Skocz do zawartości

Ram 5,7 hemi obroty


Busaart

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie

mam pytanie, może dla was banalne, ale ja jestem zielony jeszcze. :oops:

Oglądałem dziś Rama 5,7 hemi 2005rok, na wolnych obrotach nie chiał wejść wyżej niż 4000 obr/min. Skrynia na P.

Gość twierdził że tak ma być, ale ja coś nie jestem przekonany, może ktoś mi przybliżyć temat

Aha, poaliła się kontrolka żółta silnika (chyba check engine)

 

pozdrawiam

Szukam drugiej połówki... może być 0,7l :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obrotami zaraz pewnie koledzy hemicy Ci cos podpowiedzą, ale jeśli pali się CE to może oznaczać problem a może jakąś błachostkę. Nie mniej trzeba sprawdzić czy komp wywala błędy , i jakie. Zrób kluczykowanie.

 

Przejechałeś się nim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie przejechałem się nim. Jutro lub pojutrze będę jechał go gościa i wtedy zrobimy jazdę próbną. Muszę tylko więcej info pozbierać na temat tych samochodów.

 

Aha auto nie ma gazu.

czyli rozumiem że na P powinien normalnie do odcięcia kręcić?

Szukam drugiej połówki... może być 0,7l :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na "P" silnik kręci tylko do 4000 obr/min a to dlatego żebys nie przekręcił silnika, czyli tym sie możesz nie przejmować co sie jednak tyczy kontrolki to najlepiej było by podłaczyć go pod kompa i sprawdzić co to jest ale stawiam na sonde lambda czyli wydatek w granicach 120-400 zł zalezy jaka sonde kupisz czy uniwersalna czy oryginał.

U mnie jest walnięta jedna sonda za katalizatorem ale jeżdzę i na nic to w zasadzie nie wpływa. No może troszke za złe mieli by Ci eko oszołomy.

Gdybyś miał gaz to jest jeszcze taka możliwośc że jest coś nie tak z mieszanką najczęściej dostaje za mało powietrza.

 

Pozdrawiam

Tritrans

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11