dejwitt Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006 Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006 Na pewno nie jest? Cały żarnik nie zawsze jest gwarancją sukcesu... ;-) Ok, sprawdź na wszelki wypadek na innej żarówce. Jeśli dalej nie będzie świecić - miernik (albo próbówka) i sprawdzenie wtyczki. Jeśli nie ma na wtyczce, trzeba będzie szukać dalej po kablach. Ale - z doświadczenia - stawiam na to, że zginęła gdzieś masa w samej lampie. Rozbierz lampę, powyciągaj żarówki, wyczyść styki i powinno grać. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 zarowka cala sprawdzona na sasiednim gniezdzie,jest podejrzenie gniazda od haka :) zobaczymy...jak naprawie dam znac :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 ...jest podejrzenie gniazda od haka :) A to też jest możliwe :-) Poza tym zapewne masz kierunki po przeróbce więc raczej szukałbym tam, gdzie coś było przerabiane albo dokładane. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 najgorzej jak cos padlo w tym chryslerowskim wynalazku skrzynki bezpiecznikow :> Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawy Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek. Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać.. Cytuj www.tmtwentylacja.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek.Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać.. strzal w 10 :)..ostatnio ciaglem lawete ktora spowodowala z byt duzy pobor pradu ect, i w kompie wlasnie wystapil blad lewego kierunku :), wystarczylo podlaczyc do snapa i wykasowac error :) wszystko juz dziala jak ta lala, a propo wczoraj odebralem auto od gaziarza, jestem po wymianie wtryskiwaczy, reduktorow, i powiem ze auto zapierd....a az milo :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen: Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan: A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen:Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan: A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik. z bezpiecznikiem bedzie problem hehe bo jako tako nie ma na sam kierunek, poza tym w tych skrzynkach bezpiecznikowych jest bardzo malo bezpiecznik bo cala elektronika siedzi pod skrzynka, makabra :twisted: Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 4 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 juz raz to przechodziłem, a właściwie dwa razy :-( , niestety za każdym razem serwis po 5 minut roboty i po 200 zeta w plecy. teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki i żadnego problemu. tutaj jest temat moich bezpieczników, wstyd się przyznać ale ja prawie rozebrałem pół auta w celu poszukiwania przyczyny braku kierunku :mrgreen: KIERUNKI RAM - BRAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 sebastian wspolczuje z tym serwisem....ja cale szczescie mam za free dostep do snapa :>...poczytam twoj topic bo bedzie chyba trzeba zrobic to na przekaznikach i bezpiecznikach :) dzieki za info Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku. Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A! No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczureczek Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 :-P Też mi odłączało migacze jak latałem z przyczepką. Raz kliknął i umarł. Dopiero elektryk coś tam zrobił i daję radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 10 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku. Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A! No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen: CAN w dodżu to pikuś, jakbyś widział co LR wyprawia :mrgreen: Ostatnio przyczepa masę zgubiła to auta się zgasić nie dało :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.