Skocz do zawartości

Diesel w Amerykanach

kutry

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jest prosta - uzytkowanie amerykanskich pick-upow w Europie jest zbyt kosztowne i stad popularnosc instalacji LPG. Moje pytanie brzmi:

Czy jako alternatywe dla LPG spotyka sie tzw. "zmoty" ze wstawkami diesla w miejsce benzyny (dotyczy modeli o DMC do 3,5t), a jezeli tak to czy sa to przerobki amatorskie czy jest np. jakas firma, ktora robi to profesjonalnie? Jakie jest wtedy spalanie i osiagi? Chodzi mi zarowno o oryginalne diesle producentow z USA (te z modeli "Heavy Duty"), jak i mniejsze diesle producentow europejskich i japonskich.

Nie jestem mechanikiem, wiec z gory sorry jak kogos za mocno rozbawie tym postem, ale skoro mozna wpakowac do UAZ-a diesla z Merca "Beczki", to moze...

3 7-ki na baze!

Kuter

• Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sprawa jest prosta - uzytkowanie amerykanskich pick-upow w Europie jest zbyt kosztowne i stad popularnosc instalacji LPG.

Sprawa nie jest, aż tak bardzo prosta jak Ci się wydaje, bo gwarantuje Ci, że więcej procentowo Fiatów Seicento ma LPG niż amerykańskich pickupów, a wg Twojej teori nie powinno to mieć miejsca.

Czy jako alternatywe dla LPG spotyka sie tzw. "zmoty" ze wstawkami diesla w miejsce benzyny (dotyczy modeli o DMC do 3,5t), a jezeli tak to czy sa to przerobki amatorskie czy jest np. jakas firma, ktora robi to profesjonalnie? Jakie jest wtedy spalanie i osiagi? Chodzi mi zarowno o oryginalne diesle producentow z USA (te z modeli "Heavy Duty"), jak i mniejsze diesle producentow europejskich i japonskich.
Po co zmieniać silnik z V8 benzynowego na dizla i bawić się w przekładkę której nigdyb w ekonomicznej jeździe nie odzyskasz, bo amerykanskie dizle kwotowo wiecej palą niż zagazowane V8 :pala: poza tym to bardzo droga operacja.

Druga sprawa to po co przekładać silnik? Czy nie lepiej kupić np. Rama 2500 CTD z papiewrami na DMC do 3.5T?