Nie ma o czym gadać :-P

Link to comment
Share on other sites

A ja i tak podziwiam wlasciciela tego rama! Pamietajmy ze jestesmy w Polsce,sa tu nieco inne realia niz w USA..Tam za przyzwoita kase mozna kupic profesjonalny zestaw do liftu i zrobic to poprawnie.Ale my jestesmy w Polsce i trzeba sobie radzic po naszemu! :-) Oczywiscie kazdy moze sprowadzic sobie taki zestaw ale to sa duze wydatki,wtedy ten Ram nie kosztowal by 30tys. tak jak jest w ogloszeniu.. No ale nie jestem ekspertem w liftowaniu,to tylko moje zdanie.. Tak czy inaczej autko budzi respekt,zeby to stwierdzic nie trzeba byc ekspertem..

Dodge Ram 1500 4x4

Link to comment
Share on other sites

Sorki Jaber, ale Twoje lifty też były amatorszczyzną (nigdy Ci tego nie mówiłem z grzeczności ale tak uważem) i chodziło w nich tylko o to by buda stała jaknajwyżej jaknajmniejszym kosztem i o nic więcej, do robienia wyglądu i lansu to wystaczy. Jeśli nie widzisz co z tym samochodem jest nie tak to trudno.

 

W 70% liftniętych fur w maxymalnych wykrzyżach zawsze będzie coś nie halo .
Zgadza się w takich drutach owszem.

 

W blazerze tez miałem felgi w tóre coś mogło wleźć ale nawet jak właziło to się mieliło i bynejmniej nie były to mosty .
No jak nie zmieliło mostów :mrgreen: .

 

a nie śmiem twierdzić na podstawie tych zdjęć że lift jest zdupcony.
Widać mało wiesz o liftowaniu, co mnie dziwi, ale nic to

 

Wkurza mnie takie teoretyzowanie .
Sory stary, ale mnie Twoje też.

 

Nie ma o czym gadać :-P

 

Nie rozmieszaj mnie .

 

Zobacz sobie na PROFESJONALNE zestawy do liftu fur opartych na mostach i resorach i napisz do producentów że produkują chłam i amatroszczyznę .

 

TAHOE

 

3" buda z przedłużeniem kolumny kierowniczej. Lift Kit z US

 

3" zawias kitem do 3" bo powyżej stosuje się inne rozwiązanie Lift Kit z US

 

 

Blazer

 

Przód dołożone pióra i przerobione mocowania amortyzatorów ,wymienione amortyzatory .

Dany dodatkowy amortyzator skrętu .

 

Tył przełożone wieszaki resorów dodane podkładki między resory a most , przerobione montaże amortyzatorów i zmienione amortyzatory . Most - przespawane półki na resory tak żeby można było gruchę mostu dać pod innym kątem .

 

Silnik razem ze skrzynią przekoszony tak żeby zniwelować większe kąty wału

 

Buda nie była w blazerze liftowana .

 

 

 

Mostów nie zmieliło tylko dyfry i tylko i wyłącznie dlatego ze blokada g80 nie wytrzymała takich opon po zmianie blokady było by bez problemu . Ale nie było to związane z felgami .

 

 

Najpierw zasięgnij informacji a potem pierdoły pociskaj na forum .

 

A co najważniejsze ani Blazera ani Tahoe nie widziałeś na żywo nie widziałeś jak jeździły nie widziałeś jak robiły w terenie ( Blazer ) .

Ba nawet kuźwa nie widziałeś zdjęć od strony podwozia więc swoje wnioski oparłeś na swojej wyobraźni .

 

[ Dodano: 2011-02-24, 13:39 ]

----------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Napisz do nich ze kichę sprzedają i produkują .

 

http://www.roughcountry.com/chevy_4wd_77-87_6.html

 

http://www.suspensionconnection.com/cgi-bin/suscon/scan/fi=products/st=db/co=1/sf=category/se=Lift%20Kits/op=eq/nu=0/sf=veh_make/se=Chevy/op=eq/nu=0/sf=model/se=Suburban%20%3A%3A%20Blazer%20%281973-1987%29/op=eq/nu=0/ml=25/tf=category/to=x/tf=veh_make/to=x/tf=model/to=x/tf=description/to=r.html

 

http://www.roughcountry.com/chevy_4wd_88-98_suspensions.html

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
[

 

 

Najpierw zasięgnij informacji a potem pierdoły pociskaj na forum .

 

Podobnie Ty na temat profesjonalnego liftowania :mrgreen: a potem wymądrzaj się na ten temat, bo ja też nie lubię teoretyzowania. Klocki sobie też mogłem wstawić do RAMa, ale nie interesuje mnie pseudolift.

 

Jeśli nadal nie rozumiesz na czym polega amatorszczyzna liftu tego RAMa to już nie moja wina

 

over

Link to comment
Share on other sites

Ty przeczytałeś to co dałem powyżej .???????????

 

Czy jesteś zaślepiony czymś.

 

Daj mi przykład bardziej profesjonalnego liftu Blazera bo miedzy innymi piłeś do tego jak ja zrobiłem lift .

 

Zaznaczam jeszcze raz ze podważyłeś moją robotę więc chcę abyś to wytłumaczył i napisał innym czytającym forum na jakiej podstawie oprócz ssania palca oceniałes moje lifty .

 

Pokaż mi proszę bardziej profesjonalne niż

Rancho

Rough country

Skyjacker

Touff Country

Superlif

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Link to comment
Share on other sites

Ja w swoim Ramie założyłem zwykłe podkładki pod resory, Darecki przedłużył mi odboje przy okazji wymiany olejów, a z przodu ma założony kcesoryjny Torsion Key, który podkręca mi drążki i dzięki tym modyfikacjom stoi 3 cale wyżej. Teraz szukam dłuższych amorów, bo seryjne niestety skracają mi skok zawieszenia. Zbieżność mam ustawioną perfekcyjnie i Ram prowadzi się rewelacyjnie na czarnym, a w terenie nie obcieram tak często jak to było do tej pory. Uważam, że wizualnie Ram wygląda dużo lepiej, ten rodzaj modyfikacji jest bardzo dobry do moich potrzeb i nie kosztuje 2500$, a jedynie koło 300$. Do pełni szczęścia brakuje mi opon na fabryczną felgę , ale w rozmiarze 35". Myślę, że przy takim lifcie nie tracę trakcji na asfalcie, a wizualnie wygląda dużo lepiej niż fabryczny. Nie widzę w tym druciarstwa.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

O czym tu rozmawiać ... o zawieszeniu tego rama - jest ono tak zaawansowane jak zawieszenie w resoraku 6 latka firmy Burago. Niepotrzebna dyskusja czy to jest zrobione z głową czy nie (nie trzeba być guru w kwestii zawieszeń aby to zobaczyć ) a te zdjęcia w zupełności wystarczą by ocenić jaki to LIFT siek: Opony od terenowego stara, 2 klocki pod tylny most i półka obniżająca wahacze - przepraszam najmocniej ale liftem tego nie można nazwać co najwyżej utrudnieniem przy wsiadaniu do auta. Skok tego zawieszenia bazuje pewnie na wysokościach rzędu 1cm - 2cm. Koła na postoju już prawie obcierają o zderzak i błotnik. Średnica zawracania 40 m :kasztan:

00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT

Link to comment
Share on other sites

Black - a co więcej jest w lift kitach oscylujących miedzy 3" a 5" .

 

Nie wiecie czy były wymieniane amortyzatory i coś więcej robione oceniacie tylko to co jest widoczne a nawet gdyby to był lift za 1500$ to by tego nie było widać .

 

O tym jak mocno są wycięte nadkola i jak duże opony to w tym przypadku nie ma co gadać bo nie obejmuje to tematu liftu .

 

Proszę mnie oświecić bo widać jestem w jakimś błędzie i o czymś nie wiem .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Link to comment
Share on other sites

Panowie o czym tu dyskutować , do tego rama poprostu nie pasują te koła , zmiana felg i opon i auto by było przyzwoite a co do liftu to Jaber ma rację jak możecie cokolwiek krytykować nie oglądając na żywo

chevy silverado 7.4 v8 sold

pontiac firebird 5.0 v8

chrysler 300c 3.5 v6

dodge ram 4.7 v8

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
1500$ to by tego nie było widać
I właśnie tu się grubo mylisz.

Pierwsza i podstawowa sprawa to przy tak wysokim lifcie daje się długie wahacze z tyłu. Chyba nie muszę mówić dla czego.

 

 

Black - a co więcej jest w lift kitach oscylujących miedzy 3" a 5" .
Tu znów się mysilsz i widać nie za dużo miałeś do czynienia z liftowaniem RAMów bo do takich kół wymagany jest w RAMie 1500 lift minimum 8". O ile 4" to żaden problem w Ramie to 8-10" jest już bardzo poważnym problemem.

 

 

Kolejna sprawa to wielkie koło , w tym Ramie, które się nie mieści w nadkolu. Ktoś kto liftuje z głową samochód nie robi takiego partactwa. Takie coś nie ma prawa pracować prawidłowo (chyba że się jeździ po asfalcie, ale po co liftować). Odsadzenie felg za małe i już na oko widzę, że jedyne co to ograniczył tylko skręt...itd

1500 3gen z takimi oponami to nieporozumienie i ktoś na siłę wcisnął mu te kapcie. Most przedni rozleci się na pierszej dziurze , tylny podobnie. Jeśli chce się wsadzić tak duże opony to robi się to tak by działało a nie tylko wyglądało i ledwo jechało.

 

 

Wracając do Twojego samochodu I Twojego pojęcia o liftowaniu. Jeśli uważasz , że 3" body liftu (czyli aż połowa całkowitego liftu, który to bodylift i tak nic nie daje poza tym, że zmieści się koło w nadkolu a poza tym to same wady tego rozwiązania) i 3" klocki czy 3"podkładki pod sprężyny to profesjonalny lift , który ma spełniać jakąś funkcję poza tym, że się koło zmieści... to wybacz, ale żartujesz chyba sobie ze mnie.

 

O tym jak mocno są wycięte nadkola i jak duże opony to w tym przypadku nie ma co gadać bo nie obejmuje to tematu liftu .
To przykład czym dla Ciebie jest liftowanie i jaką funkcję pełni. Nie ma o czym gadać :-P

 

Jaber nie mam ani czasu , ani ochoty na dyskusję z Tobą na ten temat, która nota bene i tak do niczego nie doprowadzi, zatem zakończę i proszę Cię nie teoretuzuj już więcej.

Link to comment
Share on other sites

Ja uważam, że na tym zdjęciu nic oprócz kół nie widać, a jesli chodzi o Jabera Tahoe czy Blazera to się nie wypowiadam, bo nigdy nie zagladałem pod niego, ani nie widziałem żadnego pełnego opisu. Tak czy inaczej Jaber zrobił fajnie swojego Tahoe. W liftach gotowych renomowanych firm rzeczywiście za sporą kasę kupujesz nic, a płacisz za markę. Większość z elementów w tych zestawach do liftu w naszych polskich warunkach można zrobić samemu i będą bardziej wytrzymałe, ale to będzie druciarstwo, bo nie będzie znaczka Skyjacker lub Fabtech. Sorry panowie, ale dobre jest to co jest komu potrzebne i co się komu podoba, ja uważam, że wielokrotnie własne patenty za kilka stówek złotych przewyższą jakością renomowane goowno. Ja mam podkładki i klucze i wg. was to druciarstwo, a mi to druciarstwo odpowiada i mam głęboko w poważaniu jak to kto nazwie. Bull czekamy na Ciebie i Twój projekt. :litf:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

1500$ to by tego nie było widać
I właśnie tu się grubo mylisz.

Pierwsza i podstawowa sprawa to przy tak wysokim lifcie daje się długie wahacze z tyłu. Chyba nie muszę mówić dla czego.

 

 

Black - a co więcej jest w lift kitach oscylujących miedzy 3" a 5" .
Tu znów się mysilsz i widać nie za dużo miałeś do czynienia z liftowaniem RAMów bo do takich kół wymagany jest w RAMie 1500 lift minimum 8". O ile 4" to żaden problem w Ramie to 8-10" jest już bardzo poważnym problemem.

 

 

Kolejna sprawa to wielkie koło , w tym Ramie, które się nie mieści w nadkolu. Ktoś kto liftuje z głową samochód nie robi takiego partactwa. Takie coś nie ma prawa pracować prawidłowo (chyba że się jeździ po asfalcie, ale po co liftować). Odsadzenie felg za małe i już na oko widzę, że jedyne co to ograniczył tylko skręt...itd

1500 3gen z takimi oponami to nieporozumienie i ktoś na siłę wcisnął mu te kapcie. Most przedni rozleci się na pierszej dziurze , tylny podobnie. Jeśli chce się wsadzić tak duże opony to robi się to tak by działało a nie tylko wyglądało i ledwo jechało.

 

 

Wracając do Twojego samochodu I Twojego pojęcia o liftowaniu. Jeśli uważasz , że 3" body liftu (czyli aż połowa całkowitego liftu, który to bodylift i tak nic nie daje poza tym, że zmieści się koło w nadkolu a poza tym to same wady tego rozwiązania) i 3" klocki czy 3"podkładki pod sprężyny to profesjonalny lift , który ma spełniać jakąś funkcję poza tym, że się koło zmieści... to wybacz, ale żartujesz chyba sobie ze mnie.

 

O tym jak mocno są wycięte nadkola i jak duże opony to w tym przypadku nie ma co gadać bo nie obejmuje to tematu liftu .
To przykład czym dla Ciebie jest liftowanie i jaką funkcję pełni. Nie ma o czym gadać :-P

 

Jaber nie mam ani czasu , ani ochoty na dyskusję z Tobą na ten temat, która nota bene i tak do niczego nie doprowadzi, zatem zakończę i proszę Cię nie teoretuzuj już więcej.

 

 

Nie wiem jak w ramach ale to w Blazerach żeby zmieścić 40 cali nie jest potrzebny masakryczny lift a ten ram tez nie ma jakiegoś monstrualnego liftu wiec też zakładasz teoretycznie .

 

Widać w tej firmie się nie znają i musisz im napisac co nieco jak to maja robić .

 

http://www.cstsuspension.com/gallery/?photoGalleryCategoryID1=6&photoGalleryCategoryID2=11&photoGalleryID=57

 

 

 

Czy możesz odnieść się do Blazera mojego którego skrytykowałeś i jeszcze raz napiszę nie miał liftu budy ( czytaj nie ssij palca )

 

Prosiłem jak jesteś taki pro znajdź lepszy kit do podniesienia Blazera ogólnie czegoś na ramie / resorach / sztywnych mostach .

 

 

Cały czas idchodzisz od tematu w którym prosiłem cie o wyjaśnienia .

 

 

Paweł co o do kół wyciętych nadkoli to pisałem że o tym nie ma co gadac bo to nie tyczy liftu a ty mi tu pierdzielisz że to jest moje pojęcie liftu coś chyba przekręcasz moje słowa co ?.

 

A całą rozmowę można ogólnie zacząć od tego jak wielki lift i do czego bo jak do extremu to nie ma co liftować ram , blazera czy cokolwiek innego tylko trzeba zbudowac furę od podstaw i wtedy można motać zawias przeokrutnie i wtedy to ma sens .

 

A to czy jest taki a nie inny most też nie możesz tego wiedzieć ze zdjęcia bo do najsłabszego mostu np GM 10 bolt 8,5" można wsadzić flaki które zniosą bardzo wiele ale niekoniecznie ktoś się musi tym chwalić na deklu mostu .

 

 

 

PS. zaczynasz się zachowywać jak jakiś zadufany pan i władca i traktujesz mnie jak bym dołączył do tego forum dziś ba jak byśmy się nawet nie znali . - Nie spadł ci się dziś sufit na głowę ?

 

No ale cóż różnie się ludzie denerwują ty widocznie właśnie tak .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
W liftach gotowych renomowanych firm rzeczywiście za sporą kasę kupujesz nic, a płacisz za markę. Większość z elementów w tych zestawach do liftu w naszych polskich warunkach można zrobić samemu i będą bardziej wytrzymałe, ale to będzie druciarstwo, bo nie będzie znaczka Skyjacker lub Fabtech. Sorry panowie, ale dobre jest to co jest komu potrzebne i co się komu podoba, ja uważam, że wielokrotnie własne patenty za kilka stówek złotych przewyższą jakością renomowane goowno
O czym Ty piszesz? Czytasz moje posty przynajmniej? Czy ja lub ktokolwiek inny w tym wątku pisał, że ma być koniecznie zestaw Skyjackera czy Fabtecha lub jakiegoś innego renomowanego producenta. Od zawsze twierdzę, że najlepsze co może być to customowe setapy pod indywidualny pojazd a nie gotowe kity (wystarczy popatrzeć na pavement sucks jakie mają zawieszenia najlepsze RAMy). Taki custom może mieć elementy skyjackera na przykład itp i nic w tym złego... bo akurat podpasuje coś i akurat będzie się opłacało w konkretnym przypadku. Ale przykładowo najlszepsze wahacze są zawsze produkcji samodzielnej. Chyba całkowicie oczywistą sprawą jest, że kupując kit przepłacasz nawet pomimo że to kit, który powinien być tańszy bo to cały gotowy zestaw.

Konstruktywna wymiana zdań a konfabulacja to co innego. Po tym małym sprostowaniu zakończę tą wymianę zdań.

 

Bull czekamy na Ciebie i Twój projekt.
Na Twój też czekamy i na SC przede wszystkim .
Link to comment
Share on other sites

Na Twój też czekamy i na SC przede wszystkim .

Paweł, ale ja napisałem już, że rezygnuje z SC, bo się to nie opłaca, a nie mam takiej kasy żeby to dobrze działało. Lift już zrobiłem, ale tego nie licz, bo to druciarstwo.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
Na Twój też czekamy i na SC przede wszystkim .

Paweł, ale ja napisałem już, że rezygnuje z SC, bo się to nie opłaca, a nie mam takiej kasy żeby to dobrze działało. Lift już zrobiłem, ale tego nie licz, bo to druciarstwo.

Nie wiem czy zrezygnowales czy nie bo juz wiele razy o tym wspominales wiec sie juz pogubilem. Co do liftu to znow odwracasz kota ogonem albo nie kumasz na czym liftowanie wogole ploga. Gdzie ja napisalem ze lift 1 cal trzeba robic za pomoca dlugich wahaczy i podwojnych amortyzatorow. Zastanow sie zanim znow cos napiszesz bo mam wrazenie ze durnia ze mnie robisz. Ale jesli wstawiles same klocki pod resory (a nie wiem jak zrobiles) bez ich regeneracji to jest to druciarstwo. No ale faktycznie , ja tego liftu tez nie licze, bo mialbyc chyba wiekszy o ile dobrze pamietam... tylko nie wiem w ktorym momencie jak duzy mial byc...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.