dejwitt Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006 Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
japacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006 Na pewno nie jest? Cały żarnik nie zawsze jest gwarancją sukcesu... ;-) Ok, sprawdź na wszelki wypadek na innej żarówce. Jeśli dalej nie będzie świecić - miernik (albo próbówka) i sprawdzenie wtyczki. Jeśli nie ma na wtyczce, trzeba będzie szukać dalej po kablach. Ale - z doświadczenia - stawiam na to, że zginęła gdzieś masa w samej lampie. Rozbierz lampę, powyciągaj żarówki, wyczyść styki i powinno grać. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
dejwitt Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 zarowka cala sprawdzona na sasiednim gniezdzie,jest podejrzenie gniazda od haka :) zobaczymy...jak naprawie dam znac :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
japacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 ...jest podejrzenie gniazda od haka :) A to też jest możliwe :-) Poza tym zapewne masz kierunki po przeróbce więc raczej szukałbym tam, gdzie coś było przerabiane albo dokładane. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
dejwitt Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 najgorzej jak cos padlo w tym chryslerowskim wynalazku skrzynki bezpiecznikow :> Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
prawy Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek. Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać.. Cytuj www.tmtwentylacja.pl
dejwitt Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2010 Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek.Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać.. strzal w 10 :)..ostatnio ciaglem lawete ktora spowodowala z byt duzy pobor pradu ect, i w kompie wlasnie wystapil blad lewego kierunku :), wystarczylo podlaczyc do snapa i wykasowac error :) wszystko juz dziala jak ta lala, a propo wczoraj odebralem auto od gaziarza, jestem po wymianie wtryskiwaczy, reduktorow, i powiem ze auto zapierd....a az milo :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
japacz Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2010 Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen: Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan: A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
dejwitt Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2010 Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen:Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan: A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik. z bezpiecznikiem bedzie problem hehe bo jako tako nie ma na sam kierunek, poza tym w tych skrzynkach bezpiecznikowych jest bardzo malo bezpiecznik bo cala elektronika siedzi pod skrzynka, makabra :twisted: Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
Administrator Sebastian O. Opublikowano 4 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2010 juz raz to przechodziłem, a właściwie dwa razy :-( , niestety za każdym razem serwis po 5 minut roboty i po 200 zeta w plecy. teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki i żadnego problemu. tutaj jest temat moich bezpieczników, wstyd się przyznać ale ja prawie rozebrałem pół auta w celu poszukiwania przyczyny braku kierunku :mrgreen: KIERUNKI RAM - BRAK Cytuj
dejwitt Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2010 sebastian wspolczuje z tym serwisem....ja cale szczescie mam za free dostep do snapa :>...poczytam twoj topic bo bedzie chyba trzeba zrobic to na przekaznikach i bezpiecznikach :) dzieki za info Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
japacz Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2010 teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku. Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A! No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
szczureczek Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2010 :-P Też mi odłączało migacze jak latałem z przyczepką. Raz kliknął i umarł. Dopiero elektryk coś tam zrobił i daję radę. Cytuj
mudder Opublikowano 10 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2010 teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku. Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A! No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen: CAN w dodżu to pikuś, jakbyś widział co LR wyprawia :mrgreen: Ostatnio przyczepa masę zgubiła to auta się zgasić nie dało :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.