bugta Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 Niestety nie ustaliłem kosztów naprawy silnika mojej eFki ale też nie było jak tego ustalić bo przed rozpoczęciem roboty nie wiadomo było na czym się skończy. Mam pytanie ile w przybliżeniu powinienem zapłacić za: 1. Rozebranie sinika (dól + góra) wymiana panewek i skręcenie go po wyciągnęciu (części moje- uszczelki, panewki) 2.Włożenie nowego (innego) silnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 6, 2011 Author Report Share Posted January 6, 2011 Stary silnik już prawie złożony a nowy w połowie drogi z Hameryki. O zuzcar jako o sklepie nie mam najlepszego zdania i strasznie daleko odemnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 wiem, ze najtaniej wychodzi wsadzenie calego uzywanego silnika - zuzcar by ci to zrobil zepewne niemal od reki... To faktycznie najtańsze rozwiązanie. Najtaniej jednak nie oznacza najlepiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 Dwóch adminów odpowiada i żaden nie przeniósł tematu ... :pala: ;-) Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 O zuzcar jako o sklepie nie mam najlepszego zdania i strasznie daleko odemnie. Głowy bym sobie za niego nie dał obciąć, ale generalnie opinie są o nim raczej dobre, poza tym, że nie ma pojęcia co ile kosztuje w ASO i często ma droższe używki od części nowych z ASO. No i ta odległość też do strasznych nie należy. Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 7, 2011 Author Report Share Posted January 7, 2011 A czy ktoś może mi odpowiedzieć na moje pytanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abtarster Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 O zuzcar jako o sklepie nie mam najlepszego zdania i strasznie daleko odemnie. Głowy bym sobie za niego nie dał obciąć, ale generalnie opinie są o nim raczej dobre, poza tym, że nie ma pojęcia co ile kosztuje w ASO i często ma droższe używki od części nowych z ASO. No i ta odległość też do strasznych nie należy. Zawsze warto popytać handlarzy US parts a potem skonfrontować to z serwisem. Mi panowie z Jeleniej Góry krzyknęli za czujnik absu 300 a w serwisie dostałem za 210zł....w USA kosztuje 20 $ siek: Quote Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 7, 2011 Author Report Share Posted January 7, 2011 Musiałem (chciałem) wymienić lewy halogen bo się chrom posypał w środku. W zuzcar powiedzieli 400zł za używke a w rockauto zapłaciłem 36$ za nówke. Nadal mam prośbę o odp. na moje zasadnicze pytanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abtarster Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 bugta, http://www.ford-trucks.com/forums/698975-2004-f150-fx4-engine-replacement.html poczytaj może coś Ci się rozjaśni ;-) Quote Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 7, 2011 Author Report Share Posted January 7, 2011 Helloołł Panowie Silnik mi już płynie - zapłaciłem za niego, stary jest w tej chwili skręcany. Wszystkie części ja kupiłem. Chodzi mi o to ile w przyblizeniu powinienem zapłacić za samą robociznę: a. rozkręcenie od dołu i góry - wyciągnięcie i skręcenie starego silnika b. włożenie silnika który ma niedługo przybyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 7, 2011 Author Report Share Posted January 7, 2011 Nikt nigdy niewymieniał silnika w taczce? (no chyba że wszyscy sami to robią w garażu - ja do mechaniki nie mam drygu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacksmoke Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 jak nie jest to jakiś wyrafinowany zakład to ceny powinny być rzędu - wyjęcie i włożenie silnika - 500zł - poprzekładanie części i złożenie silnika do kupy pewnie gdzieś następne 400-500zł Ja zawsze sam robiłem sobie silniki ( z celów czysto hobbystycznych ) no i ciekawość Quote 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacksmoke Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 - wyjęcie i włożenie silnika - 500zł - poprzekładanie części i złożenie silnika do kupy pewnie gdzieś następne 400-500zł eeeeee, cos kolega chyba przesadzil.... jakieś argumenty ? Quote 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Link to comment Share on other sites More sharing options...
blacksmoke Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 - wyjęcie i włożenie silnika - 500zł - poprzekładanie części i złożenie silnika do kupy pewnie gdzieś następne 400-500zł eeeeee, cos kolega chyba przesadzil.... jakieś argumenty ? za wyjecie i wlozenie skrzyni i wszystko to co sie z tym wiaze zaplacilem jesli dobrze pamietam 1200 zł - normalny warsztat - nie jakies tam ASO Może przez to tyle zapłaciłeś :kasztan: Quote 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Sądzę , że za przełożenie silnika powinno się zapłacić w Polsce ok 1000-1500zł , plus silnik jakieś 5000-8000zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 U mnie koło 1000-1500zł. Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Nikt nigdy niewymieniał silnika w taczce? (no chyba że wszyscy sami to robią w garażu - ja do mechaniki nie mam drygu) W Ramach się to nie zdarza, pytaj Fordowców, oni mają mega doświadczenie w tym temacie ... :kasztan: ... musiałem, przepraszam :-P Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
tritrans Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 NIe wiem ile moze kosztować wyciągnięcie i rozebranie silnika w F-ce ale z doswiadczenia przy rozbieraniu busów to nie powinienes zapłacic więcej jak 3000 zł i w tym juz powinno byc ujęte planowanie głowic.Ale optował bym za kwotą 2000 zł taka by mnie satysfakcjonowała. Rozumiem ze wszystkie cześci były Twoje bo np same uszczelki pod głowicę i kolektory mozna zapłacic majątek.Tak czy siak napisz ile Cie skasuja. Tak ku przestrodze Pozdrawiam Tritrans Quote Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 9, 2011 Author Report Share Posted January 9, 2011 Nikt nigdy niewymieniał silnika w taczce? (no chyba że wszyscy sami to robią w garażu - ja do mechaniki nie mam drygu) W Ramach się to nie zdarza, pytaj Fordowców, oni mają mega doświadczenie w tym temacie ... :kasztan: ... musiałem, przepraszam :-P Poprostu płace za to że jakiś jankes jeżdził na opcji " olej LONG LIFE" jak najdłużej bez wymiany i udało mu się zrobić prawie 200 tysi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 Poprostu płace za to że jakiś jankes jeżdził na opcji " olej LONG LIFE" jak najdłużej bez wymiany i udało mu się zrobić prawie 200 tysi. No i ja mam to samo, też rozbieram silnik. To nie ma znaczenia jaki to silnik, jak ktoś jest idiotą to zajeździ 12zaworowego Cumminsa w krótkim czasie. Bugta, jak już masz silnik do remontu to zaszalej i kup do niego kilka gratów performancowych. To najlepsza okazja. Ja tak właśnie robie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Nikt nigdy niewymieniał silnika w taczce? (no chyba że wszyscy sami to robią w garażu - ja do mechaniki nie mam drygu) Ja za krótko posiadam samochody żeby silniki w nich zmieniać... Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 18, 2011 Author Report Share Posted January 18, 2011 Nikt nigdy niewymieniał silnika w taczce? (no chyba że wszyscy sami to robią w garażu - ja do mechaniki nie mam drygu) Ja za krótko posiadam samochody żeby silniki w nich zmieniać... Zrobiłem eFką jakieś 500km (kupiłem mine) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlongV8 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 No "jankesi " mają luzackie podejscie do samochodów. Wchodzi janki do salonu.Kupuje auto i jedzie....Instrukcja? A po co? Jedzie i ma jechac? W prównaniu zarobków do cen.To oni mają podejscie do samochdów takie jak my do rowerów. Powiedzcie mi ile razy w roku smarujecie łancuch i sprawdzacie ciśnienie w oponie? Od upadku komuny..jeszcze mi się to nie zdarzyło. I dla chinczyka to ja będe jakimś ignorantem motoryzacyjnym w takim wypadku :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Sebastian O. Posted January 19, 2011 Administrators Report Share Posted January 19, 2011 bugta@ kupiłes okazyjnie swojego pickupa i teraz musisz oddać to co zaoszczędzileś ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugta Posted January 23, 2011 Author Report Share Posted January 23, 2011 O oszczędnościach przy zakupie to raczej nie ma co mówić. 2004r 5.4L Lariat -59 tyś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.