emjot84 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam. Czeka mnie wymiana mostu w moim 1500. Pytania mam dwa. 1. Czy do 1500 (roczniki 02-05) da się bez żadnych przeróbek zamontować most od 2500 (też 02-05) ?? 2. Jak się ma sprawa z przełożeniami? W 1500 moim o ile dobrze się orientuję mam 3.55, a gdybym wymienił i ten nowy miałby 3.73, co by to zmieniło? Cytuj RAM 1500 QuadCab '02 5,9L Benz+LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Jak się ma sprawa z przełożeniami? W 1500 moim o ile dobrze się orientuję mam 3.55, a gdybym wymienił i ten nowy miałby 3.73, co by to zmieniło? Rozwalisz przedni dyfer. Brak układu różnicowego międzyosiowego to spowoduje. Most od 2500 prawdopodobnie to samo zrobi z przednim dyfrem. Lepiej wymienić bebechy mostu na performansowe. Szukaj pod nazwą Ring & Pinion, czyli talerz i wałek atakujący. Wymień na performansowe i nie kombinuj. Będzie taniej i lepiej. Cały most to kupa kasy, a i tak możesz kupić szmelc, a tak wymienisz czesci dyfra na mocniejsze i bedzie tanio i wytrzymale. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjot84 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Problem tylko jest taki że mój most ma jakąś blokadę poślizgu. rozpadły się 4 podkładki trzymające płytki sprzęgiełek za satelitkami i niemiłosiernie one drżą i wyją w czasie jazdy. Nie da się sprzęgiełek pominąć, bo satelitki nie beda miały oparcia. A podkładek nie mogę dostać. Zamówiłem w Kanadzie, ale na sam koniec odmówili wysyłki za granicę, bo centrala Dodg'a zabroniła eksportować części za granicę. To co piszesz, gdzie to można znaleźć i kupić? i czy to załatwi moje problemy? Cytuj RAM 1500 QuadCab '02 5,9L Benz+LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Nie wymieniaj mostu, to nie mam sensu. Po co Ci dodatkowe kilkadziesiąt kilko. Poza tym wał jest inny i musialbys kupić jeszcze parę innych dupereli. D60 to mocne mosty i jest sporo gratów do nich i nie są to jakieś drogie rzeczy. Jak chcesz kupić takie cuś , wal do blacksmoke'a, on Ci poszuka, kupi i przywiezie. Jak chcesz zminić przełożenia na wyższe to będzie się lepiej zbierał, ale będzie miał mniejsza prędkość maksymalną. W pewnych miejscach i konkretych sytuacjach drogowych może okazać się że spalanie średnie będzie wyższe, a w pewnych, że niższe. Zastanów się gdzie więcej jeździsz. Jak na trasie, i jak uzyskujesz duże prędkości przelotowe to pozostań przy fabrycznych. No i oczywiście jak chcesz zmieniać przelożenia na tył to musisz i na przód bo Ci się samochód rozleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zamówiłem w Kanadzie, ale na sam koniec odmówili wysyłki za granicę, bo centrala Dodg'a zabroniła eksportować części za granicę. Ty wskaż co chcesz dokładnie kupić, najlepiej wylinkuj to ze stron amerykanskich, a resztę się załatwi. Jeśli nie chcą wysyłać za granicę to mogą wysłać do mojego kumpla, a on wyśle do Ciebie. Problem z głowy. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.