Jump to content

procedury serwisowe RAM II gen


misman
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Jechałem spokojnie drogą, i nagle na hopce (poprzeczny garb) zaświecił się żółty silniczek. I już nie chce zgasnąć. Nie było żadnego uderzenia, dobicia, czegokolwiek. Po prostu "hop" i lampka się zaświeciła.

Auto działa, odpala, nie marudzi, nic w zasadzie się nie dzieje.

Ma ktoś jakiś pomysł, od czego zacząć poszukiwania ?

 

Czy RAM II gen (5,9 V8) w ogóle przewiduje coś takiego jak kluczykowanie ? Jak dostać się do jakiegoś trybu serwisowego (o ile istnieje) celem odczytania kodu błędu ? Jest jakiś interfejs OBD (o ile wiem, to obligatoryjny w USA od 1996 ? )

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Niestety, stan oleju bezczelnie prawidłowy. Próbowałem resetować komputer (odłączyć na kilkadziesiąt sekund) - bez zmian.

Są jakieś kody diagnostyczne do tych modeli ? Aby zawęzić przekopywanie instalacji do konkretnych modułów ?

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Może to był zbieg okoliczności, że zapalił się check na śpiącym.

 

No dobra, tylko nie wiem, co mam z tym zrobić. W jeepie mam kluczykowanie - czytam numer błedu, i wiem już, czego się czepiać. W ramie próbowałem kluczykować, i cisza. Czy jestem skazany na serwis z jakimś skanerem ? Nie chce mi się wierzyć, zwłaszcza że patrząc na bebechy rama widzę jeepa w nieco innej zabudowie...

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Spróbuję w wolnej chwili. Inne cenne pomysły również mile widziane

 

[ Dodano: 2011-02-07, 20:52 ]

filtr powietrza do wymiany

 

II gen. nie podejrzewam o tak wyrafinowaną autokontrolę :mrgreen:

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kurde, chwilę mnie nie było i proszę Misman ma Rama.... gratuluję.

 

Proponuję, żebyś podjechał do Jarka - znasz go z naszej jeepowej paczki - Vel Padre.

 

Ma warsztat tam gdzie kiedyś Dyba miał. Ma kompa i wielki łeb do diagnostyki. Jak coś, to zadzwoń do mnie po jego numer tel.

DODGE RAM 1500 5,7 HEMI 2006 BLACKHAWK

 

Przesiadka z JEEPa. jeep.org.pl

 

Hagglunds BV206

Link to comment
Share on other sites

Proponuję, żebyś podjechał do Jarka - znasz go z naszej jeepowej paczki - Vel Padre.

Poznamy tego magika, czy zarezerwowany jest tylko dla "waszej paczki"?

 

Nie kumiem "wytyku"..... Tu na forum go nie ma, ale chętnie podam namiary tym którzy chcą... Dla ludzi nie z 3miasta, to raczej nie po drodze.

DODGE RAM 1500 5,7 HEMI 2006 BLACKHAWK

 

Przesiadka z JEEPa. jeep.org.pl

 

Hagglunds BV206

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.