Sojuz Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Witam wszystkich, mam na imię Marcin albo Patryk - jak kto woli. Dołączyłem do szanownego grona po to aby dowiedzieć się jak najwięcej o pickupach. Zamierzam kupić rama 1500 5,7 Hemi, ale za nim to zrobię mam parę pytań na które mam nadzieje znajdę odpowiedź. Na co dzień poruszam się Mercedesem w140 L 5.0 V8 1998 i W124 2,5 D z 86 roku na liczniku ma już 1 300 000 km , szlak mnie trafia i serce mi się kraje jak moja w140 podskakuje na polskich drogach. Szczególnie w mojej okolicy nawierzchnia jest karygodna. Potrzebuje dużego, bezpiecznego (- to przedewszystkim) samochodu, któremu nie straszne drogi a i przewiezie jeszcze crossa. Z zawodu jestem fizjoterapeutą więc jak by ktoś miał jakiś problem służę pomocą. Pracuje w zawodzie ale z tego wyżyć się nie da, dlatego jeszcze prowadzę własną firmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Witamy i życzymy miłej lektury w kopalni forumowej ;-) Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Witamy serdecznie :-D Po takim wstępie napewno nikt Ci nie odmówi pomocy ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 witka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...