Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mamy dofinansowanie na ciezarowke do 12 ton DMC. Auto czasem pracuje w terenie lesnym wiec automa sie przyda. Moze da rade zalatwic to dofinansowanie na takie auto... Jak ze spalaniem tego diesla? Da sie tutaj jezdzic z napedem 4x4 po asfalcie czy tylko na luznych nawierzchniach? Co myslicie o takim pomysle? Mamy oferte na mercedesa ATEGO ale takie cos kosztuje ponad 200tys zl a to jest tansze, fajniejsze i bardziej oryginalne. Gdzie mozna zobaczyc wymiary i mase dopuszczalna tego auta?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DP5L66-DETONATOR-YELLOW-CAB-CHASSIS-/280585656605?pt=US_Cars_Trucks&hash=item415435591d

2005 ram 1500 hemi 5.7

Opublikowano
Jak ze spalaniem tego diesla?

Wszystko zależy od załadunku, ale około 13 - 20l, myślę, że srednią można by z tego wyciągnąc.

Da sie tutaj jezdzic z napedem 4x4 po asfalcie czy tylko na luznych nawierzchniach?

Po co Ci napęd 4x4 na asfalcie? Co wy z tymi napędami? To, że każda europejska pseudoterenówka może jeździć po asfalcie z napędem 4x4 to nie znaczy, że istnieje logiczne uzasadnienie używania tego napędu na asfalcie. Po asfalcie nawet jak będziesz miał 1x4 to i tak pojedziesz, a w terenie zapinasz 4x4, bo do tego jest ten napęd. Dzięki temu jest mniej rzeczy do popsucia.

Mamy oferte na mercedesa ATEGO ale takie cos kosztuje ponad 200tys zl a to jest tansze, fajniejsze i bardziej oryginalne.

Atego to nuda za kosmiczną kasę i do tego tandetna nuda.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

A ktos wie jak z masa dopuszczalna tego auta i gdzie znalesc jakis rysunek techniczny z wymiarami? Super jest ten dodge!:) nie widzialem takiego w Polsce

2005 ram 1500 hemi 5.7

Opublikowano
Mamy dofinansowanie na ciezarowke do 12 ton DMC. Auto czasem pracuje w terenie lesnym wiec automa sie przyda. Moze da rade zalatwic to dofinansowanie na takie auto... Jak ze spalaniem tego diesla? Da sie tutaj jezdzic z napedem 4x4 po asfalcie czy tylko na luznych nawierzchniach? Co myslicie o takim pomysle? Mamy oferte na mercedesa ATEGO ale takie cos kosztuje ponad 200tys zl a to jest tansze, fajniejsze i bardziej oryginalne. Gdzie mozna zobaczyc wymiary i mase dopuszczalna tego auta?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DP5L66-DETONATOR-YELLOW-CAB-CHASSIS-/280585656605?pt=US_Cars_Trucks&hash=item415435591d

 

Transformers ! Jak patrzę na niego z przodu.To wydaje mi się że on zaraz wstanie i odejdzie luznym krokiem.

Zajebista fura..

 

A co do "Atego".nie wnikając w szczegóły.Ale z wygładu to pospolita śmieciarka jakich pełno.

http://www.argogroup-exac...188463918_1.jpg

Opublikowano
...da sie tutaj jezdzic z napedem 4x4 po asfalcie czy tylko na luznych nawierzchniach? Co myslicie o takim pomysle?

Yyyy... ale to akurat nie jest 4x4 tylko zwykłe ciężarówkowe podwozie do zabudowy RWD. Ma za to PTO (przystawkę odbioru mocy).

Za to wersje 4x4 mają zwykły, dołączany na sztywno przód i LSD w tylnym moście. I kosztują od 42k USD, więc doliczając wszelkie opłaty, przeróbki plus cenę zabudowy nie wiem czy to taki opłacalny biznes :-) Ale stylu nie można mu odmówić :up:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

No wlasnsnie musimy sie dowiedziec ile bedzie kosztowalo sprowadzenie tej bestii do polski. Atego sama rama bez zabudoty kosztuje kolo 230 000 a za baseny na ryby i tak osobno trzeba doplacic...

2005 ram 1500 hemi 5.7

Opublikowano

Wlasnie obliczalem jakims kalkulatorem na necie i wyszlo w sumie 230tys zl ze wszystkim:/ chyba ze samemu jakis mozna sciagnac to bedzie taniej. Musze to poogarniac ale gra jest warta swieczki;) To auto ma mniejsza ladownosc niz ten atego ale chyba styknie a w razie gdyby sie go przeladowalo to pewnie i tak sie nic nie stane;))

2005 ram 1500 hemi 5.7

Opublikowano
Wlasnie obliczalem jakims kalkulatorem na necie i wyszlo w sumie 230tys zl ze wszystkim:/ chyba ze samemu jakis mozna sciagnac to bedzie taniej. Musze to poogarniac ale gra jest warta swieczki;) To auto ma mniejsza ladownosc niz ten atego ale chyba styknie a w razie gdyby sie go przeladowalo to pewnie i tak sie nic nie stane;))

Stary, ja swoim 1500, który ma 630kg ładowności wiozłem wiele razy ładunki powyżej 1T, raz nawet 3T piachu. Różnica między ATEGO a RAMEM jest taka, że na Rama wsadzisz więcej niż ma w dowodzie, a on pojedzie jakby nic nie miał, a Atego załadujesz zgodnie z wpisami w homologacji, a on i tak będzie mulił.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.