Skocz do zawartości

przekładka na AWD


kucaro

Rekomendowane odpowiedzi

Zapytam jeszcze raz bo chyba nikt nie zauwazyl, takie moje lamerskie pytanie:

 

Czy przekładał ktoś może napęd AWD do pickupa z innego autka ?

np z Pathfindera do Navary lub z Durango do RAMa ?

czy taka przekładka jest możliwa ,żeby mieć pickupa z AWD (FullTime) ?

Co tam trzeba przelozyc - redaktor tylko i sterowanie ...?

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ee to nie ma zabawy z fulltime a tak na samym tyle pięknie dupą można kręcić ja 4x4 zapinam moze 5 razy do roku i to jak bardzo muszę .

 

Ale fakt faktem nie przekładałem więc nie pomogę .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przekładał ktoś może napęd AWD do pickupa z innego autka ?

np z Pathfindera do Navary lub z Durango do RAMa ?

czy taka przekładka jest możliwa ,żeby mieć pickupa z AWD (FullTime) ?

Co tam trzeba przełożyc - redaktor tylko i sterowanie ...?

...to jeszcze pokaz mi takowego bo akurat ten co moge

to jest oska plus 4Hi.

Akurat Durango to bardziej Dakota niż Ram i Dakoty AWD jak najbardziej występowały. Natomiast nie w tym rzecz. Jedynym pickupem z faktyczną możliwością full time 4WD jest ostatni model Mitsubishi L200 ze skrzynią Super Select (z poprzedniego Pajero). Cała reszta, która dumnie chwali się napędem AWD ma jedynie automatycznie dopędzany przód w momencie wystąpienia poślizgu na tyle. Owszem, można z tym cały czas jeździć po czarnym (i generalnie po to to jest) ale de facto dopóki nie zaczniemy się ślizgać to mamy RWD (w przeciwieństwie do wspomnianego Mitsu, gdzie bez poślizgu na czarnym przód też ciągnie).

 

Czasami sam się dziwię, czemu inni producenci nie skopiują tego rozwiązania. Zwłaszcza w pickupach, w których charakterystyka prowadzenia dość mocno zależy od obciążenia i potrafi się drastycznie zmienić. Widać władza księgowych jest wielka... :-/

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model Mitsubishi L200 ogladalem, tylko tak troche mi nie pasi,a to co stoi po komisach to wszystko 'rudawe'

 

Mam mozliwosc wziecia Navary 2007 z dobrej reki i dobrej cenie, no ale wlasnie ten naped mnie boli...

eee. d... zbita, jak zwykle... nic mi nie pasuje.:-(

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Czy przekładał ktoś może napęd AWD do pickupa z innego autka ?

np z Pathfindera do Navary lub z Durango do RAMa ?

czy taka przekładka jest możliwa ,żeby mieć pickupa z AWD (FullTime) ?

Co tam trzeba przełożyc - redaktor tylko i sterowanie ...?

...to jeszcze pokaz mi takowego bo akurat ten co moge

to jest oska plus 4Hi.

Akurat Durango to bardziej Dakota niż Ram i Dakoty AWD jak najbardziej występowały. Natomiast nie w tym rzecz. Jedynym pickupem z faktyczną możliwością full time 4WD jest ostatni model Mitsubishi L200 ze skrzynią Super Select (z poprzedniego Pajero). Cała reszta, która dumnie chwali się napędem AWD ma jedynie automatycznie dopędzany przód w momencie wystąpienia poślizgu na tyle. Owszem, można z tym cały czas jeździć po czarnym (i generalnie po to to jest) ale de facto dopóki nie zaczniemy się ślizgać to mamy RWD (w przeciwieństwie do wspomnianego Mitsu, gdzie bez poślizgu na czarnym przód też ciągnie).

 

Czasami sam się dziwię, czemu inni producenci nie skopiują tego rozwiązania. Zwłaszcza w pickupach, w których charakterystyka prowadzenia dość mocno zależy od obciążenia i potrafi się drastycznie zmienić. Widać władza księgowych jest wielka... :-/

 

nie dokońca to rozwiąznie jest dobre, jesli pałujesz ze startu to zawsze jest możliwość utraty przyczepności na osi która ma mniejsza przyczepość, wtedu druga stoi w miejscu bo brak włączonej blokady międzyosiowej.

 

Full Time, bo taki jest jeden z trybów w L200 jest na mokre nawierzchnie bez znacznego butowania, owszem lepsze niż 2WD ale nie to samo co 4Hi Lock.

 

ale przecież w L200 moc jest znikoma to nie ma co sie martwić utrata przyczepności przy Full Time :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale L200 poprostu mnie sie nie podoba :down:

 

ja bym potrzebował takiego dużego, z AWD, paką 2,20x1,40m, na 6 osób,

no i zeby jeszcze spalał po miescie tyle co moj Berlingo :-)

 

czas pomysleć o EV ....

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo już wiem czym się kończy jazda po sliskiej i po kopnym śniegu z napędem tylko na tylną ośke, albo z 'dołączanym automatycznie' napedem na przód:

1: autko nie jedzie

2: autko jedzie w kazdą strone, niekoniecznie tam gdzie ja chcę.

 

jak mam sobie cos kupić to już chciałbym zeby było takie dokładnie jak chce, nie chce isc na kompromis bo wiem ze po 3 miesiacach stwierdze że mi sie nie podoba i bede sprzedawać. to jest tak jak z moimi Jeepkami - kupiłem, pojezdziłem, nie podobało sie, sprzedałem, kupiłem nastepnego, innego, pojeżdziłem, nie podobało mi się, sprzedałem....

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego, więc to bym nazwał całkowitym brakiem kompromisu, bo albo 4x4 albo 2x4, więc dokładnie tego czego szukasz, a wersje AWD ( z dołączaną automatycznie przednią ośką) to mała część całości dostępnej u nas. W III gen. przed liftem, takiej jak mój Ram jest dodatkowo bieg N z pozycji reduktora, co umożliwia swobodne holowanie, a dźwignia reduktora jest w podłodze i ty masz największy wpływ na załączenie reduktora w odpowiedniej pozycji i nie musisz czekać, aż lampki zgasną, czy przestaną migać. Może to i toporne rozwiązanie i zajmuje podłogę na i tak ciasnej przestrzeni na nogo dla środkowego pasażera , ale po ponad dwóch latach użytkowania jestm gorącym zwolennikiem tej topornej "wajchy".

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego,

i tu wlasnie pies pogrzebany bo tym chyba nie da sie na 'czarnym' jezdzic ?

Widze ze zostaje jednak Comanche, long bed, ze skrzynia 242 (2WD, 4PT, 4FT, N, 4LO) :-)

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo już wiem czym się kończy jazda po sliskiej i po kopnym śniegu z napędem tylko na tylną ośke, albo z 'dołączanym automatycznie' napedem na przód:

1: autko nie jedzie

2: autko jedzie w kazdą strone, niekoniecznie tam gdzie ja chcę.

 

jak mam sobie cos kupić to już chciałbym zeby było takie dokładnie jak chce, nie chce isc na kompromis bo wiem ze po 3 miesiacach stwierdze że mi sie nie podoba i bede sprzedawać. to jest tak jak z moimi Jeepkami - kupiłem, pojezdziłem, nie podobało sie, sprzedałem, kupiłem nastepnego, innego, pojeżdziłem, nie podobało mi się, sprzedałem....

 

Aro nie obraź się ale trąci mi tu babskim zachowaniem upss sorry zachowaniem mojej żony.

NajważniejszA jest sentencja:

 

PATRZ GDZIE JEDZIESZ, BO POJEDZIESZ TAM GDZIE PATRZYSZ.

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie tam nie obrazam, jakbym uwazal sie za dobrego kierowce to bym tak powiedzial, a tak nie jest.Kazdy umie krecic kolkiem, ale nie kazdy dobrze.

Zrobilem sobie jazdy testowe i jednym i drugim bo nie sadzilem ze ktos mi pozyczy autko na 3 miesiace do objezdzenia, zebym sprawdzil czy mi dobrze lezy w rekach.

Zreszta myslcie sobie co chcecie, pytalem o rade, to chyba takie dobre miejsce zeby zapytac.

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego,

i tu wlasnie pies pogrzebany bo tym chyba nie da sie na 'czarnym' jezdzic ?

Widze ze zostaje jednak Comanche, long bed, ze skrzynia 242 (2WD, 4PT, 4FT, N, 4LO) :-)

Do czego Ci potrzebne 4x4 na czarnym asfalcie? Boisz się, że się zakopiesz? Sorry za ironię, ale zawsze mnie dziwiło , że ktoś chce jeździć po asfalcie z 4x4.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego,

i tu wlasnie pies pogrzebany bo tym chyba nie da sie na 'czarnym' jezdzic ?

Widze ze zostaje jednak Comanche, long bed, ze skrzynia 242 (2WD, 4PT, 4FT, N, 4LO) :-)

Do czego Ci potrzebne 4x4 na czarnym asfalcie? Boisz się, że się zakopiesz? Sorry za ironię, ale zawsze mnie dziwiło , że ktoś chce jeździć po asfalcie z 4x4.

 

pewnie lubi jak mu więcej pali niż pospolity 4x4 :kasztan:

00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem :-D

http://allegro.pl/jeep-comanche-cherokee-mj-i1358458829.html

 

Ladny, gdyby byly szelesty...

 

Zakochałem się!!!

Jako, że to mój ziomal, będę chciał podjechać do niego tej niedzieli. Zanim cokolwiek zdecyduję, muszę być pewny, że się do niego zmieszczę :-) :-)

 

P.S.

Oczywiście jak jeszcze jest do sprzedania :-D

 

Właśnie się dodzwoniłem.....

Pogonili :-( :-( :evil: :evil: :-( :-(

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem :-D

http://allegro.pl/jeep-comanche-cherokee-mj-i1358458829.html

 

Ladny, gdyby byly szelesty...

 

Zakochałem się!!!

Jako, że to mój ziomal, będę chciał podjechać do niego tej niedzieli. Zanim cokolwiek zdecyduję, muszę być pewny, że się do niego zmieszczę :-) :-)

 

P.S.

Oczywiście jak jeszcze jest do sprzedania :-D

 

Właśnie się dodzwoniłem.....

Pogonili :-( :-( :evil: :evil: :-( :-(

Śliczny jest...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Teraz mogę tylko napluć sobie na łeb. Ale to nic... co się odwlecze, to nie uciecze. Następny na pewno będzie lepszy.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.