Jump to content

Ram 5,7 hemi obroty


Busaart
 Share

Recommended Posts

Witam,

przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie

mam pytanie, może dla was banalne, ale ja jestem zielony jeszcze. :oops:

Oglądałem dziś Rama 5,7 hemi 2005rok, na wolnych obrotach nie chiał wejść wyżej niż 4000 obr/min. Skrynia na P.

Gość twierdził że tak ma być, ale ja coś nie jestem przekonany, może ktoś mi przybliżyć temat

Aha, poaliła się kontrolka żółta silnika (chyba check engine)

 

pozdrawiam

Szukam drugiej połówki... może być 0,7l :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Z obrotami zaraz pewnie koledzy hemicy Ci cos podpowiedzą, ale jeśli pali się CE to może oznaczać problem a może jakąś błachostkę. Nie mniej trzeba sprawdzić czy komp wywala błędy , i jakie. Zrób kluczykowanie.

 

Przejechałeś się nim?

Link to comment
Share on other sites

Nie nie przejechałem się nim. Jutro lub pojutrze będę jechał go gościa i wtedy zrobimy jazdę próbną. Muszę tylko więcej info pozbierać na temat tych samochodów.

 

Aha auto nie ma gazu.

czyli rozumiem że na P powinien normalnie do odcięcia kręcić?

Szukam drugiej połówki... może być 0,7l :)

Link to comment
Share on other sites

Witam, na "P" silnik kręci tylko do 4000 obr/min a to dlatego żebys nie przekręcił silnika, czyli tym sie możesz nie przejmować co sie jednak tyczy kontrolki to najlepiej było by podłaczyć go pod kompa i sprawdzić co to jest ale stawiam na sonde lambda czyli wydatek w granicach 120-400 zł zalezy jaka sonde kupisz czy uniwersalna czy oryginał.

U mnie jest walnięta jedna sonda za katalizatorem ale jeżdzę i na nic to w zasadzie nie wpływa. No może troszke za złe mieli by Ci eko oszołomy.

Gdybyś miał gaz to jest jeszcze taka możliwośc że jest coś nie tak z mieszanką najczęściej dostaje za mało powietrza.

 

Pozdrawiam

Tritrans

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Link to comment
Share on other sites

Serio na "P" Rama Hemi można kręcić tylko do 4000? :shock: Pomysły Dodge i dbałość o użytkownika nie przestaną mnie zaskakiwać... :mrgreen:

Jeśli chodzi o kontrolkę check engine to może ją zapalić milion różnych powodów, zwłaszcza w autach z CANem. Osobiście (zanim bym ją olał) wolałbym jednak poznać przyczynę jej zapalania.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Zrób kluczykowanie - klucz do stacyjki , i należy go przestawiać na pozycjach on-off-on-off-on . Jesli będą błędy to pokażą się na wyświetlaczu. Poza tym na forum sporo napisano już o kupowaniu RAMa, zatem do roboty ;-).

Link to comment
Share on other sites

Mój się kręci do 5500 rpm, ale to zasługa BullyDoga, ale chyba zmienię spowrotem na fabryczne nastawy, tak na wszelki wypadek. Wartość fabrycznego ogranicznika to 3800 rpm.

Check często w Hemi się zapala w połączeniu z LPG, bo LPG partaczy u nas nie brakuje, ale podobnie jak koledzy zalecam sprawdzić co jest przyczyną. Użyj opcji szukaj, bo na forum masz w tej kwestii już wszystko napisane. Kody błędów też są.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.