Jump to content

podnośnik typu hi-lift


grzenek
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam pytania do kolegów z większym doświadczeniem. Chcę zakupić podnośnik. Jest na rynku mnóstwo różnych produktów. Czy warto inwestować w oryginał Hi-Lift (jak by nie było to wydatek rzędu 350-400 PLN) czy może kupić coś tańszego nie markowego? Ktoś ma doświadczeniai może pomóc?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Jeśli hi-lift to w połączeniu z trapami najlepiej się sprawdzi. Zależy też jak ciężki samochód i jak często chcesz tego używać. Ja nie widziałem nigdy taniej niż 300zł, ale po prostu nie rozglądałem się za takim . Te hi-lifty które można od razu używać jako wyciagarka nie należą do tanich.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli hi-lift to w połączeniu z trapami najlepiej się sprawdzi. Zależy też jak ciężki samochód i jak często chcesz tego używać. Ja nie widziałem nigdy taniej niż 300zł, ale po prostu nie rozglądałem się za takim . Te hi-lifty które można od razu używać jako wyciagarka nie należą do tanich.

Ja mam hi-jacka czasem sie zacina, ale jak go regularnie smaruje to działa ok. Jest solidny i ciezki. Po dachowaniu prostował mi klatke. Ja nie narzekam.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

a pod taki podnosnik to nie trzeba jakis mocowan w aucie przygotowac - bo za co auto podnosic?

Za klatkę zewnętrzną, zderzaki offroadowe mocowane bezpośrednio do ramy lub innych solidnych miejsc konstrukcyjnych auta lub za progi spawane do ramy, ew. taśma lub łańcuch i za felgę. Podnoszenie za seryjne zderzaki, progi chromowane lub czarne przykręcane będzie skutkować zonkiem. :-/

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

a pod taki podnosnik to nie trzeba jakis mocowan w aucie przygotowac - bo za co auto podnosic?

Za klatkę zewnętrzną, zderzaki offroadowe mocowane bezpośrednio do ramy lub innych solidnych miejsc konstrukcyjnych auta lub za progi spawane do ramy, ew. taśma lub łańcuch i za felgę. Podnoszenie za seryjne zderzaki, progi chromowane lub czarne przykręcane będzie skutkować zonkiem. :-/

no wiec wlasnie... wiec na co komu taki podnosnik jak nie ma pod niego wyprowadzen...

 

Mam zamontowane zderzaki stalowe z miejscami do podstawienia podnośnika. Obsługa podnośnika typu hi-lift jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza niż podnośników seryjnych. Nie mówiąc o zastosowaniu w terenie. Stąd moje zainteresowanie. Pozdrawiam, Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

a pod taki podnosnik to nie trzeba jakis mocowan w aucie przygotowac - bo za co auto podnosic?

Za klatkę zewnętrzną, zderzaki offroadowe mocowane bezpośrednio do ramy lub innych solidnych miejsc konstrukcyjnych auta lub za progi spawane do ramy, ew. taśma lub łańcuch i za felgę. Podnoszenie za seryjne zderzaki, progi chromowane lub czarne przykręcane będzie skutkować zonkiem. :-/

no wiec wlasnie... wiec na co komu taki podnosnik jak nie ma pod niego wyprowadzen...

 

Mam zamontowane zderzaki stalowe z miejscami do podstawienia podnośnika. Obsługa podnośnika typu hi-lift jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza niż podnośników seryjnych. Nie mówiąc o zastosowaniu w terenie. Stąd moje zainteresowanie. Pozdrawiam, Grzegorz

... no i hi lift jest bardziej poręczny :kasztan:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.