Skocz do zawartości

ZAKOCHAŁEM SIĘ! -kupno ramika-pomoc


wojpow

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM szanownych forumowiczów!

Pragnę kupić RAMAZakochałem się w dżwięku jaki dochodzi z wydechu.Jest to kompletnie nielogiczny zakup-tak mówią najbliźsi...ale mam to gdzieś.Muszę go mieć i poczuć to COŚ!Chcę już zarejestrowanego w PL aby nie bawić się w przeróbki i rejestrację.

Znalazłem na allegro dwa interesujące mnie modele ;

 

-jeden ma napęd 4x4 z mechanizmem róznicowym. Obecnie jeżdżę Navarą z 2003 roku i uważam ,że taki napęd w pickupach to na okres jesienno-zimowy super sprawa.

http://allegro.pl/dodge-ram-1500-hemi-5-7-r-2007-4x4-69000zl-vat-i1463015225.html

 

-kolejny to model 2x4 ,4h i 4l... tu znowu większy fun :)

http://allegro.pl/dodge-ram-1500-5-7-hemi-v8-4x4-gaz-2008r-big-horn-i1448823106.html

ten znów jest młodszy ,ma te ...viny czy coś takiego-nie znam się -sorki- i porządną instalacje gazową.

 

Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi.Co sądzicie o tych samochodach? Może ktoś mieszka w pobliżu i może pomóc w oględzinach?-oczywiście nic za darmo :)

Była NISSAN D22 NAVARA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

w pszczynie jest jeden do sprzedania

 

nie byl bardzo bity :-)

jest na gazie juz

 

fela 22"

 

gdzies juz pisalem o tym poszukaj na forum byly tez zdjecia

RAM 1500 `04 5,7 HEMI MAGNUM

BLUE SKY :-)

www.biderman.pl

Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale stag jest na tyle dobry, że osobiście nie widzę powodu do bezsensownego dodawania kilku tys. zł do Prinsa czy BRC.

Oczywiście każdy robi ze swoją kasą co uważa. Ja bym brał staga.

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--