Skocz do zawartości

[FORD F150] skrzynia, brak wstecznego, wzmocnienie skrzyni


blacksmoke

Rekomendowane odpowiedzi

''It's just about in the middle of the transmission and it's the part that splines the reverse drum with the planet.

 

Below is a pic of one that was a problem in a transmission I took apart yesterday. The damage to the shell from the lugs on the reverse drum is as bad as I have seen. That damage caused the clearance to close up between the reverse drum and the center support. It was a mess.

 

What you will be looking for is for the part with the gear on it to have broken loose where is attaches to the actual shell. The gear will spin independantly from the shell on the ones that break like that.''

 

czyli w skrócie masz zniszczony uchwytu bębna od wstecznego , podobno to dosyć popularny syndrom tych skrzyń biegów. Piszą że jest z tym trochę roboty bo ta część znajduje się w samym środku skrzyni i do tego zabiegu skrzynia musi być na stole.

 

reversesunshell.jpg

00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj widze że bryczki zamiast sie cieszyć z wymiany oleju i smigac jak najlepiej zachowuja się jak małe dziecko które ma iśc sie kąpac żeby było czyściutkie a nie chce.

Ja tez nabawiłem sie stresów po wymianie oleju

Pozdrawiam

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kiedyś w tahoe strzelił cały ten bęben w pół ( rozłamał się tak jak by ktoś zapiął P podczas jazdy , tam na focie widać takie wycięcia u mnie one były właśnie od P ) on ma tez wewnętrzne zęby które finalnie okazały się tez zjechane .

 

Tyle że u mnie ten sam bęben był od wstecznego i 1 biegu chyba jakoś tak bo u mnie anie do tyłu ani do przodu nie dało się jechać :).

 

 

Objawy miałem takie że waśnie czasem wsteczny wchodził chwilę po tym jak wajchę dałem na R i odbywało się to z takim dupnięciem . Czasem tez na chwilę nie długo na D słyszałem ze skrzynie dźwięki jak z młuckarni ale dosłownie parę sekund i potem wszystko było OK .

 

Pewnego dnia podjechałem pod dom zgasiłem dziada po godzinie chciałem gdzieś jechać i już nic nie działało ani do przodu ani do tyłu .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej nie zepsujesz auta na rajdzie :):):) A bardziej byś mógł coś rozdupcyć jak by ci się ciśnienie włączyło :).

 

Albo inaczej

 

Po co ci wsteczny na sprincie :):) a jak się całkiem rozleci zwalisz to na kark rajdu :)

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
znalazlem cos takiego - czy to jest to o czym mysle, czyli wzmocniona skrzynia? podzielcie sie uwagami...

http://monstertrans.com/store/products/4R75E%2C-4R75W-Transmission%2C-Heavy-Duty-4WD.html

czy moze ta?

http://monstertrans.com/store/products/4R75E%2C-4R75W-Transmission%2C-High-Performance-4WD.html

 

czy powinienem tez za jednym razem wymienic i to: http://monstertrans.com/store/products/4R75E%2C-4R75W-Torque-Converter%2C-1700%252d1900-Stall.html i co to jest Anti-Balloon Plate???

 

Converter oczywiscie powinien byc wymieniony przy zmianie skrzyni, a jesli zostaniesz przy naprawie swojej skrzyni to powinien byc zregenerowany, zuzywalnosc jego to jedno, to znaczy glownie zuzywa sie w nim tarcza lock up'u, a drugie to syf ktory poszedl i w nim siedzi z uszkodzenia skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 4 miesiące temu...

No to współczuję :-| Sam się przymierzałem swego czasu do regenerowanej skrzyni z US ale w końcu kupiłem z Zuzcar'ze za połowe kasy i (odpukać!) na razie śmiga. Dobrze wiedzieć, że lepiej się nie pakować w takie akcje. Szkoda tylko, że dowiedzenie się tego kosztowało tyle kasy :-/

It's nice to be important but it's more important to be nice :)

 

www.grokker.pl

 

www.bostikpolska.pl

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • Administrator

a silnik ci nie przygasa obroty nie spadają poniżej minimum?

 

Nowsze skrzynie maja sporo elektroniki, może nie dociera sygnał stopu ,

Kiedyś w Jeepie padły mi hamulce tylne, było uczucie pchania , podjedz na stacje i sprawdz sprawność tylnich hamulców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.