Administrator Sebastian O. Opublikowano 10 Lipca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Misiek 4" rura się nie zmieści w flansze, i nie ma sensu pakowania czegoś tak dużego, 3" wystarczy, a jak chcesz wspawać w układ rurena 4" to ewentualnie jakaś przejściówka redukcja z 3 na 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 No tak. Teraz zrozumiałem Wasze poprzednie posty. O ja gupi. Oczywiście poproszę 3" Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Tadeusz B . 2,5'' Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 ppm702, to co udało mi się zebrać odnośnie płytki i okablowania przekazałem dla ppm702, kiedy zamykacie listę chętnych, żeby zapytać o silniczki i jak to logistycznie rozwiązać Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 1. Sebastian O. 2. AdAm 3. Tadeusz B - 2,5" 4. ppm702 - 2,5" (dwa komplety) 5. Czarnuch3, - 2.5" 6. MrB - 3" 7. Misiek69 - 4" Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 1. Sebastian O. 2. AdAm 3. Tadeusz B - 2,5" 4. ppm702 - 2,5" (dwa komplety) 5. Czarnuch3, - 2.5" 6. MrB - 3" 7. Misiek69 - 3" Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppm702 Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 materiały dostałem, ale... nie mamy programu do załadowania do scalaka. Bez niego łatwiej będzie zbudować sterowanie od nowa Jaka jest logika pracy przepustnicy? Mogę rozkminić własny układ, ale najważniejszą sprawą jest wyjście z typu silnika itd pracy oraz logika pracy. Można zaadoptować układ silnika ze sprzęgłem z np wkrętarki 12V. Przełącznik interesuje nas tylko przerzucający przepustnicę z pozycji skrajnie otwartej do skrajnie zamkniętej, czy pośrednie pozycje również? Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Myślę że jężeli decydujemy się na odsłuch uwolnionego wydechu to tylko przy przepustnicy otwartej na max . Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 z góry zaznaczam ze kompletnie sie na tym nie znam , niemniej nurtuje mnie pytanie czy zamotowanie silniczka w dosc gorącym miejscu , nie skróci dramatycznie jego żywotnosci ? sorki za off top ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 nie mamy programu do załadowania do scalaka. jak nie mamy jak mamy :) - w poniedziałek wyślę na dysk Jaka jest logika pracy przepustnicy? logika jest otwórz zamknij pojawia się tylko problem jak rozpoznać skraje położenie dlatego na tej płytce jest pomiar prądu silnika raz, że wyłącza prąd jak tarcza przepustnicy oprze się o próg korpusu dwa zabezpieczy silnik jak by zatarła się ośka -- można by chyba pominąć całą płytkę i trzymać guzik raz dwa trzy otwarte raz dwa trzy zamknięte ..... -- Jak napisałeś trzeba zdecydować jaki silnik bo przy innym trzeba będzie zrobić zmiany w mocowaniu. Ja swój kupiłem tu: http://www.akcesoria-cnc.pl/?menu=grupa&kat1=7 Pan Wojciech Starek sprzedał mi go "z pod lady" nie było go na stronie później dodam gdzieś kartę katalogową z niego pozycji skrajnie otwartej do skrajnie zamknięte Pozycja skrajnie otwarta jest poza zakresem "full otwarcia" mija 90st (full) i jeszcze kawałek. W tej płytce jak naciśnie się raz otwarcie i w czasie pracy drugi raz to silni się zatrzyma, dla efektów dźwiękowych nie znaczenia czy jest otwarta cała czy kawałek warczy nawet przy 10 stopniach:) zamotowanie silniczka w dosc gorącym miejscu - zamknięta przepustnica nagrzewa się mniej od otwartej - miedzy flanszą a korpusem jest uszczelka, która ją izoluje - ośka przepustnicy z silnikiem połączona jest nacinanym sprzęgiełkiem aluminiowym co też pozwala na zrzucenie kilku stopni owe sprzęgiełko gotowe albo robione można by się pokusić i dać takie: silnik jest mocowany na blaszkach tych blaszek, może być kilka i wtedy im szybciej jedziesz tym masz lepsze chłodzenie :) nie twierdze, że to jest najlepsze rozwiązanie ale moja przejechała już ze 2000km i działa dalej w poniedziałek będę chyba robił kominek wylotowy zrobię zdjęcia ja wygląda -- ad karta silnika RH158 12 75 http://www.micromotorssrl.com/motor_rh158/RH158.pdf przeglądając YT można znaleźć konstrukcje oparte na silniczkach podobnych do tych z wycieraczek - też tylko trzeba znaleźć dojście do silniczka i dopasować sterowanie tak, żeby Sebastian nie musiał robić 12 wersji mocowania :) a swoją droga cena za jaką ją zaproponował jest naprawę więcej niż atrakcyjna i chyba sam wymienię swój korpus na kwasiakowy :) Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Jaki tutaj rumor się zrobił :mrgreen: Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Ciekawy temat. Cutouta już miałem i jakoś mnie już nie bawi, ale jak ktoś nie miał to polecam, bo to fajny gadżet. W moim kupnym cutoucie najsłabszym ogniwem była sama przepustnica, której mocowania odpadły po przegrzaniu ( za słaby materiał ) oraz fakt, że przy utworzeniu się nagaru przepustnica przestała być szczelna i wydech się nie domykał przez co brzmiał po pewnym czasie już cały czas jak dziurawy. Z moich doświadczeń pozwolę sobie stwierdzić, że regulacja przepustnicy może ograniczyć się do pozycji otwarta i zamknięta, bo pośrednie pozycje brzmią jak przepalony wydech. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppm702 Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 to w takim razie czekam na program i zobaczymy. Albo skorzystamy z programu albo własny układ z czasówką albo przeciążeniówką (pomiar prądu max). Kwestia tylko doboru silnika. Zastanawiałem się czy przy takim projekcie nie skusić się na zabudowanie silnika w korpusie z kwasu. Nawet jeśli to podrozy temat to nie dużo. Co do nagaru na przepustnicy to przecież w wykonaniu kwasiakowym można to relatywnie łatwo oczyścić. Swoją drogą pomyślałbym o dodatkowej flanszy na 2,5" + klapka skręcana do tej flanszy wycięta na CNC - wtedy w razie awarii można będzie zakręcić na sztywno i nie ryzykować kilometrów w hałasie... Jeśli Wy nie będziecie chcieli to ja na pewno przed montażem dotnę jeszcze taki układ "korkujący" Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 ppm702, kilka postów wyżej jest taki rysunek składowy i tam jest właśnie ten dokręcany kominek i ślepa flansza (6 to flansze do łączenia 1 to do ślepa do zamykania reszta była robiona do wymiany wydechu) do tego zestaw 3 śrub i nakrętek z motylkiem + uszczelka w schowku i można jechać w trasę :) Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Tak tak , ślepa flansza jest potrzebna Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 14 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 wsad do procka jest uzupełniony a tu można sobie zajrzeć w rurę http://3dfile.io/k831Zp?embed=true#file-1 Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 16 Lipca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 śliczna prezentacją :-D co z silniczkami i sterowaniem, wiemy coś ? nie ma jakiś nowych silników na allegro ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 co miałem przekazałem namiary na silniczek też jak znajdę chwilę to coś poszukam jeszcze teraz jest tego więcej niż 2 lata temu co do sterowania to dzisiaj robiłem kominek i zatyczkę przy okazji czyszczenie przepustnicy i obiecane fotki żeby ja wyczyścić podłączyłem na krótko pod 12v przepustnica się oparła o sciankę a silniczek pojechał trochę dalej myślę że to może być dobry trop do pozbycia się płytki dobrze spasowany łącznik wypolerowana ośka wtedy w razie przeciążenia ślizgnie się na nim Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Zyga. Sam bym tego lepiej nie ujął . Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 17 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 foto z demontażu co widać to większy syf robi się tam gdzie stoi woda śrubki muszą być kwasowe po czyszczeniu szmatą wygląda ok https://drive.google.com/folderview?id=0B2ds_G1ErfNvcEpKeVNPV19mOE0&usp=sharing kominek + flansza ślepa https://drive.google.com/folderview?id=0B2ds_G1ErfNvVzRMV1k1b3lPNE0&usp=sharing Add: bardziej z nastawieniem na poz 3 http://allegro.pl/silnik-...4408601118.html http://allegro.pl/silnik-...4402042164.html http://allegro.pl/motored...4419946099.html http://allegro.pl/silnik-...4419948804.html Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppm702 Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 byłem niestety ostatnimi dniami w rozjazdach po PL u klientów. A jak to bywa po 14h pracy - nie bardzo miałem zacięcie na myślenie o układzie. Teraz przysiądę do tematu, materiały ściągnąłem - dzięki! Konkrety powinny być po niedzieli. Jak robimy z realizacją? W sensie obsadzenia uchwytu montażowego napędu. Chyba dobrze będzie kupić silnik i go obmierzyć pod uchwyt? Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 po 600km ciągłej jazdy przepustnica przestała działać nie wyciągałem jeszcze bo jest zamknięta i nie przeszkadza ale wygląda na jakieś przytarcie bo kombinerkami można ja ruszyć jak wychodzi ośka z korpusu to warto by tam zrobić sześciokąt wtedy można ja by ruszyć kluczem Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppm702 Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 lipa... moze pomyslec o zwiekszeniu przelozenia? Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 jakies newsy nt. cut-out'a? Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 30 Lipca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Zyga sprawdzałeś co zawiodło? skrzywiła się ośka , czy silnik się zapiekł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.