Jump to content
kucaro

czy warto ? taki RAM / zakup kontrolowany

Recommended Posts

Guest Anonymous

Kuba M., tak zgadza się z górnym, sprzedaje nasz forumowicz Wagoneer już z nim nawijałem może sie dogadamy, narazie brakuje kwitów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Martwi mnie tylko sprawa ze Ram stoi na miekkim DR narazie. Słabe mam gwarancje że zobacze twardy DR. Bez niego nie mam co iść do WK i nie daje mi to gwarancji ze kwity złożone w WK sa si. Najlepiej jest kupować zawsze na stałym DR ale tu tego komfortu nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Kiedyś pisałem z tym gaśnięciem. Okazało się, że zostało mi wymienione w Hemiku 8 a nie 16 świec, stąd też kabli i świec nie podejrzewałem...ech..

 

Z innej beczki. Ram 1500 i F150 mają ładowności chyba ok 700kg. Mam już amerykańca ale nie ucieknę przed pickupem. Rozum mówi Japończyk a serce Amerykanin. Najlepiej przedłużona kabina. Dwa pytania:

 

1-Czy są jakieś zestawy, dzięki którym można podnieść im ładowność, wzmocnić zawieszenie? Jakieś kity do Heavy/Super Duty? Tak do ok 1t aby przewieźć? Ile może ważyć paka gdyby ją zdjąć?

 

Znalazłem takie coś, sorry, że nie Dodge:

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-f150-5-4-v8-american-big-cars-auto-dla-prawdziwego-faceta-ID6z0BvH.html

 

Szkoda, że nie ma 2500 w 5.9 w przedłużonej kabinie nigdzie. To byłoby bez kombinowania.

 

2-Domyślam się, że Cummins w 2500 z ok 1t na pace pewnie spali z 17-20 litrów na 100.

A ile gazu spali takie 5.7 w Ramie lub 5.4 w F150? Do 30 czy więcej? W terenie jak jeździliście ile Wam przeważnie wychodziło?

 

Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Fizycznie" bez problemu zmienisz ładowność - inne resory, albo same dodatkowe pióra + amortyzatory - pewnie w USA jest w pytę takich dedykowanych zestawów.

Są też zestawy poduszek powietrznych. Ładowności raczej nie podwoisz, bo most i cała reszta też ma swoje ograniczenia, ale 200 - 300 kg powinno być w miarę realne.

Tyle, że nic nie wymyślisz z papierami - o ile się orientuję, nie ma obecnie szans, żeby zmienić DMC auta już zarejestrowanego u nas :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam Crew Caba 2500 5,7 Hemi z 2011 z 2.5m paka, najprawdopodobniej bedę go sprzedawał na wiosnę, jak masz jakieś pytania to pisz.

Powiem Ci że z przewiezieniem 2t na tej pace nie ma problemu, bo mosty, półosie i wszystko w 2500 jest tak imo 2x mocniejsze niż w 1500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

muszę kupić auto z VAT1 do końca września

ten RAM i ford z z 2 mojego postu to jedyne auta w PL które udało mi się znaleźć

 

jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :-?

 

Możesz coś więcej napisać o tym silniku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Jest takie ogłoszenie: https://www.olx.pl/oferta/doge-ram-1500-sport4awd-reduktor-duzyyyyalpina-saundmax-kabina-CID5-IDzGvyW.html

 Był podany numer vin ale sprzedający usunął. 

To jest te auto w stanach, widać przebieg (skręcony z 280 tys na 150) oraz w jaki sposób byl uszkodzony.

Może uda się kogoś odwieźć od kupna: )

 

https://poctra.com/2012-DODGE-RAM-1500-S/id-AAwhESKr0vGuhlCK/ROCKY-VIEW-AB/Photos

 

3c01722a6afe03bfgen.jpg

Edited by daroot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.