mpm Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Macie jakieś pomysły na dociązenie tyłu Pick-up'a ? Chodzi o coś estetycznego ( otwarta paka ) ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abok Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Widziałem kiedyś na forum navary pomysł betonowych krawężników... :shock: :lol: :lol: A tak na serio to słyszałem o specjalnych poduszkach napełnianych wodą ale nie wiem jak to wpływa na funkcjonalnośc paki... chyba, ze raczej jeździsz pusto. Quote Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wodzu Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Tez o tym myślę i postanowiłem ze pojadę do kamieniarza ze by wyciął mi na wymiar płytę z lastryko będzie najtaniej i funkcjonalnie gładka i mocna podłoga i łatwa w utrzymaniu czystości Quote http://img379.imageshack.us/img379/9164/aparat028mf3.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Proponuję kawał grubej blachy a pod nią przyczepiona guma. Albo z tyłu ramy dospawaj zaczepy i przyrkęć jakieś stalowe obciążniki. Ewentualnie zaadoptuj od traktorów takie. Nie wiem jak u nas, ale wiem, że amerykanie sprzedają specjalne maty do wykładania paki. to jakieś takie elastyczne jest i się zwija. Fajna sprawa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Sebastian O. Posted September 9, 2008 Administrators Report Share Posted September 9, 2008 małe pytanko, czy przód też macie taki twardy czy tylko tył ? Opis poduszki: cytat "Specjalnie zaprojektowany balast dociążający "pakę". Bardzo mocna dwuwarstwowa poduszka po napełnieniu wodą obciąża pojazd o około 160kg. Jest to wystarczający ciężar aby Twój pickup bezpiecznie poruszał się po śliskiej nawierzchni oraz nie "skakał" na nierównościach. Po napełnieniu wodą balast osiąga zaledwie 8 cm wysokości, jest odporny na wszelkie warunki atmosferyczne a przy równomiernym rozłożeniu można na nim przewozić do 260kg ładunku. " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abok Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 ja jestem stosunkowo świezym uzytkownikiem pickupa (od wiosny tego roku) ale będe musiał cos na pierwszą zime wymyślić... ciekawi brzmi pomysł bullterriera.. bo blacha to moja branża.. zobaczymy :-/ Quote Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacoblack Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 ja jestem stosunkowo świezym uzytkownikiem pickupa (od wiosny tego roku) ale będe musiał cos na pierwszą zime wymyślić... ciekawi brzmi pomysł bullterriera.. bo blacha to moja branża.. zobaczymy :-/ Zobacz na to: http://www.akcesoriapickup.pl/akcesoria.html pozycja 5 "BALASTER". Myślę że to dobre rozwiązanie.Tylko na zimę zamiast wody trzeba sobie zorganizować jakiś nie zamarzający płyn do środka. :zdro: hehe :-P Quote TOYOTA HILUX 2,5 D4D SR5 4X4 2006 Cześć [you] ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
abok Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Może rtęć - to by było dociążenie :-/ A tak na serio - to używał już któryś z was tych poduszek dociążających?? Quote Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpm Posted September 11, 2008 Author Report Share Posted September 11, 2008 Właśnie czytałem o tych poduszkach tylko byłem ciekaw czy ktoś z Was już je używa. Podobno jest to tak mocny materiał, że zamarznięza woda nie robi problemu. Pytanie tylko czy jest to warte tej kasy ;-) I czy przy ładowności 1 t te 130 kg dużo da :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacoblack Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Może rtęć - to by było dociążenie :-/ A tak na serio - to używał już któryś z was tych poduszek dociążających?? Powiem ci szczerze że ja też przejeździłem 2 zimy bez dodatkowego obciążenia i spoko. Trzeba tylko tak jak pisze MKmario uważać z pedałem gazu co by za bardzo nie driftowac :twisted: , albo po prostu wrzucić 4x4 "drogowe" i wtedy już bez obaw. ;-) A co do twardości tych poduszek, to słyszałem że są też takie robione pod wymiar paki danego pickupa i wtedy możemy wrzucać na nie dodatkowo ciężary o wadze ok. 200kg Quote TOYOTA HILUX 2,5 D4D SR5 4X4 2006 Cześć [you] ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
abok Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Dzieki zai nformacje - myslę, że spróbuję zacząć zime bez niczego, a w razie sytuacji awaryjnej, bedę działał "na szybko" Quote Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Sebastian O. Posted September 16, 2008 Administrators Report Share Posted September 16, 2008 Dzieki zai nformacje - myslę, że spróbuję zacząć zime bez niczego, a w razie sytuacji awaryjnej, bedę działał "na szybko" Przede wszystkim jak chcesz jeżdzić tylko po asfalcie to polecam dobre zimówki, bo żadne opony wielosezonowe nie dorównaja im. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abok Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 W kwestii zimówek, kilka osób poleciło oponki NOKIAN GR W2 - ktoś je zna? Quote Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Czytałem na rajdach o tych oponach. Gość który mieszka w Zakopcu i jeździ przeważnie 4x4 bardzo poleca wszystkie zimówki tej firmy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Przede wszystkim jak chcesz jeżdzić tylko po asfalcie to polecam dobre zimówki, bo żadne opony wielosezonowe nie dorównaja im. Święta racja. Sczególnie w pickupach sie sprawdza ta filozofia :idea: a jeszcze bardziej szczególnie w takich co mają prmanentny napęd na tył Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abok Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 A to mój weekendowy sposób na dociążenie paki. Bardzo skuteczny i przy okazji pełni funkcję autoalarmu. Kiedyś kiedy moja kruszynka, podczas oczekiwania na czerwonym swiatle podniosła się po drzemce, to myslałem, że gośc z auta na pasie obok :shock: dostanie wylewu :twisted: Oczywiście jeździ przypięta "pasem", ale nie widać tego i pozostaje piorunujące wrażenie. Quote Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpm Posted October 6, 2008 Author Report Share Posted October 6, 2008 To chyba najlepsze rozwiązanie ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptk86 Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Sorry za odgrzewanie starego kotleta ale nie ma sensu zakładac nowego tematu. Kupiłem ostatnio balast do swojej taczki pod postacią tej napełnianej wodą poduszki. Daje to około 135kg dodatkowej masy na pace i efekt jest rewelacyjny!!! Ranger zmienił się nie do poznania. Nie rzuca tyłem, komfort poprawił się w 100%. Samochód nie do poznania. Droga hamowania tego auta jak była tak jest beznadziejna :mrgreen: Quote 2008 Ford Ranger Wildtrak 3.0TDCi 4x4 2002 Toyota Rav4 2.0 D4d 4x4 2000 Toyota Rav4 2.0 VVTi 4x4 1989 Porsche 928 S4 5.0 V8 + manual :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Sorry za odgrzewanie starego kotleta ale nie ma sensu zakładac nowego tematu.Kupiłem ostatnio balast do swojej taczki pod postacią tej napełnianej wodą poduszki. Daje to około 135kg dodatkowej masy na pace i efekt jest rewelacyjny!!! Ranger zmienił się nie do poznania. Nie rzuca tyłem, komfort poprawił się w 100%. Samochód nie do poznania. Droga hamowania tego auta jak była tak jest beznadziejna :mrgreen: :git: :git: :git: Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBednarczyk Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Sorry za odgrzewanie starego kotleta ale nie ma sensu zakładac nowego tematu.Kupiłem ostatnio balast do swojej taczki pod postacią tej napełnianej wodą poduszki. Daje to około 135kg dodatkowej masy na pace i efekt jest rewelacyjny!!! Ranger zmienił się nie do poznania. Nie rzuca tyłem, komfort poprawił się w 100%. Samochód nie do poznania. Droga hamowania tego auta jak była tak jest beznadziejna :mrgreen: Masz oryginalne gumowe linki? Ja przymocowałem taśmami i wyrwało zaczep w poduszce. Gumowe linki amortyzują przeciążenia przy hamowaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzenek Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Ile daliście za to "cudo"? Ja wożę zimą 2-3 worki z piaskiem, w razie potrzeby można jeszcze podsypać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptk86 Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Masz oryginalne gumowe linki? Ja przymocowałem taśmami i wyrwało zaczep w poduszce. Gumowe linki amortyzują przeciążenia przy hamowaniu. Ja jeszcze nie mam patentu na umocowanie tego, nie mam w podłodze zaczepów tylko u góry paki. Ale dzięki za ostrzeżenie. To cudo niestety jest niecenzuralnie drogie. 830zł brutto z wysyłką. Dodam jeszcze ze w terenie na wertepach też auto lepiej się zachowuje. Quote 2008 Ford Ranger Wildtrak 3.0TDCi 4x4 2002 Toyota Rav4 2.0 D4d 4x4 2000 Toyota Rav4 2.0 VVTi 4x4 1989 Porsche 928 S4 5.0 V8 + manual :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBednarczyk Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Masz oryginalne gumowe linki? Ja przymocowałem taśmami i wyrwało zaczep w poduszce. Gumowe linki amortyzują przeciążenia przy hamowaniu. Ja jeszcze nie mam patentu na umocowanie tego, nie mam w podłodze zaczepów tylko u góry paki. Ale dzięki za ostrzeżenie. To cudo niestety jest niecenzuralnie drogie. 830zł brutto z wysyłką. Dodam jeszcze ze w terenie na wertepach też auto lepiej się zachowuje. No to ja mam lepszą propozycję http://www.4na4.pl/index.php/wyprzedaz/wyprzedaz-pick-up-akcesoria/ak_poddlw003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptk86 Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Ale mnie wych....li :evil: Quote 2008 Ford Ranger Wildtrak 3.0TDCi 4x4 2002 Toyota Rav4 2.0 D4d 4x4 2000 Toyota Rav4 2.0 VVTi 4x4 1989 Porsche 928 S4 5.0 V8 + manual :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptk86 Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Ja to robie głównie w celu poprawy komfortu. Często jeżdze z pusta paką gdyż auta używam do lawety a nie do wożenia gratów na pace. A nawet jak woże graty na pace to i tak często zapinam wtedy lawete. Więc kiedy jeżdze bez lawety to wkurza mnie to podskakiwanie na każdej nierówności. Zwłaszcza gdy przesiąde się z Rav4 która w porównaniu z Rangerem jest mega komfortowa na dziurach. Auto poza tym prowadzi się pewniej więc jestem mniej zmęczony w dłuższej trasie gdy jadę z balastem więc sądze że to w większej mierze poprawia bezpieczeństwo niż to że troche się wydłuża droga hamowania. A co do spalania to Ranger i tak pali najmniej z moich samochodów czy to z balastem czy bez. Quote 2008 Ford Ranger Wildtrak 3.0TDCi 4x4 2002 Toyota Rav4 2.0 D4d 4x4 2000 Toyota Rav4 2.0 VVTi 4x4 1989 Porsche 928 S4 5.0 V8 + manual :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.