Skocz do zawartości

Jakiego kupić SUVa dla 7 os. rodziny?


drug

Rekomendowane odpowiedzi

Mój znajomy ma pięcioro dzieci i potrzebuje kupić jakieś auto do transportu tej gromadki razem z ich mamusią. Myślał o Chryslerze Grand Voyagerze, ale planuje również kupić przyczepę kempingową dla rodzinki, a ja jeździłem G.Voyagerem z silnikiem 3.8 i mu odradziłem to auto, bo pamiętam jak męczyłem się nim z ciągnięciem zwykłej przyczepki z wysoką plandeką. Myślał o jakimś Vito, czy VW ,ale mu to wybiłem z głowy. Oglądaliśmy SUV'y amerykańskie i chłopak wiedząc, że ja jeżdżę Ramem uwierzył w fakt, że one nie gryzą ( amerykańskie auta).

Ja nie mam doświadczenia w SUVach i tu liczę na waszą wiedzę. Podajcie serię przykładów min. 7 os SUVów do 60 000zł na jakie warto zwrócić uwagę. Oprócz suchych przykładów podajcie przyczyny dla jakich ma zwrócić uwagę akurat na te propozychje, czyli wady, zalety, pochodzenie itp.

Dzięki za pomoc.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To może ja pierwszy :mrgreen:

Jeśli to ma być amerykański SUV dla dużej rodziny to zacząłbym chyba od poszukiwania odpowiedników naszych pickupów. A więc...:

WITAMY W RANDCE W CIEMNO!

Kandydat numer 1 - Ford Expedition. Model pomiędzy małym Explorerem, a gigantycznym Excursionem. Mechanika jak w analogicznym F-150, choć występują różnice w systemie napędu bo znacznie częściej spotykana jest opcja AWD. Na pokładzie bardzo często full wypas, szczególnie w wersjach Eddie Bauer. Serwisowalny w Polsce równie łatwo, jak... F-150 :mrgreen: Akurat Expeditionem miałem okazję się przejechać jako pasażer i jest to na prawdę kawał sympatycznej i nieźle wyposażonej fury.