Busaart Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam, przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie mam pytanie, może dla was banalne, ale ja jestem zielony jeszcze. :oops: Oglądałem dziś Rama 5,7 hemi 2005rok, na wolnych obrotach nie chiał wejść wyżej niż 4000 obr/min. Skrynia na P. Gość twierdził że tak ma być, ale ja coś nie jestem przekonany, może ktoś mi przybliżyć temat Aha, poaliła się kontrolka żółta silnika (chyba check engine) pozdrawiam Cytuj Szukam drugiej połówki... może być 0,7l :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Z obrotami zaraz pewnie koledzy hemicy Ci cos podpowiedzą, ale jeśli pali się CE to może oznaczać problem a może jakąś błachostkę. Nie mniej trzeba sprawdzić czy komp wywala błędy , i jakie. Zrób kluczykowanie. Przejechałeś się nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Busaart Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Nie nie przejechałem się nim. Jutro lub pojutrze będę jechał go gościa i wtedy zrobimy jazdę próbną. Muszę tylko więcej info pozbierać na temat tych samochodów. Aha auto nie ma gazu. czyli rozumiem że na P powinien normalnie do odcięcia kręcić? Cytuj Szukam drugiej połówki... może być 0,7l :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam, na "P" silnik kręci tylko do 4000 obr/min a to dlatego żebys nie przekręcił silnika, czyli tym sie możesz nie przejmować co sie jednak tyczy kontrolki to najlepiej było by podłaczyć go pod kompa i sprawdzić co to jest ale stawiam na sonde lambda czyli wydatek w granicach 120-400 zł zalezy jaka sonde kupisz czy uniwersalna czy oryginał. U mnie jest walnięta jedna sonda za katalizatorem ale jeżdzę i na nic to w zasadzie nie wpływa. No może troszke za złe mieli by Ci eko oszołomy. Gdybyś miał gaz to jest jeszcze taka możliwośc że jest coś nie tak z mieszanką najczęściej dostaje za mało powietrza. Pozdrawiam Tritrans Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Serio na "P" Rama Hemi można kręcić tylko do 4000? :shock: Pomysły Dodge i dbałość o użytkownika nie przestaną mnie zaskakiwać... :mrgreen: Jeśli chodzi o kontrolkę check engine to może ją zapalić milion różnych powodów, zwłaszcza w autach z CANem. Osobiście (zanim bym ją olał) wolałbym jednak poznać przyczynę jej zapalania. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Busaart Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Dzięki za odpowiedzi. Na pewno przed zakupem sprawdzę dokładnie auto w jakimś aso Cytuj Szukam drugiej połówki... może być 0,7l :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Zrób kluczykowanie - klucz do stacyjki , i należy go przestawiać na pozycjach on-off-on-off-on . Jesli będą błędy to pokażą się na wyświetlaczu. Poza tym na forum sporo napisano już o kupowaniu RAMa, zatem do roboty ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 26 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 z tymi 4000 obrotów jest w kazdym Hemi , Jeepy też maja taka ochronę, chodzi tu bardziej o ochrone skrzyni, konwerter niż o silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 26 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Mój się kręci do 5500 rpm, ale to zasługa BullyDoga, ale chyba zmienię spowrotem na fabryczne nastawy, tak na wszelki wypadek. Wartość fabrycznego ogranicznika to 3800 rpm. Check często w Hemi się zapala w połączeniu z LPG, bo LPG partaczy u nas nie brakuje, ale podobnie jak koledzy zalecam sprawdzić co jest przyczyną. Użyj opcji szukaj, bo na forum masz w tej kwestii już wszystko napisane. Kody błędów też są. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.