Jump to content

problemik z kierunkiem


dejwitt
 Share

Recommended Posts

padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006

Na pewno nie jest? Cały żarnik nie zawsze jest gwarancją sukcesu... ;-) Ok, sprawdź na wszelki wypadek na innej żarówce. Jeśli dalej nie będzie świecić - miernik (albo próbówka) i sprawdzenie wtyczki. Jeśli nie ma na wtyczce, trzeba będzie szukać dalej po kablach. Ale - z doświadczenia - stawiam na to, że zginęła gdzieś masa w samej lampie. Rozbierz lampę, powyciągaj żarówki, wyczyść styki i powinno grać.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

...jest podejrzenie gniazda od haka :)

A to też jest możliwe :-) Poza tym zapewne masz kierunki po przeróbce więc raczej szukałbym tam, gdzie coś było przerabiane albo dokładane.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek.

Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać..

www.tmtwentylacja.pl

Link to comment
Share on other sites

Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek.

Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać..

 

strzal w 10 :)..ostatnio ciaglem lawete ktora spowodowala z byt duzy pobor pradu ect, i w kompie wlasnie wystapil blad lewego kierunku :), wystarczylo podlaczyc do snapa i wykasowac error :) wszystko juz dziala jak ta lala, a propo wczoraj odebralem auto od gaziarza, jestem po wymianie wtryskiwaczy, reduktorow, i powiem ze auto zapierd....a az milo :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen:

Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan:

A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen:

Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan:

A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik.

 

z bezpiecznikiem bedzie problem hehe bo jako tako nie ma na sam kierunek, poza tym w tych skrzynkach bezpiecznikowych jest bardzo malo bezpiecznik bo cala elektronika siedzi pod skrzynka, makabra :twisted:

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

juz raz to przechodziłem, a właściwie dwa razy :-( , niestety za każdym razem serwis po 5 minut roboty i po 200 zeta w plecy.

 

teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki i żadnego problemu.

 

 

tutaj jest temat moich bezpieczników, wstyd się przyznać ale ja prawie rozebrałem pół auta w celu poszukiwania przyczyny braku kierunku :mrgreen:

 

KIERUNKI RAM - BRAK

Link to comment
Share on other sites

sebastian wspolczuje z tym serwisem....ja cale szczescie mam za free dostep do snapa :>...poczytam twoj topic bo bedzie chyba trzeba zrobic to na przekaznikach i bezpiecznikach :) dzieki za info

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki

To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku.

 

Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A!

No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki

To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku.

 

Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A!

No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen:

 

CAN w dodżu to pikuś, jakbyś widział co LR wyprawia :mrgreen: Ostatnio przyczepa masę zgubiła to auta się zgasić nie dało :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.