abtarster Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Musisz mieć śrubokręt gwiazdkowy i wiedzieć w którą stronę kręcić żeby odkręcić, a w którą dokręcić. Siusianie jest bardziej skomplikowane. :-P W GB jest mało Ramów, a części jeszcze mniej niż u nas, a jak są to cholernie drogie. Sprawdź w US. Rozglądnę się na pewno. Myśleć tylko o K&N ?? Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisien Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Co sadzicie o czymś takim? http://www.vararam.com/hemi.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisien Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 a wody to nie zasysa? To jest dobre pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Zastanawia mnie tylko po co jest na masce chwyt powietrza skoro powietrze pobierane jest z zupełnie innego miejsca... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Wydaje mnie się, że chodzi tu głównie o to żeby nowe HEMIki upodobnić do starych gaźnikowców :) Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisien Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Wydaje mnie się, że chodzi tu głównie o to żeby nowe HEMIki upodobnić do starych gaźnikowców :) Chodzi głownie o wpompowanie dużej ilości powietrza, im szybciej jedziesz tym większe ciśnienie. Tylko zastanawia mnie jak to w praktyce. Czy to ma sens przy standardowych mapach. Mapy musiałyby zmieniać się wraz ze wzrostem prędkości (ciśnienia). Mi się wydaje, że standardowy program przytnie powietrze,a nie wzbogaci mieszankę i tyle z tego będzie. Chyba, że się mylę, może ktoś mnie oświeci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Wydaje mnie się, że chodzi tu głównie o to żeby nowe HEMIki upodobnić do starych gaźnikowców :) Chodzi głownie o wpompowanie dużej ilości powietrza, im szybciej jedziesz tym większe ciśnienie. Tylko zastanawia mnie jak to w praktyce. Czy to ma sens przy standardowych mapach. Mapy musiałyby zmieniać się wraz ze wzrostem prędkości (ciśnienia). Mi się wydaje, że standardowy program przytnie powietrze,a nie wzbogaci mieszankę i tyle z tego będzie. Chyba, że się mylę, może ktoś mnie oświeci ;) W dolotach K&N chodzi głównie o ułatwienie pobrania silnikowi powietrza a nie wygląda tak "fikuśnie" :) także myślę, że w tym przypadku chcieli zrobić coś więcej i wpadli na pomysł żeby HEMIk wyglądał ja MOPAR MUSCLE ( jak to ładnie nazwali :) ) Co do wlotów powietrza to może przy jakimś lifcie by się sprawdziły ale w normalnych warunkach... no nie wiem. Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Mapy musiałyby zmieniać się wraz ze wzrostem prędkości (ciśnienia). Coś mi się wydaje, że silniki doładowane SC lub Turbo przy tym twierdzeniu nie mają prawa działać poprawnie, a przecież tak nie jest. Z tego co wiem to przy doładowaniu silnika za pomocą SC nawet nie wgrywamy innych map, żeby uzyskać pożądany efekt, ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie i też się uczę, więc mogę gadać głupoty. :-P Rozglądnę się na pewno. Myśleć tylko o K&N ?? Dolot K&N nie wygląda pięknie i się nie błyszczy chromem, ale ja jestem zadowolony z działania, a jeżdżę raczej z zamkniętą maską, więc i tak go nie widać. :kasztan: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Dolot K&N nie wygląda pięknie i się nie błyszczy chromem, ale ja jestem zadowolony z działania, a jeżdżę raczej z zamkniętą maską, więc i tak go nie widać. :kasztan: OK dzięki za info na pewno zacznę się rozglądać. Ładny być nie musi ważne żeby choć trochę zmienił charakter "kruszyny:" :D Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisien Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Coś mi się wydaje, że silniki doładowane SC lub Turbo przy tym twierdzeniu nie mają prawa działać poprawnie, a przecież tak nie jest. No tak, ale jest pewna różnica. W przypadku turbo lub kompresora doładowanie jest takie same w danym przedziale obrotowym i łatwo to skalibrować. A tu rośnie wraz z prędkością ;) Ja też mało się na tym znam, ale biorę na logikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Przy wolnossącym silniku niskoobrotowym nie ma to znaczenia czy się stoi, czy się jedzie, różnice są prawie niezauważalne. O wiele większe znaczenie ma już temperarura i ciśnienie powietrza atmosferycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisien Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Przy wolnossącym silniku niskoobrotowym nie ma to znaczenia czy się stoi, czy się jedzie, różnice są prawie niezauważalne. O wiele większe znaczenie ma już temperarura i ciśnienie powietrza atmosferycznego. Sam nie wiem. Jak ty myślisz? Czy jak jedzie się 50km/h albo 150km/h to ciśnienie w tych rurach dolotowych jest takie samo? Mi się wydaje, że rośnie skoro one są w przednim zderzaku centralnie podpięte do dolotu i pęd wpycha je do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Przy wolnossącym silniku niskoobrotowym nie ma to znaczenia czy się stoi, czy się jedzie, różnice są prawie niezauważalne. O wiele większe znaczenie ma już temperarura i ciśnienie powietrza atmosferycznego. Sam nie wiem. Jak ty myślisz? Czy jak jedzie się 50km/h albo 150km/h to ciśnienie w tych rurach dolotowych jest takie samo? Mi się wydaje, że rośnie skoro one są w przednim zderzaku centralnie podpięte do dolotu i pęd wpycha je do środka. Ciśnienie może i się zwiększy ale nie tylko w przypadku omawianego dolotu ale w każdym przypadku. Od tego żeby komp podał odpowiednią ilość paliwa jest przepływomierz, który mierzy objętość wpadającego powietrza i odpowiednio wzbogaca mieszankę. Jeśli chodzi o dolot VARAMRAMa to jakoś do mnie to nie trafia. Straszne zawijasy powietrze musi pokonać od zderzaka aż do samej komory. Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Podstawowa kwestia to opory hydrauliczne na całym układzie dolotowym bo są one tak duże że przy silniku wolnossącym całkowicie zniwelują każdy zysk na wzroście ciśnienia dynamicznego na wlocie kanału dolotowego . Istotnie na począku układu dolotowego następuje wzrost ciśnienia dynamicznego. Ale ma ono marginalny wpływ na ciśnienie wzrost ciśnienia statycznego w dolocie a już prawie żadny na ciśnienie ładowania silnika. Genaralnie wzrost prędkości w tak małym zakresie jak osiąga samochód nie ma wpływy na ciśnienie ładowania silnika, nawet w przypadku lotniczych silników tłokowych nie ma to znaczenia, choć zgadza się, ze można mu "pogorszyć". Koledzy,to nie silnik turbinowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Wracając do tematu... gdzie ten filmik prezentujący nowy wydech ?? Nie wiem jak pozostali ale ja bym chętnie posłuchał ( chociaż z kamery ). ;-) Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 13 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 no jest.. ale mega marna jakość... wstyd mi było że tak długo nie nagrałem... coś tam jednak slychać... na szybko telefonem... jak tylko znajdę partnera do nagrania w ruchu to wykręcę parę pączków... Cytuj auta z jajami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 no jest.. ale mega marna jakość... wstyd mi było że tak długo nie nagrałem... coś tam jednak slychać... na szybko telefonem... jak tylko znajdę partnera do nagrania w ruchu to wykręcę parę pączków... Piotr, a co to za wydumki masz z tyłu? Na tym filmie wyglądają jak od trabanta :-/ Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Mój się niestety nie zmieści w takim razie. Na 210cm też się nie mieśćił. Mam nadzieję, że w końcu tej zimy go podliftuję bardziej i wsadzę mu 37" lub 38" Coś śmiesznego mi się przypomniało. Jak już jechałem pierwszy raz moim Bydlakiem do domu to zadzwoniłem do pracownika, żeby zmierzył prześwit bramy garażowej czy wejdzie na wysokość. Znakomita odpowiedź - zostaje 7cm luzu! Jak się szybko pięknie zaczęło tak szybko się skończyło. Brak 25cm garażu na długości :lol: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 13 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Mój się niestety nie zmieści w takim razie. Na 210cm też się nie mieśćił. Mam nadzieję, że w końcu tej zimy go podliftuję bardziej i wsadzę mu 37" lub 38" Coś śmiesznego mi się przypomniało. Jak już jechałem pierwszy raz moim Bydlakiem do domu to zadzwoniłem do pracownika, żeby zmierzył prześwit bramy garażowej czy wejdzie na wysokość. Znakomita odpowiedź - zostaje 7cm luzu! Jak się szybko pięknie zaczęło tak szybko się skończyło. Brak 25cm garażu na długości :lol: Litości... prawie się zeszczałem ze śmiechu. Wyobraziłem sobie Twoją radość na wiadomość o 7cm i zawód na 25cm... :-D Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 19 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 to SOM SPECJALNIE PANIE TJUNIGOWE KOŃCÓWKI OD ŻUKORATTI :) edit: Nie piszemy z Capsem. PISZEMY JAK KRZYCZMY.. :P Cytuj auta z jajami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 28 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 jakos mnie ten temat tknal zeby nagrac dzwiek wydobywajacy sei z mojego dodga(jakosc komorkowa ale cos tam slychac :)) , jeszcze nie sprawdzilem co dokladnie mam ale jak znajde chwile to sprawdze, w kazdym badz razie dual przypuszczam ze to flowmaster ale zweryfikuje to na 100%a tutaj dla porownania camaro :> Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Ładnie gada! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 6 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 z tym http://peze.pl/soundracer,v8,v10.html to juz chyba pelny orgazm ;-) :mrgreen: Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 6 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 z tym http://peze.pl/soundracer,v8,v10.html to juz chyba pelny orgazm ;-) :mrgreen: Oszukiwanie samego siebie :) jeszcze za kase :) Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 mój elektrolux tak chodzi ... :shock: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.