Skocz do zawartości

geometria zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lightning specs: L.H. Caster: 6.9, +/- 1.0 Deg.

 

R.H. Caster: 7.4, +/- 1.0 Deg.

 

L.H. Camber: -0.5, +/- 0.7 Deg.

 

R.H. Camber: -0.5, +/- 0.7 Deg.

 

L.H. Toe: -0.05, +/- 0.15

 

R.H. Toe: -0.05, +/- 0.15

 

 

 

Lightning Owner preferred:

 

LH Caster 6.7

 

RH Caster 7.2

 

LH Camber -0.5

 

RH Camber -0.5

 

LH Toe -0.05 (slight toe in)

 

RH Toe -0.05 (same)

 

 

 

Base F150: (tolerances same as above)

 

L.H. Caster: 6.2

 

R.H. Caster: 6.7

 

L.H. Camber: -0.3

 

R.H. Camber: -0.3

 

L.H. Toe: 0.03

 

R.H. Toe: 0.03

 

 

 

Ford Alignment spec:

 

L.H. Caster: 6.9, +/- 1.0 Deg.

 

R.H. Caster: 7.4, +/- 1.0 Deg.

 

L.H. Camber: -0.5, +/- 0.7 Deg.

 

R.H. Camber: -0.5, +/- 0.7 Deg.

 

L.H. Toe: -0.05, +/- 0.15

 

R.H. Toe: -0.05, +/- 0.15

 

 

 

Lightning Owner autocross preferred specs:

 

LH Camber -0.7

 

RH Camber -0.7

 

LH Toe OUT 0.05

 

RH Toe OUT 0.05

00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT

Opublikowano
Lightning specs: (...)

Wszystko fajnie ale to dane do wersji Lightning - taki odpowiednik Rama SRT10, też tylko z tylnym napędem. Piekielnie szybki i... i już nie produkowany, bo to model dwie generacje wstecz ;-)

Ja dysponuję danymi do roku 2000, więc to też nie to. Ale spoko, szuka się... ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

2004 4WD SuperCab / 4WD Crew Cab

wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (Caster) ........4.6° ± 1.0° / 4.6° ± 1.0° / 0° ± 0.75°

pochylenie koła (Camber) ..................................-0.2° ± 0.75° / -0.2° ± 0.75° / 0° ± 0.75°

zbieżność przód (Total toe - front) .....................0.15° ± 0.25°

zbieżność tył (Total toe - rear) ...........................0.0° ± 0.20°

osiowość (Thrust angle) .....................................0.0° ± 0.30°

"camber" i "caster" są podane odpowiednio: strona lewa/strona prawa/total

 

Wartości znalezione na ford-trucks.com i dotyczą oczywiście seryjnego zawieszenia - stosować na własną odpowiedzialność :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Odgrzewam kotleta, potrzebuje danych do mojego "biołego", bo jestem po wymianie drążka i ustawiłem go "na oko", trzeba skorygować, ale jak już podjadę na geometrię raczej muszę mieć dane, bo inaczej to lipa.

2006 CTD HD MegaCab

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.