Jump to content

przekładka na AWD


kucaro
 Share

Recommended Posts

Zapytam jeszcze raz bo chyba nikt nie zauwazyl, takie moje lamerskie pytanie:

 

Czy przekładał ktoś może napęd AWD do pickupa z innego autka ?

np z Pathfindera do Navary lub z Durango do RAMa ?

czy taka przekładka jest możliwa ,żeby mieć pickupa z AWD (FullTime) ?

Co tam trzeba przelozyc - redaktor tylko i sterowanie ...?

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 27
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ee to nie ma zabawy z fulltime a tak na samym tyle pięknie dupą można kręcić ja 4x4 zapinam moze 5 razy do roku i to jak bardzo muszę .

 

Ale fakt faktem nie przekładałem więc nie pomogę .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Link to comment
Share on other sites

Czy przekładał ktoś może napęd AWD do pickupa z innego autka ?

np z Pathfindera do Navary lub z Durango do RAMa ?

czy taka przekładka jest możliwa ,żeby mieć pickupa z AWD (FullTime) ?

Co tam trzeba przełożyc - redaktor tylko i sterowanie ...?

...to jeszcze pokaz mi takowego bo akurat ten co moge

to jest oska plus 4Hi.

Akurat Durango to bardziej Dakota niż Ram i Dakoty AWD jak najbardziej występowały. Natomiast nie w tym rzecz. Jedynym pickupem z faktyczną możliwością full time 4WD jest ostatni model Mitsubishi L200 ze skrzynią Super Select (z poprzedniego Pajero). Cała reszta, która dumnie chwali się napędem AWD ma jedynie automatycznie dopędzany przód w momencie wystąpienia poślizgu na tyle. Owszem, można z tym cały czas jeździć po czarnym (i generalnie po to to jest) ale de facto dopóki nie zaczniemy się ślizgać to mamy RWD (w przeciwieństwie do wspomnianego Mitsu, gdzie bez poślizgu na czarnym przód też ciągnie).

 

Czasami sam się dziwię, czemu inni producenci nie skopiują tego rozwiązania. Zwłaszcza w pickupach, w których charakterystyka prowadzenia dość mocno zależy od obciążenia i potrafi się drastycznie zmienić. Widać władza księgowych jest wielka... :-/

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

model Mitsubishi L200 ogladalem, tylko tak troche mi nie pasi,a to co stoi po komisach to wszystko 'rudawe'

 

Mam mozliwosc wziecia Navary 2007 z dobrej reki i dobrej cenie, no ale wlasnie ten naped mnie boli...

eee. d... zbita, jak zwykle... nic mi nie pasuje.:-(

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Czy przekładał ktoś może napęd AWD do pickupa z innego autka ?

np z Pathfindera do Navary lub z Durango do RAMa ?

czy taka przekładka jest możliwa ,żeby mieć pickupa z AWD (FullTime) ?

Co tam trzeba przełożyc - redaktor tylko i sterowanie ...?

...to jeszcze pokaz mi takowego bo akurat ten co moge

to jest oska plus 4Hi.

Akurat Durango to bardziej Dakota niż Ram i Dakoty AWD jak najbardziej występowały. Natomiast nie w tym rzecz. Jedynym pickupem z faktyczną możliwością full time 4WD jest ostatni model Mitsubishi L200 ze skrzynią Super Select (z poprzedniego Pajero). Cała reszta, która dumnie chwali się napędem AWD ma jedynie automatycznie dopędzany przód w momencie wystąpienia poślizgu na tyle. Owszem, można z tym cały czas jeździć po czarnym (i generalnie po to to jest) ale de facto dopóki nie zaczniemy się ślizgać to mamy RWD (w przeciwieństwie do wspomnianego Mitsu, gdzie bez poślizgu na czarnym przód też ciągnie).

 

Czasami sam się dziwię, czemu inni producenci nie skopiują tego rozwiązania. Zwłaszcza w pickupach, w których charakterystyka prowadzenia dość mocno zależy od obciążenia i potrafi się drastycznie zmienić. Widać władza księgowych jest wielka... :-/

 

nie dokońca to rozwiąznie jest dobre, jesli pałujesz ze startu to zawsze jest możliwość utraty przyczepności na osi która ma mniejsza przyczepość, wtedu druga stoi w miejscu bo brak włączonej blokady międzyosiowej.

 

Full Time, bo taki jest jeden z trybów w L200 jest na mokre nawierzchnie bez znacznego butowania, owszem lepsze niż 2WD ale nie to samo co 4Hi Lock.

 

ale przecież w L200 moc jest znikoma to nie ma co sie martwić utrata przyczepności przy Full Time :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

no tak, ale L200 poprostu mnie sie nie podoba :down:

 

ja bym potrzebował takiego dużego, z AWD, paką 2,20x1,40m, na 6 osób,

no i zeby jeszcze spalał po miescie tyle co moj Berlingo :-)

 

czas pomysleć o EV ....

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

bo już wiem czym się kończy jazda po sliskiej i po kopnym śniegu z napędem tylko na tylną ośke, albo z 'dołączanym automatycznie' napedem na przód:

1: autko nie jedzie

2: autko jedzie w kazdą strone, niekoniecznie tam gdzie ja chcę.

 

jak mam sobie cos kupić to już chciałbym zeby było takie dokładnie jak chce, nie chce isc na kompromis bo wiem ze po 3 miesiacach stwierdze że mi sie nie podoba i bede sprzedawać. to jest tak jak z moimi Jeepkami - kupiłem, pojezdziłem, nie podobało sie, sprzedałem, kupiłem nastepnego, innego, pojeżdziłem, nie podobało mi się, sprzedałem....

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego, więc to bym nazwał całkowitym brakiem kompromisu, bo albo 4x4 albo 2x4, więc dokładnie tego czego szukasz, a wersje AWD ( z dołączaną automatycznie przednią ośką) to mała część całości dostępnej u nas. W III gen. przed liftem, takiej jak mój Ram jest dodatkowo bieg N z pozycji reduktora, co umożliwia swobodne holowanie, a dźwignia reduktora jest w podłodze i ty masz największy wpływ na załączenie reduktora w odpowiedniej pozycji i nie musisz czekać, aż lampki zgasną, czy przestaną migać. Może to i toporne rozwiązanie i zajmuje podłogę na i tak ciasnej przestrzeni na nogo dla środkowego pasażera , ale po ponad dwóch latach użytkowania jestm gorącym zwolennikiem tej topornej "wajchy".

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego,

i tu wlasnie pies pogrzebany bo tym chyba nie da sie na 'czarnym' jezdzic ?

Widze ze zostaje jednak Comanche, long bed, ze skrzynia 242 (2WD, 4PT, 4FT, N, 4LO) :-)

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

bo już wiem czym się kończy jazda po sliskiej i po kopnym śniegu z napędem tylko na tylną ośke, albo z 'dołączanym automatycznie' napedem na przód:

1: autko nie jedzie

2: autko jedzie w kazdą strone, niekoniecznie tam gdzie ja chcę.

 

jak mam sobie cos kupić to już chciałbym zeby było takie dokładnie jak chce, nie chce isc na kompromis bo wiem ze po 3 miesiacach stwierdze że mi sie nie podoba i bede sprzedawać. to jest tak jak z moimi Jeepkami - kupiłem, pojezdziłem, nie podobało sie, sprzedałem, kupiłem nastepnego, innego, pojeżdziłem, nie podobało mi się, sprzedałem....

 

Aro nie obraź się ale trąci mi tu babskim zachowaniem upss sorry zachowaniem mojej żony.

NajważniejszA jest sentencja:

 

PATRZ GDZIE JEDZIESZ, BO POJEDZIESZ TAM GDZIE PATRZYSZ.

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Link to comment
Share on other sites

ja sie tam nie obrazam, jakbym uwazal sie za dobrego kierowce to bym tak powiedzial, a tak nie jest.Kazdy umie krecic kolkiem, ale nie kazdy dobrze.

Zrobilem sobie jazdy testowe i jednym i drugim bo nie sadzilem ze ktos mi pozyczy autko na 3 miesiace do objezdzenia, zebym sprawdzil czy mi dobrze lezy w rekach.

Zreszta myslcie sobie co chcecie, pytalem o rade, to chyba takie dobre miejsce zeby zapytac.

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

Sebastian O., - no wlasnie o tym mowilem. Ogladalem go jakis czas temu, baaardzo sympatyczny. Z tego co wiem to cena do lekiej niegocjacji. 35MT i 10" liftu chyba im wyszlo.

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego,

i tu wlasnie pies pogrzebany bo tym chyba nie da sie na 'czarnym' jezdzic ?

Widze ze zostaje jednak Comanche, long bed, ze skrzynia 242 (2WD, 4PT, 4FT, N, 4LO) :-)

Do czego Ci potrzebne 4x4 na czarnym asfalcie? Boisz się, że się zakopiesz? Sorry za ironię, ale zawsze mnie dziwiło , że ktoś chce jeździć po asfalcie z 4x4.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Ok, ale większość Ramów ma załączane napędy bez układu różnicowego międzyosiowego,

i tu wlasnie pies pogrzebany bo tym chyba nie da sie na 'czarnym' jezdzic ?

Widze ze zostaje jednak Comanche, long bed, ze skrzynia 242 (2WD, 4PT, 4FT, N, 4LO) :-)

Do czego Ci potrzebne 4x4 na czarnym asfalcie? Boisz się, że się zakopiesz? Sorry za ironię, ale zawsze mnie dziwiło , że ktoś chce jeździć po asfalcie z 4x4.

 

pewnie lubi jak mu więcej pali niż pospolity 4x4 :kasztan:

00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT

Link to comment
Share on other sites

Znalazlem :-D

http://allegro.pl/jeep-comanche-cherokee-mj-i1358458829.html

 

Ladny, gdyby byly szelesty...

 

Zakochałem się!!!

Jako, że to mój ziomal, będę chciał podjechać do niego tej niedzieli. Zanim cokolwiek zdecyduję, muszę być pewny, że się do niego zmieszczę :-) :-)

 

P.S.

Oczywiście jak jeszcze jest do sprzedania :-D

 

Właśnie się dodzwoniłem.....

Pogonili :-( :-( :evil: :evil: :-( :-(

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

Znalazlem :-D

http://allegro.pl/jeep-comanche-cherokee-mj-i1358458829.html

 

Ladny, gdyby byly szelesty...

 

Zakochałem się!!!

Jako, że to mój ziomal, będę chciał podjechać do niego tej niedzieli. Zanim cokolwiek zdecyduję, muszę być pewny, że się do niego zmieszczę :-) :-)

 

P.S.

Oczywiście jak jeszcze jest do sprzedania :-D

 

Właśnie się dodzwoniłem.....

Pogonili :-( :-( :evil: :evil: :-( :-(

Śliczny jest...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

No właśnie. Teraz mogę tylko napluć sobie na łeb. Ale to nic... co się odwlecze, to nie uciecze. Następny na pewno będzie lepszy.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.