grzenek Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam, mam pytania do kolegów z większym doświadczeniem. Chcę zakupić podnośnik. Jest na rynku mnóstwo różnych produktów. Czy warto inwestować w oryginał Hi-Lift (jak by nie było to wydatek rzędu 350-400 PLN) czy może kupić coś tańszego nie markowego? Ktoś ma doświadczeniai może pomóc? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 To zależy do czego Ci on jest potrzebny. Do zmiany koła przy kapciu na asfalcie, czy wygrzebywania auta z wielkich błotnych dziur? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzenek Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Do zmiany koła na czarnym wystarczyłby seryjny, teraz sobie z takim radzę. Bardziej interesuje mnie zaastosowanie w terenie i zastanawiam się czy tańsze produkty będą na tyle trwałe i skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jeśli hi-lift to w połączeniu z trapami najlepiej się sprawdzi. Zależy też jak ciężki samochód i jak często chcesz tego używać. Ja nie widziałem nigdy taniej niż 300zł, ale po prostu nie rozglądałem się za takim . Te hi-lifty które można od razu używać jako wyciagarka nie należą do tanich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 27 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jeśli hi-lift to w połączeniu z trapami najlepiej się sprawdzi. Zależy też jak ciężki samochód i jak często chcesz tego używać. Ja nie widziałem nigdy taniej niż 300zł, ale po prostu nie rozglądałem się za takim . Te hi-lifty które można od razu używać jako wyciagarka nie należą do tanich. Ja mam hi-jacka czasem sie zacina, ale jak go regularnie smaruje to działa ok. Jest solidny i ciezki. Po dachowaniu prostował mi klatke. Ja nie narzekam. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 a pod taki podnosnik to nie trzeba jakis mocowan w aucie przygotowac - bo za co auto podnosic? Za klatkę zewnętrzną, zderzaki offroadowe mocowane bezpośrednio do ramy lub innych solidnych miejsc konstrukcyjnych auta lub za progi spawane do ramy, ew. taśma lub łańcuch i za felgę. Podnoszenie za seryjne zderzaki, progi chromowane lub czarne przykręcane będzie skutkować zonkiem. :-/ Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzenek Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 a pod taki podnosnik to nie trzeba jakis mocowan w aucie przygotowac - bo za co auto podnosic? Za klatkę zewnętrzną, zderzaki offroadowe mocowane bezpośrednio do ramy lub innych solidnych miejsc konstrukcyjnych auta lub za progi spawane do ramy, ew. taśma lub łańcuch i za felgę. Podnoszenie za seryjne zderzaki, progi chromowane lub czarne przykręcane będzie skutkować zonkiem. :-/ no wiec wlasnie... wiec na co komu taki podnosnik jak nie ma pod niego wyprowadzen... Mam zamontowane zderzaki stalowe z miejscami do podstawienia podnośnika. Obsługa podnośnika typu hi-lift jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza niż podnośników seryjnych. Nie mówiąc o zastosowaniu w terenie. Stąd moje zainteresowanie. Pozdrawiam, Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 a pod taki podnosnik to nie trzeba jakis mocowan w aucie przygotowac - bo za co auto podnosic? Za klatkę zewnętrzną, zderzaki offroadowe mocowane bezpośrednio do ramy lub innych solidnych miejsc konstrukcyjnych auta lub za progi spawane do ramy, ew. taśma lub łańcuch i za felgę. Podnoszenie za seryjne zderzaki, progi chromowane lub czarne przykręcane będzie skutkować zonkiem. :-/ no wiec wlasnie... wiec na co komu taki podnosnik jak nie ma pod niego wyprowadzen... Mam zamontowane zderzaki stalowe z miejscami do podstawienia podnośnika. Obsługa podnośnika typu hi-lift jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza niż podnośników seryjnych. Nie mówiąc o zastosowaniu w terenie. Stąd moje zainteresowanie. Pozdrawiam, Grzegorz ... no i hi lift jest bardziej poręczny :kasztan: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.