Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano
padl mi tylny lewy kierunek, przedni lewy bardzo szybko miga jak by byla przepalona z tylu zarowka, a nie jest,,,ma ktos jakis pomysl ze moze twkic problem? dodge ram 1500 laramie 2006

Na pewno nie jest? Cały żarnik nie zawsze jest gwarancją sukcesu... ;-) Ok, sprawdź na wszelki wypadek na innej żarówce. Jeśli dalej nie będzie świecić - miernik (albo próbówka) i sprawdzenie wtyczki. Jeśli nie ma na wtyczce, trzeba będzie szukać dalej po kablach. Ale - z doświadczenia - stawiam na to, że zginęła gdzieś masa w samej lampie. Rozbierz lampę, powyciągaj żarówki, wyczyść styki i powinno grać.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

zarowka cala sprawdzona na sasiednim gniezdzie,jest podejrzenie gniazda od haka :) zobaczymy...jak naprawie dam znac :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano
...jest podejrzenie gniazda od haka :)

A to też jest możliwe :-) Poza tym zapewne masz kierunki po przeróbce więc raczej szukałbym tam, gdzie coś było przerabiane albo dokładane.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

najgorzej jak cos padlo w tym chryslerowskim wynalazku skrzynki bezpiecznikow :>

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano

Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek.

Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać..

www.tmtwentylacja.pl

Opublikowano
Dejwit ja miałem taki problem że jakieś zwarcie w instalacji spowodowało błąd kompa i zablokowało ten kierunek.

Po wizycie w serwisie podpięciu do kompa i odblokowaniu błędu kierunek zaczął działać..

 

strzal w 10 :)..ostatnio ciaglem lawete ktora spowodowala z byt duzy pobor pradu ect, i w kompie wlasnie wystapil blad lewego kierunku :), wystarczylo podlaczyc do snapa i wykasowac error :) wszystko juz dziala jak ta lala, a propo wczoraj odebralem auto od gaziarza, jestem po wymianie wtryskiwaczy, reduktorow, i powiem ze auto zapierd....a az milo :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano

Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen:

Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan:

A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano
Zaczynam się bać tych Waszych skomputeryzowanych Muflonów :-) Żeby podpięcie zwykłej lawety powodowało jakiś error? To aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, jakby jakąś poważną przyczepę podłączyć hehehe :mrgreen:

Producent powinien pomyśleć o wyprowadzaniu klawiszy ALT+CTRL+DELETE na deskę, żeby nie trzeba było za każdym razem do serwisu jeździć :kasztan:

A tak na serio, to w takich sytuacjach wychodzi kiepskie podpięcie instalacji haka i "delikatność" aut z CANem. Prawidłowo podłączony układ w przypadku zwarcia powinien w najgorszym wypadku wywalić bezpiecznik, natomiast nie wyobrażam sobie, żeby laweta miała jakiś "podwyższony pobór prądu". No chyba że miałeś lawetę z gniazdem 12V do którego podłączyłeś ze dwie przetwornice na 230V :-) Ale w takim przypadku też jako pierwszy powinien polecieć bezpiecznik.

 

z bezpiecznikiem bedzie problem hehe bo jako tako nie ma na sam kierunek, poza tym w tych skrzynkach bezpiecznikowych jest bardzo malo bezpiecznik bo cala elektronika siedzi pod skrzynka, makabra :twisted:

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

  • Administrator
Opublikowano

juz raz to przechodziłem, a właściwie dwa razy :-( , niestety za każdym razem serwis po 5 minut roboty i po 200 zeta w plecy.

 

teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki i żadnego problemu.

 

 

tutaj jest temat moich bezpieczników, wstyd się przyznać ale ja prawie rozebrałem pół auta w celu poszukiwania przyczyny braku kierunku :mrgreen:

 

KIERUNKI RAM - BRAK

Opublikowano

sebastian wspolczuje z tym serwisem....ja cale szczescie mam za free dostep do snapa :>...poczytam twoj topic bo bedzie chyba trzeba zrobic to na przekaznikach i bezpiecznikach :) dzieki za info

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano
teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki

To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku.

 

Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A!

No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano
teraz zrobiłem instalacje haka na przekaźnikach plus bezpieczniki

To właśnie miałem na myśli pisząc o prawidłowo wykonanej instalacji haka. Niestety dość często montujący idą na łatwiznę i właśnie wpinają się w lampę (bo w zwykłej instalacji faktycznie tak jest najłatwiej, co nie znaczy, że najzdrowiej). Rozwiązaniem jest też moduł przyczepy o którym wspominałem w innym wątku.

 

Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A!

No to chyba wyjaśnia wszystko :-) O CANt du*y rozbić taką instalację :mrgreen:

 

CAN w dodżu to pikuś, jakbyś widział co LR wyprawia :mrgreen: Ostatnio przyczepa masę zgubiła to auta się zgasić nie dało :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.